Πεισιθάνατος Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Neineinei! Arntor ftw! 1184 og Likferd er kanskje bedre produsert, men Arntor er så bra oppbygd og så stemingslada at det er heilt vilt. Låter som "Saknet" og "Svartasmien og Lundamyrstrollet" gir meg lyst til å berre gå bak garasjen og skyte meg. Bweh! Det er ikke produksjonen som gjør at jeg liker 1184, men oppbygningen og komposisjonen av låtene. Det er den utrolige blandingen av elektronikaen, folkemetallen og svartmetallen som gjør at jeg liker 1184 så godt. Favorittpartiet mitt er etter 3:28 minutter ut i "Black New Age". Det er en helt utrolig blanding, og siden jeg liker elektronika i moderate mengder, men hovedsaklig metall, blir det bare enda bedre. For all del, Arntor er ei knallgod skive det og, men jeg foretrekker 1184 Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Arntor er et mesterverk! Hører faktisk på det nå.. Ahh, NYTELSE! Edit: De andre skivene er bra de også, men ingen slår Arntor. Endret 4. juni 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Er det noen Turisas-fans her, forresten? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Taake er digg! Men stemmer det at Ulvhedin Høst (Vokalen) og resten av folka er Nasjonalsosialister? Altså nasser? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Du får ikke mye bedre bm enn Taake. Om de er nazister driter jeg i (tviler egentlig på det). Det er uannsett genialt Endret 4. juni 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Er vel ingen av dei som har gått direkte ut med det, men Hoest har uttalt et par "suspekte" ting i et par intervju. =P Men uanz, lixzm, I don't care. Musikken er knall og dei skal på HITS, det er alt eg bryr meg om. =D Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Men uanz, lixzm, I don't care. Musikken er knall og dei skal på HITS, det er alt eg bryr meg om. =D Argh, svin! Kan du begynne å selge deg på gata? Og så gir du pengene til meg? Sånn at jeg også kan dra.. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Noen andre som har bestilt "Get behind me Satan" fra Platekompaniet? *Venter i spenning på albumet*.. Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Er det noen her som skal på Robert Plant konserten i Tromsø eller? Lurer fælt på å gå dit(bor i fredrikstad) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Er det noen her som skal på Robert Plant konserten i Tromsø eller? Lurer fælt på å gå dit(bor i fredrikstad) Fy faen som jeg har lyst! Men det er langt unna Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jupp, jeg også har sinnsykt lyst. Det blir på en måte litt for langt for å se på den konserten også(for meg) men jeg har lyst assa Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Herfra til Tromsø... gi meg en privatjet og de beste plassene,så er jeg med. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Noen som har hørt om SplitImage? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Noen som har hørt om SplitImage? Nei.. Hvilken type musikk er det? Endret 7. juni 2005 av aero^^ Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 http://www.split-image.no/ Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hørte på noen samples, virka litt kjedelig. :/ Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 De kommer med album om en uke ellerno. Det jeg har hørt av dem, syns jeg er bra.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Ganske middelmådig og kjedelig. Bra design på siden deres da..... men selve musikkern... zzzzz Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Såklart siden er bra. Kjæresten min har vært med på å lage siden Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Slayer spiller onsdag 8.mai(I morra) på rockefeller... Noen som skal? Jeg er nok for ung Koster bare 400kr å komme inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg