figure_02 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 St.Anger er et av de bedre albumene til Metallica. Frantic ruler gata Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 http://www.sinister.com.au/_dloads/ms_stan...ms_stanger.php# Hæhæhæ, dagens. :!: Jeg liker tromminga! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Tatt på kornet der egentelig. =P Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 http://www.sinister.com.au/_dloads/ms_stan...ms_stanger.php# Haha, rå bra Likte trommene, ja. For ikke å snakke om teksten. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hahaha, lo høyt da jeg hørte "skarptromma". Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Noen som har kjøpt den nye boredoms skiva ? Er den bra ? Sitter på en bootleg fra opptredenen deres på Victoriaville i mai, hvis det skulle interessere .. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Heihei, kjære backstagere. Hva driver så dere med? Eksamen? Sitter da her på skolen å hører på Gorguts og koser meg. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Heihei, kjære backstagere. Hva driver så dere med? Eksamen? Sitter da her på skolen å hører på Gorguts og koser meg. Ferdig med alt av skriftlige eksamener nå! Da bærer det rett på vors. Har selvfølgelig laget party-cd! Inneholder blant annet: ToyBox Scatman John Spice Girls Captain Jack Bailando Smurfene Excrematory Grindfuckers og Nile \o/ Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Haha! Skikkelig smashing samling av godsaker det der. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 aero^^: Er planen den at når folk har blitt fulle nok så blir de tolerante ovenfor metallen? (siden den er sist liksom) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 aero^^: Er planen den at når folk har blitt fulle nok så blir de tolerante ovenfor metallen? (siden den er sist liksom) Du gjennomskuet meg! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Atheist tromissen skal komme med et nytt fett jazz-metal prosjekt!! Ex-ATHEIST drummer Steve Flynn has teamed up with former members of CAUSTIC THOUGHT in a brand-new "aggressive, technical, jazz/funk metal" project. The as-yet-unnamed group was "formed in January of 2005 in Atlanta," Flynn told BLABBERMOUTH.NET. "We're doing all originals — though we're going to cover an ATHEIST song — likely 'Unquestionable Presence'. Band influences cover a broad spectrum of death metal to jazz, and the music, so far, is reflective of those influences. The music is aggressive, technical, jazz/funk metal. Vocals are a mix of scream/sing — a la PANTERA, MUDVAYNE, SYSTEM OF A DOWN, LINKIN PARK, etc. We're also looking to add another lead guitarist. Her info her: http://www.roadrun.com/blabbermouth.net/ne...ewsitemID=36777 Dette blir geniaaaalt! *danse* Endret 3. juni 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 ingen måte å skru av lyden på? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Noen av dere har snakket mye om Windir. Hva er det beste de har gitt ut? Hører på Likferd nå, og det var da slett ikke ille. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Noen av dere har snakket mye om Windir. Hva er det beste de har gitt ut? Hører på Likferd nå, og det var da slett ikke ille. 1184! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Neineinei! Arntor ftw! 1184 og Likferd er kanskje bedre produsert, men Arntor er så bra oppbygd og så stemingslada at det er heilt vilt. Låter som "Saknet" og "Svartasmien og Lundamyrstrollet" gir meg lyst til å berre gå bak garasjen og skyte meg. Edit: Må nsten ta med at det ikkje kun er elendighet og faenskap. =P Det heile ender med ein heidundrandes opptur av ein "cover" av Anne Knutsdotter. =D Endret 3. juni 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hvor er alle backstage-bitchene når man kjeder seg? =( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg