Eline Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 System of a Down - System of a DownSystem of a Down - Toxicity System of a Down - Steal This Album! Jeg har lyst på alle de! Men har jeg penger til det? Nei... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg har lyst på nye CD'er. Men vet ikke hva jeg skal kjøpe.. For å være veldig uoriginal: Hørt The Mars Volta - De-Loused In the Comatorium? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Ennda et uorginalt forslag: Pink Floyd - Dark Side of the Moon Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Kjøp Excrementory Grindfuckers - Fertigmachen Szeneputzen Lenke til kommentar
Eline Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Sitter og hører på Mesmerize nå.. Det som surrer rundt oppe i hodet mitt er; Dette er jo bare deilig å høre på! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Sitter og hører på Mesmerize nå.. Det som surrer rundt oppe i hodet mitt er; Dette er jo bare deilig å høre på! Jeg har innsett 2 ting idag: 1. Faren min har en veldig bra musikksmak. 2. Guns 'N' Roses er et utrolig bra band! Idag har jeg vært fornuftig for en gang skyld, uvanlig til å være meg på en lørdag Endret 28. mai 2005 av Stish Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg har lyst på nye CD'er. Men vet ikke hva jeg skal kjøpe.. Jeg vet ikke hva du er på jakt etter, men Turisas -> Battle Metal Storm -> Nordavind Moonsorrow -> Kivenkantaja Ensiferum -> Iron Pagan's Mind -> Enigmatic: Calling Children Of Bodom -> Hate Crew Deathroll Edge Of Sanity -> Crimson II Edguy -> Hellfire Club Ásmegin -> Hin Vordende Sod & Sø Windir -> 1184 The Haunted -> ...Made Me Do It Mnemic -> The Audio Injected Soul Graveworm -> (N)utopia Susperia -> Unlimited Sonata Arctica -> Winterheart's Guild er alle album jeg anbefaler deg å høre på. Jeg kan nevne flere hvis du vil. Du kommer nok ikke til å like dette hvis du ikke er så glad i metall, da Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Er nok desverre ikke så glad i metall, men jeg er åpent for det meste og jeg liker det meste, men jeg er litt sær innenfor noen sjangere, bla. metall. Men jeg kan sjekke ut noen av de nevnte der. Om det er bare death/sataN!!!1!!!11!! greier så er det nok ikke helt min greie. Men om det er noen av dem som er litt mer av den rolige typen metall så lytter jeg mer enn gjerne. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Vel, dagens handleliste ser ihvertfall slik ut hos meg: Vaughan Stevie Ray - Texas Flood Vaughan Stevie Ray - In Step Vaughan Stevie Ray - Live At The El Mocambo Led Zeppelin - The Song Remains The Same Jethro Tull - Heavy Horses Jethro Tull - Aqualung Hendrix Jimi - Electric Ladyland Dream Theater - Octavarium Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 SRV - The Sky Is Crying Led Zeppelin - Precence \o/ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 SRV - The Sky Is Crying Flinke kaiern. *klappepå* Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 I en uke har VG Nett hatt en uformell konkurranse om trashmetal-guruene Slayer. Pågangen har det vært ingen ting å si på. Hele 3346 personer deltok. Tsk. Tsk. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 [...]System of a Down - Steal This Album! Jeg har lyst på alle de! Men har jeg penger til det? Nei... Så stjel det! </humor> Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 [...]System of a Down - Steal This Album! Jeg har lyst på alle de! Men har jeg penger til det? Nei... Så stjel det! </humor> Håhå, den var dårlig Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 I en uke har VG Nett hatt en uformell konkurranse om trashmetal-guruene Slayer. Pågangen har det vært ingen ting å si på. Hele 3346 personer deltok. Tsk. Tsk. *Daske på VG* Hva mer kan man forvente seg? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Mediene hater jo metal, så samma f*** om de skriver feil sjanger. For de altså. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Er nok desverre ikke så glad i metall, men jeg er åpent for det meste og jeg liker det meste, men jeg er litt sær innenfor noen sjangere, bla. metall.Men jeg kan sjekke ut noen av de nevnte der. Om det er bare death/sataN!!!1!!!11!! greier så er det nok ikke helt min greie. Men om det er noen av dem som er litt mer av den rolige typen metall så lytter jeg mer enn gjerne. Rolig? Hmm... Du kan jo prøve Ulver -> Kveldssanger Nightwish -> Oceanborn Sirenia -> An Elixir For Existence Charon -> The Dying Daylights Falkenbach -> ...Magni Blandinn Ok Megintiri Crematory -> Awake Orphanage -> Driven Finntroll -> Jaktens Tid Storm -> Nordavind Tristania -> Tristania Apocalyptica -> Plays Metallica By Four Cellos Lumsk -> Åsmund Frægdegjevar Opeth -> Still Life Therion -> Lemuria/Sirius B Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Takk takk KaYcH, drar i morgen til platekompaniet å sjekker om de har noen av dem der å lytter Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Takk takk KaYcH, drar i morgen til platekompaniet å sjekker om de har noen av dem der å lytter Noen album er generelt litt tyngre eller raskere enn andre i lista, men hør på litt forskjellige låter hvis du sjekker dem ut. Jeg regner med at du skjønte at de fete linjene er de jeg anbefaler først. Du kan jo sjekke ut flere album fra bandene på lista, enn de jeg har skrevet ned også. Endret 29. mai 2005 av KaYcH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg