Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sist eg sjekket så hadde musikk som ble regnet for homo renpolert produksjon(omvendt av tr00 bm). (tenker da på musikk som Modern Talking ol.)

Hylo: Du virker litt opphengt i homo(file). Aner eg undetrykte lyster? :p

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Hylo: Du virker litt opphengt i homo(file). Aner eg undetrykte lyster? :p

Jeg har lyst til å ta med deg en tur inn i skogen så jeg kan få vist deg stokken min.

:p

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Tjuder har jeg ikke hørt noe av, men Satyricon og Immortal er bra. Hva mener du egentlig med homoproduksjon og homovokal?

Med det mener jeg disse ''tr00'' bm banda som altid skal ha bad produksjon og råtten vokal. Selvom dere skal spille bm, skal gitaren høres ut som en gitar, ikke en vaskemaskin med distortion.

Og vokalen på enkelte av disse bandene er mer high pitched enn en crosser som er topptrimma og blir kjørt av en litt dum fjortis.

Lenke til kommentar
noen som har hørt "primus"? bassisten der er jaevlig god :dribble:

han søkte om å få bli med i metallica, men de sa han var så god, så han startet et egent band, mange av sangene er bare bass og trommer...., litt spesiell musikk...

btw, det er de som har lagd South Park theme't :)

Har vært på Primus konsert. Jeg har valgt og tro at de hadde en dårlig kveld den gangen (1996?), for konserten var ingenting å skryte av.

De hadde vel en semi-hit med låta My name is mud. At han kan spille bass er det vel ingen tvil om.

:)

Lenke til kommentar
noen som har hørt "primus"? bassisten der er jaevlig god :dribble:

han søkte om å få bli med i metallica, men de sa han var så god, så han startet et egent band, mange av sangene er bare bass og trommer...., litt spesiell musikk...

btw, det er de som har lagd South Park theme't :)

Les Claypool er sinnsyk.

Sett når de covrer starten på Master of Puppets?

10x så rått som originalen :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...