hylo Skrevet 22. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 BM Noe Bm er bra. Deriblandt Immortal, Satyricon og Tsjuder. God Bm. God produksjon og god musikk. Istedet for homoproduksjon og homovokal. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Sist eg sjekket så hadde musikk som ble regnet for homo renpolert produksjon(omvendt av tr00 bm). (tenker da på musikk som Modern Talking ol.) Hylo: Du virker litt opphengt i homo(file). Aner eg undetrykte lyster? Endret 22. mai 2005 av TLZ Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 22. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 Tjuder har jeg ikke hørt noe av, men Satyricon og Immortal er bra. Hva mener du egentlig med homoproduksjon og homovokal? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Hylo: Du virker litt opphengt i homo(file). Aner eg undetrykte lyster? Jeg har lyst til å ta med deg en tur inn i skogen så jeg kan få vist deg stokken min. Endret 22. mai 2005 av Hylo Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 Tjuder har jeg ikke hørt noe av, men Satyricon og Immortal er bra. Hva mener du egentlig med homoproduksjon og homovokal? Med det mener jeg disse ''tr00'' bm banda som altid skal ha bad produksjon og råtten vokal. Selvom dere skal spille bm, skal gitaren høres ut som en gitar, ikke en vaskemaskin med distortion. Og vokalen på enkelte av disse bandene er mer high pitched enn en crosser som er topptrimma og blir kjørt av en litt dum fjortis. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 Det kan eg være helt enig i, men eg vil likevel ikke gå ut med turskog med deg selv om... Kaiern ville blitt sjalu. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 22. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 Ok, skjønner... Darkthrone og sånn... Uff, det er bare kjedelig! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 Det kan eg være helt enig i, men eg vil likevel ikke gå ut med turskog med deg selv om... Kaiern ville blitt sjalu. Uff. Dumme Kaiern. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 Ok, skjønner... Darkthrone og sånn... Uff, det er bare kjedelig! Korrekt. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 22. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 Finnes ålreite homoband, da. Bare se på The Ark. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 Det kan eg være helt enig i, men eg vil likevel ikke gå ut med turskog med deg selv om... Kaiern ville blitt sjalu. Uff. Dumme Kaiern. /me slapper Holy og går og legger seg Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 22. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 noen som har hørt "primus"? bassisten der er jaevlig god han søkte om å få bli med i metallica, men de sa han var så god, så han startet et egent band, mange av sangene er bare bass og trommer...., litt spesiell musikk... btw, det er de som har lagd South Park theme't Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 22. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 Primus....nei....er det et band? Jo dyktig kar det... ikkje så mange godlåter imo, men så var den verdenskjente smaken då.. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 Angående Primus.. noen som har hørt: Oysterhead "The Grand Pecking Order" Colonel Les Claypool's Fearless Flying Frog Brigade "Purple Onion" Colonel Claypool's Bucket of Bernie Brains "The Big Eyeball in the Sky" ? Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 23. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2005 noen som har hørt "primus"? bassisten der er jaevlig god han søkte om å få bli med i metallica, men de sa han var så god, så han startet et egent band, mange av sangene er bare bass og trommer...., litt spesiell musikk... btw, det er de som har lagd South Park theme't Har vært på Primus konsert. Jeg har valgt og tro at de hadde en dårlig kveld den gangen (1996?), for konserten var ingenting å skryte av. De hadde vel en semi-hit med låta My name is mud. At han kan spille bass er det vel ingen tvil om. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2005 Det kan eg være helt enig i, men eg vil likevel ikke gå ut med turskog med deg selv om... Kaiern ville blitt sjalu. Uff. Dumme Kaiern. /me slapper Holy og går og legger seg Heter forresten Hylo, ikke Holy. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2005 Heter forresten Hylo, ikke Holy. Blablabla, jeg var trøtt Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 23. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2005 Doro - Erfaringer, anyone? Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 23. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2005 noen som har hørt "primus"? bassisten der er jaevlig god han søkte om å få bli med i metallica, men de sa han var så god, så han startet et egent band, mange av sangene er bare bass og trommer...., litt spesiell musikk... btw, det er de som har lagd South Park theme't Les Claypool er sinnsyk. Sett når de covrer starten på Master of Puppets? 10x så rått som originalen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg