Juleniss1 Skrevet 22. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 Windir var helt klart et av Norges beste band Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 22. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 Windir var helt klart et av Norges beste band Forbeholder meg retten til å være _sterkt_ uenig Synes Windir er enkelt sammensatt og fantasiløst. Tekstene og mystikken etter dødsfallet er vel det som dro popularitene til himmels. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 22. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 Anathema - A Natural Disaster til 69 spenn noe å satse på? Hvis du får " A fine day to exit" for samme prisen så ville jeg heller ha valgt den. Ikke fullt så strømlinjeformet. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Synes Windir er enkelt sammensatt og fantasiløst. Tekstene og mystikken etter dødsfallet er vel det som dro popularitene til himmels. Windir sin lyrikk er dypere og mer meningsfult enn noe annet! 4. Sognariket Si Herskarinne Saognarike si herskarinne e krigarn å herskarn si kvinna. Svikara vi ho ikkje ha i si ver, daira liv ska enda me øks å sverd. Håyr pao hinna vise ord, krigarn e nåk stålte ao ho. dai kristne svikaradn kan'kkje skaonast før rai stålte krigaradn mao ain evig kamp førast. Gudadn staor i ain mørke skogge, ain skogge so store å vie. Herskarinnao mao allti sine vise ord gji fø svikaradn vi allti prøva å øydlaiggja. helvetes sjøga, fy faen fø ei stramme fittegjais da e ao deg! Ska pula deg i brunauga so røvaskomme spruta... sjøga! Men ain mao allti hoksa pao at kvinnfålki pao ai an sia staor å ran stålte krigarn si råyst mao å ska allti stao høkst. Endret 22. mai 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 Men slik jeg forstår det er du ikke noen stor (black) metal-fan heller da Og jeg hørte på Windir lenge før Valfar døde. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 Og jeg hørte på Windir lenge før Valfar døde. R3sp3kct! Oss er det ikkje veldig mange av. =P Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 Tviler på at du er enig i noen av de bandene jeg mener ligger i toppen her i Norge TAAB Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 22. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 Tviler på at du er enig i noen av de bandene jeg mener ligger i toppen her i Norge TAAB Det går nok begge veier ja Det er godt vi er forskjellige alle mann Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 Men dette er jeg enig i: Magma - M.D.K *edit* Slenger med en mp3 Genialt album Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 22. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 /Tar julenissen i hånda og rister hardt og frenetisk. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 helvetes sjøga, fy faen fø ei stramme fittegjais da e ao deg!Ska pula deg i brunauga so røvaskomme spruta... sjøga! Hehe, pent det! Hørte nok på Varlfar før han døde jeg også, ikke at det spiller noen rolle da.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Men de er dessverre ikke mye norsk Aero: Du er ikke tr00 hvis ikke vet du ^^ Endret 22. mai 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 Windir er litt harry. Og ikke spesielt oppfinnsomt. Bare ''folke-homo-bm'' hele veien. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 22. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 Hvis du liker Magma, så _må_du se denne dvd'en!! M.D.K versionen der er rett og slett fullstendig fantastisk. Jeg satt med kronisk gåsehud og fuktige øyne hele veien. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 Hei, Hylo. Dø. Takk. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 Hei, Hylo. Dø. Takk. Hei, Satrucci. Bm er harry. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg