arianar Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Woohoo! Fikk kjøpt billetter til Bigbang-konserten på lørdag! Huhei! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Hører på en radio av noe slag, og akkurat nå er det Dream Theater - This Dying Soul som humper og går, den varer jo i en evighet! Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Hører på en radio av noe slag, og akkurat nå er det Dream Theater - This Dying Soul som humper og går, den varer jo i en evighet! Det er jo litt av sjarmen Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hører på en radio av noe slag, og akkurat nå er det Dream Theater - This Dying Soul som humper og går, den varer jo i en evighet! Det er jo litt av sjarmen Ja. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Death Metal? Blir nok Opeth, med Extol på 2.... Edit: Er ikke SYL også DM da? *Vente på fientlig dask fra Glint* Har lastet ned noen smakebiter, ganske kult egentlig Endret 13. mai 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Bare Extol du nevner som kan kalles death metal, og det er strengt tatt kun de 2 første albumene (yeah yeah... sjangerdefinisjoner... teit, I know! ) Endret 13. mai 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Edit: Er ikke SYL også DM da? *Vente på fientlig dask fra Glint* Har lastet ned noen smakebiter, ganske kult egentlig SYL har noen DM-elementer i seg, men jeg vil ikke akkurat kalle SYL et DM-band. Edit: *dask* Endret 13. mai 2005 av Glint Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Noen som så på Al Di Meola på nrk2 nå nettopp? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Noen som så på Al Di Meola på nrk2 nå nettopp? Så de 10 siste minuttene. Utrolig kult, har sett litt av han før. Han er en jævel på akustisk gitar =P Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Lurer på en ting jeg. Hvorfor står ikke lyrikken til "Killing in the name of" mens lyrikken til alle de andre sangene står i coveret? (ratm - ratm) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hmm, lurt på akkurat det samme selv. Kanskje det ikke var lov til å bli trykket elns? Har sett noen andre politiske band som har utelatt teksten noen sanger... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Det er jo bra ironisk om Ratm blir sensurert..... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Det er jo bra ironisk om Ratm blir sensurert..... Ikke typisk de, iallefall, å utelate på grunn av politiske tekster? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Tror ikke Zack godkjente det der akkurat..Det der må jeg finne ut av. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Nå er det av sted til BigBang-konsert! Jeg er egentlig ikke noen stor fan, men den er så billig at jeg "må" når alle vennene mine skal. Dessuten tar jeg det som "erstatning" for Knopfler, som jeg måtte droppe siden jeg skulle spille i et bryllup i dag. Endret 14. mai 2005 av G2Petter Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Nå er det av sted til BigBang-konsert! Jeg er egentlig ikke noen stor fan, men den er så billig at jeg "må" når alle vennene mine skal. Dessuten tar jeg det som "erstatning" for Knopfler, som jeg måtte droppe siden jeg skulle spille i et bryllup i dag. BigBang og bryllupp på en dag? Heldige... Demons & Wizards eier.^^ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 [3-2-4] What are the lyrics to "Killing in the Name"? These are not in the liner notes; Brad has been quoted as saying they didn't include them because the band assumed people would be able to tell what they were. Because everyone seems to have an opinion they need to express regarding these, please do not send any more guesses. Killing in the name of Some of those that work forces are the same that burn crosses (x4) Killing in the name of (x2) Now you do what they told ya (x11) Those who died Are justified By wearing the badge, they the chosen whites You justify Those that died By wearing the badge, they the chosen whites (x2) Some of those that work forces Are the same that burn crosses (x4) Killing in the name of (x2) Now you do what they told ya (x4) now you're under control (x7) Now you do what they told ya (x8) Those who died Are justified By wearing the badge, they the chosen whites You justify Those that died By wearing the badge, they the chosen whites (x2) Fuck you, I won't do what you tell me (x16) Mother fucker! Siste fuck you, i won't....teller 17-18 der jeg. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 [3-2-4] What are the lyrics to "Killing in the Name"? These are not in the liner notes; Brad has been quoted as saying they didn't include them because the band assumed people would be able to tell what they were. Because everyone seems to have an opinion they need to express regarding these, please do not send any more guesses. Ok, da er det oppklart. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Ærligtalt, noen må da poste litt i denne tråden og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg