nr.4 Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Oh, tid for å spørre noen av dere Motorpsycho-fans/eksperter/lyttere/likere hvis det finnes noen her. Har fått tak i (vel, bøffa er kanskje mer treffende) Blissard, og det er noe det av det beste jeg har hørt på lenge faktisk. Så da lurer jeg på, hva er "must-have" av Motorpsycho? Ute etter mer i samme stil, og er det noe du/dere synes er bedre enn Blissard setter jeg stor på pris på om det nevnes! Endret 4. august 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) ehee. Bra du spurte. Angels and Deamons at play Let them eat cake Jeg sier bare, kjøp. De er fantastiske begge to. Jeg vil mene at AADAP er bedre enn Blissard. edit: les signaturen min. Nr. 4 på Angels and Deamons at Play. KONGe sang. Endret 4. august 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
Svin Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Jeg mener alle album tom Angels and Deamons at play er verdt å ha. De nyeste liker jeg ikke noe særlig. Etter min mening er Blizzard og Timothys monster de klart beste platene. Demon Box er også veldig bra, samt at jeg har et spesielt forhold til den ettersom det var like etter den jeg fikk min første Motorpsychokonsert. Lenke til kommentar
kns Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Jeg er ikke så veldig Mpsycho-fan, men synes den første plata, Lobotomizer er veldig bra. Tung og kompromissløs. Forøvrig har de en sang som er helt fantastisk, kommer ikke på hvilken plate den er på. Er på en av ep'ene deres, tror jeg. Den heter i hvert fall Have Spacesuit, Will Travel. Verdt å sjekke ut! Lenke til kommentar
Svin Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg er ikke så veldig Mpsycho-fan, men synes den første plata, Lobotomizer er veldig bra. Tung og kompromissløs. Forøvrig har de en sang som er helt fantastisk, kommer ikke på hvilken plate den er på. Er på en av ep'ene deres, tror jeg. Den heter i hvert fall Have Spacesuit, Will Travel. Verdt å sjekke ut! Den kom samtidig med Angels and Deamons at play. Platen eksisterer både som singel cd og trippel ep, og sangen er på en av epene. Singel cden har to låter mindre enn trippelep-utgivelsen (og denne sangen er en av dem). Forøvrig har lp versjonen en sang ekstra, noe som er tilfelle ved flere Motorpsycho utgivelser. Noen av de beste låtene på Demon box finnes på lpen. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Vurderer sterkt å skaffe meg Tool's 3 siste album... er de verdt de 400 kronene? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Undertow, Ænima og Lateralus? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Vurderer sterkt å skaffe meg Tool's 3 siste album...er de verdt de 400 kronene? Åja..de er verdt det. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Personlig liker jeg ikke Undetow, ville heller kjøpt ett album av APC hvis man ikke har noen... Over til noe annet, sitter å hører på Arthur Brown's Kingdom Come, fy flate som det rocker, hører tydelig hvem Alice Cooper er inspirert av, skivene blir bare bedre for hver gjennomlytting. Edit: Kjøpte en konsonant for mye... Endret 5. august 2004 av Nisje Olm Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Personlig liker jeg ikke Undetow, ville heller kjøpt ett album av APC hvis man ikke har noen... Har allerede alle APC... og elsker de Dessuten så liker er psykedelisk/progressiv musikk Led Zeppelin/The Mars Volta/Pink Floyd... og Tool er jo i denne kategorien, så tror det er god sjangs for at eg liker de.. Har hørt Euology og Aenima digger de 2 sangene Men samtidig så har eg fryktelig lyst på litt ekstra utstyr til kamerat mitt, men det kan muligens vente... Holder en knapp på CD platene, men er ikke sikker... kanksje eg skal spørre en mod om å sette om en poll Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 TLZ: Kjøp Meshuggas "Destroy Erase Improve". Metal Observer sin anmeldelse Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Meshuggah er uten tvil et av de bedre metal-bandene, synes nå jeg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 De er vel uten tvil det mest tekniske og, men i motsetning til mange av de andre teknikkguruene så utnytter de det på en god måte. Det drukner ikke i intetsigende soloer og jall. Her er det rett frem hele tiden.. wiiiiii Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Dessuten så liker er psykedelisk/progressiv musikk Led Zeppelin/The Mars Volta/Pink Floyd Muligens du da vil like.. Eloy "Ocean", når du synes Pink Floyd er bra, og Deep Purple "Machine Head" når du digger Led Zeppelin. Btw, Meshuggah (selv om bare den siste halvdel av "I" er bra). Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Har lasta ned litt Meshuggah for en stund siden... utrolig tøft.. Men de for eg skaffe meg en annen gang... Uansett... Music Tools or Camera Tools? Lenke til kommentar
Svin Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Vurderer sterkt å skaffe meg Tool's 3 siste album...er de verdt de 400 kronene? Ja så absolutt. Liker Ænima veldig godt, men den beste sangen etter min mening er Lateralus på Lateralus (mange mener kanskje Prison sex er bedre ). Er det forresten noen som har hørt noe særlig på Spiral Architect? Bør sjekkes ut hvis en liker teknisk metall. Endret 5. august 2004 av Svin Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Ænima faller blandt mine fem favorittalbum. Endret 5. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Er rimelig få som har den rå sounden som Meshuggah har. Dog, men er noe som gjør at det ikke heeelt faller i smak hos meg desverre, men for all del, er meget bra musikk. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 kunne tenkt meg å utvide horisonten min videre. Går mye i melodiøs metal og metal som har melodi. Hører for det meste på children of bodom, dream theater, in flames, cradle of filth (kanskje ikke så veldig melodiøst, men di har en del bra sanger), + en del andre band. Noen som kan annbefale noen andre band innen denne sjangeren? Er også åpen for andre sjangere, men det skal veldig mye til for at jeg hører på noe utenom metal sjangeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg