Anonym234 Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Noen som har hørt noe fra bandet Jack? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Noen som har hørt noe fra bandet Jack? Var faktisk på konsert med dei her forrige helg....eller...eg var på fylla, og dei spilte tilfeldigvis på Kvarteret.... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Hehe. Husker du noe av det da? Var de bra? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Nja...altså...fikk med meg halve konserten kanskje... brukbar vokalist...greie låter...litt anonymt kanskje? Not my cup of tea, men det funka jo bra når eg var der...i vill beruselse.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Hekta på Portishead..gosj. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Hekta på Portishead..gosj. Portishead er fint. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Er for tiden helt hekta på Ten Masked Men. De covrer kjente poplåter med en god dose humor og selvironi. Blant mine favoritter finner man "Baby one more time" og "Push it". Slenger med et lite bilde av den glade gjeng: Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Likte coveren av Human League - Don't You Want Me Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Tror jeg skal skaffe meg Jack cd'n. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Kjekk kar med finlandshette og hatt i bakgrunnen. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Eg trudde det var ein neger. *stille kontrast* Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 For interesserte sjeler: http://gitarnorge.no/ er lansert. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 For interesserte sjeler: http://gitarnorge.no/ er lansert. Er det comart som står bak, eller? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Det forumet har jeg 2 poster på Lenke til kommentar
Same- Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Har et musikkprosjekt.... Og jeg lurte på om noen kan nevne noen sanger som er enkle og spille på giter. Slike med bare 3 grep eller liknende. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Tom Dooley, Knocking on Heavens Door? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Har et musikkprosjekt.... Og jeg lurte på om noen kan nevne noen sanger som er enkle og spille på giter. Slike med bare 3 grep eller liknende. Knocking On Heavens Door. Er vel fire grep, men. Utrolig enkel i hvert fall. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Har et musikkprosjekt.... Og jeg lurte på om noen kan nevne noen sanger som er enkle og spille på giter. Slike med bare 3 grep eller liknende. Knocking On Heavens Door. Er vel fire grep, men. Utrolig enkel i hvert fall. I you won! *Doin' a little dance* Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Fri oversettelse av sang. Det har blitt populært i klassen, og alle ber meg oversette alle pop-sangersom finnes. Mario- La Meg Elske Deg.™ Mmmm ..... Mmmmm... Ja....Mmmmm.... Ja, Ja, Ja Mmmm... Ja....Mmmm..... Ja, Ja [Vers 1:] Baby, jeg skjønner det bare ikke Nyter du å bli skadet? Jeg vet du luktet parfymen, make-up'en på skjorta hans Du tror ikke på historiene hans Du vet at de alle er løgner Dårlig som du er, henger du bare rundt og vet ikke hvorfor Hvis jeg var din mann (baby du) Aldri bekymre deg (hva jeg gjør) Jeg vil komme hjem (tilbake til deg) Hver kveld, gjøre deg riktig Du er den type kvinne (fortjener bra ting) Neve full av diamanter (hånd full av ringer) Baby, du er en stjerne (jeg vil bare vise, at du er) [Kor:] Du burde la meg elske deg La meg være den ene til å gi deg alt du vil ha og trenger Baby god elsk og beskyttelse Gjør meg til ditt valg Vise deg hvordan kjærlighet skal være Baby, du burde la meg elske deg, elske deg, elske deg [Vers 2:] Hør Din sanne skjønnhets beskrivelse ser så god ut at det gjør vondt Du er en "dime" pluss nittini, og det er en skam Vet ikke engang hva du er verdt Hver gang du går stopper de og glaner Fordi du er dårlig og det vises Fra ditt hode til dine tær, Ute av kontroll, baby du vet Hvis jeg var din mann (baby du) Aldri bekymre deg (hva jeg gjør) Jeg vil komme hjem (tilbake til deg) Hver kveld, gjøre deg riktig Du er den type kvinne (fortjener bra ting) Neve full av diamanter (hånd full av ringer) [Kor:] Du burde la meg elske deg La meg være den ene til å gi deg alt du vil ha og trenger Baby god elsk og beskyttelse Gjør meg til ditt valg Vise deg hvordan kjærlighet skal være Baby, du burde la meg elske deg, elske deg, elske deg [bro:] Du fortjener bedre jente (du vet du fortjener bedre) Vi burde være sammen jente (baby) Med meg og deg er det det samme jente, hei! Så kan vi lage denne tingen vår? [Kor:] Du burde la meg elske deg La meg være den ene til å gi deg alt du vil ha og trenger Baby god elsk og beskyttelse Gjør meg til ditt valg Vise deg hvordan kjærlighet skal være Baby, du burde la meg elske deg, elske deg, elske deg [Gjenta til det slutter (rundt 3 ganger)] [Mario (snakker):] La meg elske deg det er alt du trenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg