hylo Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 (endret) OHJE! m3t4lsv3is for teh win!1!!! Endret 27. april 2005 av Hylo Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Tidligerer nevnte Hammerfall-tilhenger anbefalte meg Billy Talent. Var naturlig nok skeptisk, men dette var da aldeles ikke ille. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Min metalsveis er desverre inteteksisterende.. Jeg har litt lyst på langt hår, men gidder ikke spare, det tar så lang tid, og i mellomtiden får jeg mongo hår Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Min metalsveis er desverre inteteksisterende.. Jeg har litt lyst på langt hår, men gidder ikke spare, det tar så lang tid, og i mellomtiden får jeg mongo hår Må ofre litt for skjønnheten vettu! PS: Eg har mongo hår nu. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Jeg har parishår. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 langt hår er bare plagsomt.. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Bare meg eller ligner Jan-Erik på han norske Rocco? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Bare meg eller ligner Jan-Erik på han norske Rocco? Hah! Jammen lignet de. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Det er bare fordi han prøver seg med sånt "tøft" blikk... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 (endret) hahahahahhaha. EDIT: happy now? Sirkus mode: on. Endret 27. april 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Kombiner Jan-Eriks look og TLZs dirty mind, så har du Rocco opp av dage. =P Edit: Nice, man, rezptech fo' that one. Yo shizzle my bizzle! Endret 27. april 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Helsikke, dobbelpost. *skylde på forumet* Uansett: Kaiser Chiefs er ganske kult. Endret 28. april 2005 av aero^^ Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Barer lurer på en ting om Pink Floyd. Har hørt litt på noen av sangene og har albumene Meddle og More liggende, pluss sangene Time og Money som jeg liker veldig godt. Har også hørt en del av The Wall, men som sagt så ligger Time, Money og Echoes på toppen av lista nå, har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Skaff album. Dark Side of the Moon Wish You Where Here De liker ihvertfall eg, har ikke hørt så mye mer enn de og Meddle. Snart kommer vel en die-hard PF fan og kommer med flere forslag Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 ...har jeg gått glipp av noe? BIKE! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Noen som veit hvor Pantera har fått navnet til albumet "Vulgar Display of Power" fra? Jeg så "The Excorsist" en gang til, da den gikk på TV for noen dager siden. Og der hørte jeg Regan si: "That's much too vulgar a display of power, Karras!" Noen som vet noe mer spesifikt? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Skaff album. Dark Side of the Moon Wish You Where Here De liker ihvertfall eg, har ikke hørt så mye mer enn de og Meddle. Snart kommer vel en die-hard PF fan og kommer med flere forslag Er ikke die-hard fan, men jeg ville slengt med Atom Heart Mother. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Barer lurer på en ting om Pink Floyd. Har hørt litt på noen av sangene og har albumene Meddle og More liggende, pluss sangene Time og Money som jeg liker veldig godt. Har også hørt en del av The Wall, men som sagt så ligger Time, Money og Echoes på toppen av lista nå, har jeg gått glipp av noe? Drit i Pink Floyd, og sleng på noe Eloy. Ikke hør på guttene her. De er ute etter å hjernevaske deg! /Løper vekk fra Jan "Rocco" Erik, og resten av mobben. Nei da : Kjøp et PF album fra midt/sein 70 og start derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg