hylo Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Black\Death Metal: Intens brøling og elendig gitarspill! Dere kan gjerne kommentere den siste. ja kan ikke vere mer enig! som jeg har sagt tidligere i en annen tråd så er Black noe formølt dritt med noen satanister som brøler for livet! Repeat the letters after me: S-m-a-r-t. Som Maynard ville sagt; Imbesile krek. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Aye, M.F, du har skjønt det! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Aye, M.F, du har skjønt det! takker og bokker jeg! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Hey, jeg staret det hele, hvor er min credit? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 1 streetsoldier, 2 streetsoldiers, 3 streetsoldiers.... Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 larzemannen du har og skjønt det!! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 ja og rock - for noe skit. bare folk som klimprer på noen strenger og synger litt. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 *Headbange til I am the Black Wizards* Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Vil bare se om jeg har forstått dette riktig:Metal: Rolig men rocka og høylytt. Heavy Metal\Hard rock: Kjapp og aller helst sinte eller glade låter. Black\Death Metal: Intens brøling og elendig gitarspill! Dere kan gjerne kommentere den siste. Hard Rock: Tenk på rock som Bob Dylan, Elvis osv. Så etterhver kom det ting som på den tiden var veldig hardt, men som idag vi vil kalle normalt. Dette er band som Jimi Hendrix, The Who, senre The Beatles, ol Hevvy Metal eller Metal er bare en felles nevner for all metallen, selv om når man bruker heavy så er det ofte snakke om de tidliger metal bandene som Led Zeppelin, Deep Purple, Black Sabbath, Uriah Heep, osv. Heavy så mener man også gjerene melodiøs/power metal som Iron Maiden, Hammerfall, Manowar...etc Black og Death har ganske intense gitarspilling, vokal og vokal stil. Mye black metal har veldig enkel gitarspill, det samme kan ikke sies om death. Noen death band, ofte kalt technical death band byr på noe av den mest tekniske og imponerende musikkspillingen i musikkverden. Melodiene i black og death er litt forskjellige, dessuten så er death mørke vokaler mens black er lys. Black band: Darkthore, Burzum, Mayhem Death band: Cannibal Corpse, Deicide, Death(tidlg) Technical Death: Death(senere), Extol, Nile Skjønner ikke hvorofr eg gidder å skrive dette, du fremstår jo som en ignorant idiot som sier dritt om noe du ikke vet en dritt om.. jaja... eg kjeder meg. Endret 26. april 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Det mongo håret forsvinner, driver å sparer nå. Hvordan er deres m3t4lzveiz? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Sensurert av sikkerheitsgrunner, men sveisen er med. =P Minzin råkkesveis: Edit: Jan-Erik er hawt. Endret 26. april 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 2005: [Ren & Stimpy mode]Oooh, it's so... Shiiny![/Ren & Stimpy mode] Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Dobbelbæsj. Endret 27. april 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg