Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Black\Death Metal: Intens brøling og elendig gitarspill!  :ermm:

Dere kan gjerne kommentere den siste. :)

ja kan ikke vere mer enig! ;) som jeg har sagt tidligere i en annen tråd så er Black noe formølt dritt med noen satanister som brøler for livet! :cry:

Repeat the letters after me:

 

S-m-a-r-t.

 

Som Maynard ville sagt; Imbesile krek. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil bare se om jeg har forstått dette riktig:

Metal: Rolig men rocka og høylytt.

Heavy Metal\Hard rock: Kjapp og aller helst sinte eller glade låter.

Black\Death Metal: Intens brøling og elendig gitarspill!  :ermm:

Dere kan gjerne kommentere den siste. :)

Hard Rock: Tenk på rock som Bob Dylan, Elvis osv. Så etterhver kom det ting som på den tiden var veldig hardt, men som idag vi vil kalle normalt. Dette er band som Jimi Hendrix, The Who, senre The Beatles, ol

 

Hevvy Metal eller Metal er bare en felles nevner for all metallen, selv om når man bruker heavy så er det ofte snakke om de tidliger metal bandene som Led Zeppelin, Deep Purple, Black Sabbath, Uriah Heep, osv.

 

Heavy så mener man også gjerene melodiøs/power metal som Iron Maiden, Hammerfall, Manowar...etc

 

Black og Death har ganske intense gitarspilling, vokal og vokal stil. Mye black metal har veldig enkel gitarspill, det samme kan ikke sies om death. Noen death band, ofte kalt technical death band byr på noe av den mest tekniske og imponerende musikkspillingen i musikkverden. Melodiene i black og death er litt forskjellige, dessuten så er death mørke vokaler mens black er lys.

Black band: Darkthore, Burzum, Mayhem

Death band: Cannibal Corpse, Deicide, Death(tidlg)

Technical Death: Death(senere), Extol, Nile

 

 

Skjønner ikke hvorofr eg gidder å skrive dette, du fremstår jo som en ignorant idiot som sier dritt om noe du ikke vet en dritt om.. jaja... eg kjeder meg. :p

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...