kaiern Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Det var... Interessant. Hæhæ =P Kjeder man seg, så kjeder man seg. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Minner meg om de psykedeliske lydene til Mars Volta Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Heh, kjeder meg litt jeg og. Men det blir mer til å tegne litt i paint. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Siden alle her hvor jeg bor digger 50 Cent- Candyshop, bestemte jeg meg for å øve meg på litt fri oversettelse. Tok ca. en time. 3 Kroner mot. Olivia- Sukkertøybutikken [introen: 3 Kroner] Ja... Ahh ha Så seduktivt [Kor: 3 Kroner og Olivia] [3 Kroner] Jeg tar deg til Sukkertøybutikken Jeg lar deg sleike på kjærligheten Kom igjen jente, ikke stopp [Olivia] Jeg tar deg til Sukkertøybutikken Gutt en smak av hva jeg har Jeg lar deg bruke alt du har Fortsett til du treffer stedet (ops) [Vers 1: 3 kroner] Du kan få det din vei, hvordan du vil ha det (Her begynte det å bli SKIKKELIG vanskelig, kan ikke 50 Cent-språket vettu) Backer du opp den tingen, eller skal jeg trykke opp på den Temperaturen stiger, ok la oss gå til neste nivå Dansegulvet er syltetøypakket, varmt som "teaklette" Jeg bryter det ned for deg nå, baby det er så enkelt Hvis du vil være nymforman, vil jeg være nymfoman På hotellet eller i baksetet på leiebilen På stranda eller i parken, det er samme hva du har tenkt deg Jeg har den magiske pinnen, jeg er kjærlighetsdoktoren Har dine venner ertet deg for hvilket sprang jeg må Vil du vise meg hvordan du arbeider baby, ikke noe problem Kom på toppen kom så og sprett rundt som en lavrider Jeg er en sesong våt når det kommer til denne dritten Etter du arbeider opp en svette kan du leke med pinnen Jeg prøver å forklare baby, den beste måten jeg kan Jeg smelter i munnen din jente, ikke i hånden din (ha ha) [Kor] [bro: 3 Kroner og Olivia] Jente hva vi gjør (Hva vi gjør) Og hvor vi gjør (Og hvor vi gjør) Tingene vi gjør (Tingene vi gjør) Er bare mellom du og meg (Ååå ja) [Vers 2: 3 Kroner] Gi det til meg baby, fint og sakte Klatre opp på toppen, ri som du er på rodeo Du har aldri hørt en lyd som dette før Fordi jeg aldri putter den ned som dette Så snart som jeg kommer inn døren får hun dra på glidelåsen min Det er som et kappløp om hvem som kan få av seg alle klærne raskere Er det ikke ironisk hvor erotisk det er å se de i undertøy Fikk meg til å tenke på den rumpa etter at jeg er gått Jeg tar på det rette punktet til rett tid Lys på eller lys av, hun liker det fra baksiden Så seduktivt, du burde se veien hun "wind" (Regner med at det er vind) Hennes hofter i sakte-film på gulvet når vi sklir Så lenge hun ikke stopper stopper ikke jeg Dryppende våt av svette, mann det er på og "popper" All min champagne-kampanje, flaske etter flaske er på Og vi går og nipper til hver boble i hver flaske er borte [Kor to ganger] ©2005 Knut Er du uenig i hvordan noen ord eller setninger er oversatt, tar du feil. Endret 25. april 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Skikkelig finurlige saker, det der! "50'n" er ikke så dum han! Edit: siden Satrucci_ ikke skjønner: ironi! Endret 25. april 2005 av aero^^ Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Hehe, kan tenke meg at det der tok sin tid ja. Engelske tekster blir vel alltid litt merkelige på norsk I hvertfall når man oversetter ord for ord. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Nana get together buy the speed of sound, wæwæwæwæwæ speed of sound! Uff, den sangen går på radio i ett kjør nå, blir skikkelig lei Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Alle som fortsatt er så oldschool at dei har IRC, kom på #hw.backstage @ undernet og mobb kaiern. =P Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 *sukk* Har ikke brukt IRC på flere år nå...men javel da. *laste ned* Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Anthrax har samlet original besetningen igjen Moro. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Jaggu på tide, har ikke skjedd stort der i gården siden Persistance... Endret 25. april 2005 av Nisje Olm Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Jaggu på tide, har ikke skjedd stort der i gården siden Persistance... Å du holdt ut så lenge du? Jeg ga meg etter State of Euphoria. Among the living har fortsatt hedersplass i hylla her. Kjøpte den ny da den kom ut Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Var ikke før "Sound Of White Noise" jeg ga meg, den var kjedelig og platt. Har ved gjevne mellomrom snust på de, men med orginal line-up øyner jeg håp, og mest sannsynlig mer skuffelse.. Blitt mer kynisk med årene... Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Gjenforeninger pleier jo ikke og borge for kvalitet, men det blir moro å høre. Er spent på stemmen til Joey. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 _chess_ ble totalt overkjørt i tråden sin Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Musicplasma er litt rar... Eg skulle finne info om metalbandet 'Atheist', og så sier den at den ikke fant resultater men viser mange kristenband.. Endret 26. april 2005 av TLZ Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Musicplasma er litt rar... Eg skulle finne info om metalbandet 'Atheist', og så sier den at den ikke fant resultater men viser mange kristenband.. Derfor bruker man allmusic.com. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Det finnes utrolig mye bra kristen musikk da. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Spørs hva man definerer som kristen musikk. Hvis definisjonen er "musikk som vil ha deg til å bli kristen" fins det ikke mye bra kristen musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg