TLZ Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 og der kom Volta CD'n i posten og.. Første eg merker: Dette er anerledes! Men Bra! (ihvertfall det eg har hørt nå... hører på inertiatic esp) Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) To cder kom i posten i dag av Arthur Brown's Kingdom Come: Galactic Zoo Dossier og Journey. Mer om fyren -> her. Endret 2. august 2004 av Nisje Olm Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Har hørt nesten hørt igjennom hele Mars Volta CD'n nå... denne anbefales til alle som liker psykedelisk musikk! Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Eller som liker musikk i det hele tatt. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Lagt merke til at Jimmy Page har en slags dobbel gitar. Hva er vitsen med denn, hvordan funger sånne i forhold til andre...? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Lagt merke til at Jimmy Page har en slags dobbel gitar. Hva er vitsen med denn, hvordan funger sånne i forhold til andre...? 12 strenger på den øverste delen, og 6 strenger på den nederste Jevla tøff gitar det Endret 2. august 2004 av kaiern Lenke til kommentar
kns Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Lagt merke til at Jimmy Page har en slags dobbel gitar. Hva er vitsen med denn, hvordan funger sånne i forhold til andre...? 12 strenger på den øverste delen, og 6 strenger på den nederste Jevla tøff gitar det I boka som følger med vinylutgaven (herlig boks med 6 lp'er) av Led Zeppelin Remasters Box Set, er det et bilde av Page hvor han har en gitar med tre halser! Tøft! Men når det er sagt, oppdaget jeg et annet band her om dagen, som ga meg bakoversveis! Nemlig Eagles Of Death Metal. Produsert av Josh Homme fra Queens Of The Stoneage, men likner ikke på QOTS i det hele tatt. Er en slags sørstats-garasjerock, med ultrafrekk vokal. Litt White Stripes-aktig lydbilde, men mye skitnere. Anbefales!! Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Lagt merke til at Jimmy Page har en slags dobbel gitar. Hva er vitsen med denn, hvordan funger sånne i forhold til andre...? De 12 strengene på øverste gitar, er 2 og 2. Den ene èn oktav høyere enn den andre. Derfor for den en flott, klar lyd. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) hmm Så det er sånn at han skal kunne skifte mellom 6 strengers og 12 strengers kjapt? og ja.. det ser TØØFT ut ja Har noen bilder av 3 hals gitaren? EDIT:Nevermind, fant bilder selv... Endret 2. august 2004 av TLZ Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Tøff Avtar... Btw: Så det er sånn at han skal kunne skifte mellom 6 strengers og 12 strengers kjapt? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Ja. Ta en titt på Stairway to heaven på The song remains the same-dvden. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Den tredje halsen har da 18 strenger? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 No har eg ikkje sett akkurat den gitaren de pratar om, men den 3. halsen pleier å vere stemt til ein akkord. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 et morsomt spørsmål: Hva får du hvis du krysser Dream Theater og Sex Pistols? On Topic: Vurderer å skaffe meg flere plater, men det er vanskelig å bestemme seg! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 et morsomt spørsmål: Hva får du hvis du krysser Dream Theater og Sex Pistols? Sex Theater. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Noen som har noen erfaringer med nettbutikken til Platecompagniet eller? De har en del billige cd'er der... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Kjøpte en par CD'er derifra.. Funke helt fint.. men eg vil ikke si at det er så voldsomt billig der... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Var på Rock 'n' Roll Hall o' fame i Cleveland noen dager siden, det var mektig kuult kan jeg fortelle dere! Eget rom tilegnet Jimi Hendrix, med storskjerm og surround!!! Jealous? Lenke til kommentar
kns Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 No har eg ikkje sett akkurat den gitaren de pratar om, men den 3. halsen pleier å vere stemt til ein akkord. Her er den: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg