Acrid Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Hvem er det bildet av? Hammerfall. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Ah. Skikkelig barskinger. Btw, dette gav meg ideen til en ny tråd. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Nå hører jeg igjennom De-Loused igjen, for første gang på en god stund. Nyydelig Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Nå hører jeg igjennom De-Loused igjen, for første gang på en god stund. Nyydelig Opplevde det samme hin dagen; jeg hadde kun hørt på Francis (som jeg mener ikke er like god som De-L) og det var digg å høre på det gode gamle albumet. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Var du på Thulsa, Zyklon? Vad tycks? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Var du på Thulsa, Zyklon? Vad tycks? Det var fett Ble overrasket hvor bra sangene fra den nye plata funker live. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Funka bra, ja. Eg fikk no hælst på'n Egil og. Artig fyr. =P Oppvarmingsbandet var heller ikkje heilt vekk IMO. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Zyklon: Dro du på Lumsk? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Zyklon: Dro du på Lumsk? Nei, ble så lat. Drar heller på konserten den 10. mai. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Ok. Glemte det helt jeg. Var ikke 100% på lørdagsmorgenen, så det ble ikke. Konsert den tiende, sier du? Hvor? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 I kammersalen på Ringve museum. Skal ha med fullt kor, strykere og blåsere...skal spille hele Troll-plata tror jeg. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Tøft. Må vel prøve å få dratt dit da.. Om jeg finner frem, that is. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Uhm, har denne tråden en egen irc kanal? Eller har jeg drømt? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 #hw.backstage @ undernet Kun meg og Kaiern der nå atm, men. Led Zeppelin er min nye høre-på-når-jeg-er-glad-musikk. Ifølge audioscrobbler har jeg vært glad i det siste. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 http://forum.akam.no/index.php?showtopic=409624 Skal vi gjøre det samme her med denne kategorien? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 #hw.backstage @ undernetKun meg og Kaiern der nå atm, men. Faen, hadde heilt glømt den. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Here are some news about the upcoming Glittertind EP which is dedicated to Norwegian freedom fighters througout the ages and celebrates Norway's 100 years of independence! The EP has been titled "Til Dovre Faller" and it will be issued the 18th of April 2005 by Karmageddon Media. Distribution will be handled by Plastic Head Ltd. The title of the EP can be translated to "Untill Dovre Falls". This was written above the signatures of the people who made the Norwegian constitution in 1814. The term has later been known as "The Eidsvoll Oath". Dovre is a vast mountainrange in Norway so this symbolizes that the constitution should stand as firm as these mountains. All instruments and vocals are done by Torbjørn Sandvik exept synths which are done by Henri Sorvali (Finntroll, Moonsorrow). Coverartwork by Skrymer (Finntroll) and layout by Julien Riesen (www.gammadion-europa.com). Tracklist: 1: For Norge, Kjempers Fødeland 2. Flaumen går 3. Rolandskvadet 4. Norge i rødt, hvitt og blått 5. Per Spelmanns bane 6. Svart natt 7. The Battle of Stiklestad MP3-preview Download here: http://www.glittertind.net/files/index_fil...landskvadet.mp3 This is an old war-song from around year 1000. According to Norse tradition it was sung in situations where men needed encouraging and strengthening. Barely no Norwegian know this song today so therefore I wanted to do my own version based on the tunes and words from this long and epic fragment of the very past... For dei som liker slikt. =P Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Teh Boring!!1 Kjeder meg? Jeg? Neppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg