Lungemannen Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Haha! Btw, hva skjer med meningsløse tråder som er dømt til å ende i heftig krangel her for tiden? Tenker spesielt på "kritiser et band" tråden Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Prøvde å hisse opp anth litt ved å nevne Alice Cooper i den tråden, men ingen reaksjon...jaja. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Den er vel bare ment som en "få ut litt damp" tråd, og har kanskje en rensende effekt på noen og enhver Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Ah, har gjenoppdaget Led Zeppelin litt her nå. Går nesten ikke an å mislike virker det som. When the levee breaks er en fantastisk låt. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 When the levee breaks er en fantastisk låt. Kloke ord. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Dream Theater - train of thought er også bra Har den i hylla, men har liksom aldri fått hørt skikkelig på den hør! Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Den er vel bare ment som en "få ut litt damp" tråd, og har kanskje en rensende effekt på noen og enhver Joda, men jeg merket selv at jeg ble provosert av noen av innleggene, og mistet litt respekt for noen av brukerne. Det er synd at noen uttaler seg utrolig arrogant. At noen får ut litt damp resulterer i at andre sitter igjen med større trykk på dampkjelen enn før de kikket innom tråden. (Sikter forresten ikke til deg på noen som helst måte ) Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 At noen får ut litt damp resulterer i at andre sitter igjen med større trykk på dampkjelen enn før de kikket innom tråden. Godt poeng. Er vel enig i at den bør stenges. Det ble platt etterhvert. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Er ikke det greit med en hatbås da? Føler at det er umulig å si "De er rævva å herregud" utenom "HEI HEI HEI, det er subjektivt ok?" Endret 22. april 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Happy Birthday tooo j0000 TAAB. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Er ikke det greit med en hatbås da? Føler at det er umulig å si "De er rævva å herregud" utenom "HEI HEI HEI, det er subjektiv ok?" Nei Jan-Erik. .............for jeg har BURSDAG I DAG!!!!!!!!!!!! .......................og da bestemmer jeg Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 JIhuuu!! Pushing fifty!! Niiice Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 JIhuuu!! Pushing fifty!! Niiice Er det STFU dere gærne ungdommer pleier å si? Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Congrats, TAAB! Takker for det. ...*kjenner de grå hårene kommer snikende* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg