Purify Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg synes Tool er oppskrytt, egentlig. Enkeltsangene kan være brilliante, men hvis man hører gjennom et helt album blir det altfor likt, og man blir etterhvert lei. Jeg oppfatter musikken deres som rimelig død etter å ha hørt på 6-7 låter. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Tja. Smaken er vel uansett delt i sekstusenfemhundre millioner eller noe slikt. --- Drar til Berlin om noen timer, håper for guds skyld at jeg ikke dør av schnappi-overdose. Ser det forresten som min plikt å se etter noe som har med Heino å gjøre. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Ser det forresten som min plikt å se etter noe som har med Heino å gjøre. You better! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg synes Tool er oppskrytt, egentlig. Enkeltsangene kan være brilliante, men hvis man hører gjennom et helt album blir det altfor likt, og man blir etterhvert lei. Jeg oppfatter musikken deres som rimelig død etter å ha hørt på 6-7 låter. Ikke enig. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Nå surrer Led Zeppelin III på anlegget her.. Nydelig Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Skummelt Jeg sitter å leker med "snurrehjulet" på Led Zep III coveret akkurat nå. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 *klage over at jeg bare har den på CD* Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Meg og! Meg og! Håh! På samme plass som meg og greier! Not bad, not bad at all. Ser at du kan jobbe litt på peikefingerteknikken tho'. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Teknikken ligger i tommelen vettu Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Neinei, ingenting drar damer som ein som har litt fart i finger'n! Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 You have a fart in your finger? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg synes Tool er oppskrytt, egentlig. Enkeltsangene kan være brilliante, men hvis man hører gjennom et helt album blir det altfor likt, og man blir etterhvert lei. Jeg oppfatter musikken deres som rimelig død etter å ha hørt på 6-7 låter. Albuma dems er så sammensatte. Sangene flyr inn i hverandre sånn så og si perfekt. Min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg