kaiern Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Kor var det en kunne laste opp egne sanger? Fins sikkert fleire sider, men akkurat no...er eg lat.. Prøvd www.soundclick.com ? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Kor blei det av den "Can you play the guitar?" greia di Kaiern... må sjå den igjen...husker ikkje ka det greiene heitte... har ikkje prøvd soundclick.com nei btw, men fikk til urørt...så vi får vel satse på det.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Kor blei det av den "Can you play the guitar?" greia di Kaiern...må sjå den igjen...husker ikkje ka det greiene heitte... http://www.homestarrunner.com/sbemail36.html Fant den Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Jeg er glad i instrumentet mitt. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Kor blei det av den "Can you play the guitar?" greia di Kaiern...må sjå den igjen...husker ikkje ka det greiene heitte... http://www.homestarrunner.com/sbemail36.html Fant den Så utrolig bra. niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigggghhh Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 A_N_K har dukket opp igjen Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Feirer med Lateralus. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Kor blei det av den "Can you play the guitar?" greia di Kaiern...må sjå den igjen...husker ikkje ka det greiene heitte... http://www.homestarrunner.com/sbemail36.html Fant den Hyyyyysterik morsomt :!: Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Feirer med Lateralus. Det er ett steikes bra album. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 En kompis av meg hadde det glade budskapå spre: Judas Priest svinger. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 En kompis av meg hadde det glade budskapå spre: Judas Priest svinger. Ja, det svinger til vals. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Lateralus har snurra på stereoanlegget i hele dag. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Ja, har ikke hørt på annet jeg heller. Fantastisk og [sett superlativ her]. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Ja, har ikke hørt på annet jeg heller. Fantastisk og [sett superlativ her]. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Hmm, mulig jeg banner i kirken nå, men jeg har altså hittil ikke hørt en eneste låt av Tool (som jeg kan huske iallefall)... Jeg må vel nesten prøve å gjøre noe med det. =/ Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Hmm, mulig jeg banner i kirken nå, men jeg har altså hittil ikke hørt en eneste låt av Tool (som jeg kan huske iallefall)... Jeg må vel nesten prøve å gjøre noe med det. =/ The horror... Nå er jeg i full gang med å rippe resten av CD-samlinga til mp3. Bare 190 igjen! Yay! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Hmm, mulig jeg banner i kirken nå, men jeg har altså hittil ikke hørt en eneste låt av Tool (som jeg kan huske iallefall)... Jeg må vel nesten prøve å gjøre noe med det. =/ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Hmm, mulig jeg banner i kirken nå, men jeg har altså hittil ikke hørt en eneste låt av Tool (som jeg kan huske iallefall)... Jeg må vel nesten prøve å gjøre noe med det. =/ Er det så gale? Jeg har ikke sett Gudfaren. "OMG lixom?" Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Har funnet ut at Ænima og Lateralus nok er de to aller, aller beste platene jeg eier. Ikke at samlinga mi er enorm eller noe, men likevel. Blir liksom aldri lei, er bare å plukke de fram når jeg har lyst på skikkelig god musikk og digge i vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg