Tumbleweed Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 At å laste ned/dele cd-erhar blitt ulovlig(omtrent) har faktisk fått invirkning på meg. Positivt, jeg har plutselig begynt å kjøpe cd-er. Fra å kjøpe ingenting kjøper jeg noe vær uke, den siste uken har jeg kjøpt 4 cd-er. Er jeg alene om dette eller ? Laster INTET, kjøper alt. Har heller ikke iPod eller lignende. <------- gammel sekk som syns det er stas med håndfaste ting T'Weed Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Ja, jeg har sluttet å laste ned og. Har ikke noe imot mp3-spillere da jeg legger inn all musikken min på pc'en uansett. Skal kjøpe meg iPod, men får aldri gjort det pga at jeg bruker opp pengene mine på andre ting. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 At å laste ned/dele cd-erhar blitt ulovlig(omtrent) har faktisk fått invirkning på meg. Positivt, jeg har plutselig begynt å kjøpe cd-er. Fra å kjøpe ingenting kjøper jeg noe vær uke, den siste uken har jeg kjøpt 4 cd-er. Er jeg alene om dette eller ? Har egentlig aldri lastet ned noe særlig jeg. Mye koseligere å ha cd/plate i originalutgivelse. Kopierer alt inn på PC though. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Laster ned en del, men kjøper altid det jeg liker Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Scenario: 1: Får et tips om et bra band 2: Laster ned et album og to for å høre. Ser på det som en demo... MP3 er av for dårlig kvalitet til å nyte musikken på anlegget. 3: Om jeg liker bandet så stikker jeg på Platekompaniet. 4: Hvis ikke så blir de oftest liggende på disken å ta plass, eller slettet. Plateselskapene burde sett på MP3 som demo, og annonsert det. "Vi godtar" at dere sjekker ut musikk på MP3, men håper du kjøper om du liker. Da hadde selskapene skapt gode holdninger. I stedet for så har de valgt å gå til krig mot de potensielle kundene sine for å tvinge dem til å kjøpe, og det svarer seg rett og slett ikke... Endret 30. mars 2005 av anth Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Har mer tro på: Adsl for surfere pris: 199kr. Adsl for nedlastere vanlig pris (400 kr+-) + 200 kr til avgifter..altså man kan laste ned så mye man vil i mnd for en avgift på 200. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Har tro på det der Jan-Erik på sikt, men ikke med en gang. ----------- Jeg bruker å høre på bandet jeg tenker på/har fått hørt om på platebutikken jeg. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Plateselskapene burde sett på MP3 som demo, og annonsert det. "Vi godtar" at dere sjekker ut musikk på MP3, men håper du kjøper om du liker. Da hadde selskapene skapt gode holdninger. I stedet for så har de valgt å gå til krig mot de potensielle kundene sine for å tvinge dem til å kjøpe, og det svarer seg rett og slett ikke... Stemmer, eg får nesten lyst til å boikotte plateselskaper når de skal være så agressive... (eg kjøper plater til vanlig ja) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Scenario: 1: Får et tips om et bra band 2: Laster ned et album og to for å høre. Ser på det som en demo... MP3 er av for dårlig kvalitet til å nyte musikken på anlegget. 3: Om jeg liker bandet så stikker jeg på Platekompaniet. 4: Hvis ikke så blir de oftest liggende på disken å ta plass, eller slettet. Samme her. Som regel. Hender ofte at jeg kjøper spontant også da. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Spontankjøping har gitt meg mange bra Cd'er. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Samme her, nå nyligst med Bloc Party - Silent Alarm Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hjelp, eg har visst kjøpt meg ny mp3-spelar. Blir å roe ned litt på platene ei stund då trur eg... =| Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 har ikke kjøpt plater eg på sikkert 2 måneder Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Bestilte en last fra cdon.com en dag her, men før det var siste handel i vinterferien.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Kjøper skiver på løpende bånd, jeg, men har bremsa ned akkurat nå i mangel av CD-hylleplass. Fylt opp 125'ern, så da må jeg en tur på IKEA, tenker jeg. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Nokon som har erfaring med denne forresten? Begynner å bli litt usikker på om eg virkelig har råd her. Endret 31. mars 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Det var fryktelig dyrt. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hah, trur du eg gidder å betale fullpris for den der..? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Den er uansett bra. Spør på mp3-forumet du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg