TLZ Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Bare en(Led Zeppelin) av de bestilte CD'ene mine er sendt av gårde.. Eg utalmodig.... hvor lang tid tror du det før den kommer(ble sent idag).. Endret 28. juli 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Bare en(Led Zeppelin) av de bestilte CD'ene mine er sendt av gårde..Eg utalmodig.... hvor lang tid tror du det før den kommer(ble sent idag).. Bruker å ta ca. 3 - 4 dager når dem blir sendt, men no bor jeg i Tromsø da. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Ok, eg bor i vestlandet.. så det tar vel noe lunde samme tid... *glede seg til Led Zeppelin CD'n kommer* Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Noen som har hørt den siste The Hives skiva "Tyrannosaurus Hives"?? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jepp. Er litt skuffa, den funker helt ok, men ikke mer enn det. Overpolert så til de grader (til å være en garasjerock-skive) og mangel på de virkelig hardtslående låtene. Nei, holder meg til Veni, Vidi, Vicious. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hives, huff. Fryktelig musikk. Kaster de inn i min egen lille kategori: "Fryktelig britisk gitarrock som verken er rock eller (nødvendigvis) britisk". Her har vi allerede to medlemmer: The White Stripes The Strokes Huff, skikkelig kjedelig musikk. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hives, huff. Fryktelig musikk. Kaster de inn i min egen lille kategori: "Fryktelig britisk gitarrock som verken er rock eller (nødvendigvis) britisk". Her har vi allerede to medlemmer:The White Stripes The Strokes Huff, skikkelig kjedelig musikk. Enig med deg der. Skikkelig kjedelig å høre på. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 The strokes er jo konge vorspielmusikk. Det kan dere ikke si noe på! Helt grei, lettfattelig og underholdende musikk. Ensformig til hundre, men det er jo normalt fra sellouts. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 [whine] Er det noen triste sanger på Led Zeppelin CD'ene eller The Mars Volta? [/whine] Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hives, huff. Fryktelig musikk. Kaster de inn i min egen lille kategori: "Fryktelig britisk gitarrock som verken er rock eller (nødvendigvis) britisk". Her har vi allerede to medlemmer:The White Stripes The Strokes Huff, skikkelig kjedelig musikk. Å sammenlingne The Hives med The White Stripes & Strokes Kjedelig ? Tror ikke du har hørt "Veni, Vidi, Vicious" Lenke til kommentar
Camron Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 fy faen..det å sitte på datan er blitt helt annerledes etter at jeg rippa inn mine 8 metallica album!!! master of puppets, reload, adn justice for all, black, kill'em all, ride the lightning, st. anger og den cd'n med symfoniorkester... ikke rart jeg har hatt vondt i hodet de siste 4 dagene !!metallica!! Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 [whine]Er det noen triste sanger på Led Zeppelin CD'ene eller The Mars Volta? [/whine] De-Loused er vel bare trist... Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 The Strokes høres ikke spesielt britisk ut? Ikke at de låter spesielt originalt, men inspirasjonen er nok mer New York anno 1980 ca. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 De er vel amerikanske rikmannsunger som ville bli rockestjerner. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Hives, huff. Fryktelig musikk. Kaster de inn i min egen lille kategori: "Fryktelig britisk gitarrock som verken er rock eller (nødvendigvis) britisk". Her har vi allerede to medlemmer: The White Stripes The Strokes Huff, skikkelig kjedelig musikk. Å slenge The Hives i den sjangeren er bare bedritent. Hør på albumet "Veni, Vidi, Vicious", tar av i godt lag. The Strokes er for øvrig ålreit, rett og slett ålreit. Litt god halvgammeldags Kinks/utvikletvidere/rock-ting, koselig av og til. Er det noen triste sanger på Led Zeppelin CD'ene eller The Mars Volta? Led Zeppelin - Since I've Been Lovin' You, Stairway To Heaven, Dazed and Confused etc. etc. The Mars Volta - Absolutt alt. Sint, trist, alle de nedre følelsene i registeret, pluss litt til. (Og en følelse jeg aldri har vært borti før). Og dude, *klappe på skulder* det går bra. Endret 28. juli 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Noe jeg har gått glipp av? ER det de damene som lager problemer igjen? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Noe jeg har gått glipp av? ER det de damene som lager problemer igjen? Skulle tro det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg