Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hives, huff. Fryktelig musikk. Kaster de inn i min egen lille kategori: "Fryktelig britisk gitarrock som verken er rock eller (nødvendigvis) britisk". Her har vi allerede to medlemmer:

• The White Stripes
  • The Strokes

Huff, skikkelig kjedelig musikk.

Lenke til kommentar
Hives, huff. Fryktelig musikk. Kaster de inn i min egen lille kategori: "Fryktelig britisk gitarrock som verken er rock eller (nødvendigvis) britisk". Her har vi allerede to medlemmer:
  • The White Stripes
  • The Strokes

Enig med deg der. Skikkelig kjedelig å høre på.

Lenke til kommentar
  • The White Stripes
  • The Strokes

Å sammenlingne The Hives med The White Stripes & Strokes :shrug:

Kjedelig ? Tror ikke du har hørt "Veni, Vidi, Vicious" :hmm:

Lenke til kommentar

fy faen..det å sitte på datan er blitt helt annerledes etter at jeg rippa inn mine 8 metallica album!!!

master of puppets, reload, adn justice for all, black, kill'em all, ride the lightning, st. anger og den cd'n med symfoniorkester...

ikke rart jeg har hatt vondt i hodet de siste 4 dagene :p

:devil: !!metallica!! :evil:

Lenke til kommentar

•  
  • The White Stripes

• The Strokes

Å slenge The Hives i den sjangeren er bare bedritent. Hør på albumet "Veni, Vidi, Vicious", tar av i godt lag. :cool:

The Strokes er for øvrig ålreit, rett og slett ålreit. Litt god halvgammeldags Kinks/utvikletvidere/rock-ting, koselig av og til. :)

Er det noen triste sanger på Led Zeppelin CD'ene eller The Mars Volta?

Led Zeppelin - Since I've Been Lovin' You, Stairway To Heaven, Dazed and Confused etc. etc.

The Mars Volta - Absolutt alt. Sint, trist, alle de nedre følelsene i registeret, pluss litt til. (Og en følelse jeg aldri har vært borti før).

Og dude, *klappe på skulder* det går bra. :)

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...