riktig Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jo klart det, "if it ain't melody it ain't music". Hehe. Smak og behag.. Satte på Insect nå, faktisk Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Ah... Har begynt å få litt taket på Emancer no. Invisible er genialt. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hå-hå....hadde akkurat en alvorlig ryddesjau i kjelleren, og fant igjen en dritkul Led Zeppelin picture disc (lp m/intervjuer) som jeg trodde jeg hadde rotet bort /børste støv, og sette på Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Noen som skal til tyskland i år? http://www.rock-am-ring.com/newsitem.html?objId=9 Adam Green, Apocalyptica,As I Lay Dying,Billy Idol,Bullet For My Valentine ,Caliban,Every Time I Die ,Fettes Brot ,Garbage,Green Day,HIM,In Flames,Incubus ,Iron Maiden,Kettcar,Lacuna Coil ,Lamb Of God ,Life Of Agony,Limp Bizkit,Madsen ,Mando Diao,Marilyn Manson,Mardo,Maroon 5,Mastodon,Maximo Park,Meshuggah ,Mötley Crüe,My Chemical Romance ,Papa Roach,R.E.M,Silbermond,Slayer,Slipknot,Söhne Mannheims*,Sonic Youth ,Still Remains,The Chemical Brothers ,The Hellacopters,The Hives,The International Noise Conspiracy,The Prodigy,The Wire Daisies,3 Inches Of Blood ,Tocotronic,Tomte,Towers Of London,Trivium,Unearth ,Velvet Revolver,Wednesday 13,Weezer,Within Temptation Sykeste bandlista jeg fan meg har sett...SYKT mye bra!! Fan at jeg skal ha meg ny pc til sommeren for...FY SATAN!! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Må vel en tur til Rock am Ring ja! Ahh, akkurat nå er jeg i himmelen, sitter og hører på mine splitter nye AKG-K301 XTRA. Himmelsk god lyd! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Til sommeren har jeg 30k til stereoanlegg Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 hvis noen av dere her har peil på hi fi/mic og sånt no hadde det vert fint med litt hjelp her Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Ahh, var ute å kjøpte meg Madrugada - The Deep End plata idag. Sitter å digger til den nå. Liker den veldig godt, kan anbefales! Endret 18. mars 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Ahh, var ute å kjøpte meg Madrugada - The Deep End plata idag. Sitter å digger til den nå. Liker den veldig godt, kan anbefales! Må vel investere i den snarest. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Ja, det bør du Musikken passer veldig godt til min smak. Rolig og deilig å høre på selv om det til tider er litt mer fart i sangene. Endret 18. mars 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Noen som har meniger om den siste discen til Moby? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 b|real: Kun Sonic Youth jeg kunne ha tenkt meg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 b|real: Kun Sonic Youth jeg kunne ha tenkt meg. Vel, alle har forskjellig musikksmak Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 b|real: Kun Sonic Youth jeg kunne ha tenkt meg. Vel, alle har forskjellig musikksmak Så sant så sant. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Nemmlig, du har boldet noen som ikke burde blitt boldet og glemt noen... IMO. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Strapping Young Lad, kvifor i helvete har eg ikkje oppdaga dette før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg