hylo Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Noen her som har hørt A Perfect Circle plata Emotive? Syntes dere om den? Den er tøff, syntes jeg. ja, de fleste er litt sære synes jeg, liker MDN og 13th Step bedre.. men i 'Pet', hvorfor sier han hele tida Counting Bodies Like Sheep To The Rythm Of The Wardrums? det er jo en sang de senere lagde på eMotive.. hmm. APC Pet? Det er en sang som heter det. Lagd av APC. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Noen som kan anbefale noe av David Bowie? Edit: En plate eller tre. Ville gått for Berlin-perioden med Brian Eno, altså: Low, Heroes (også med Robert Fripp) og Lodger (også med Adrian Belew). Anmeldelse av skivene her. Hørte netopp Cynic - Focus...FY for en bra plate! Eg har lastet den ned, men denne skal kjøpes!! Skiva er ikke annet enn legendarisk Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Noen andre som visste at dette gikk an? Fant det ut på tilbakemeldingsdelen., hvor Aero akkurat blir hengt ut som spammer (Jan-Erik = Dr.Backstage) Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Noen andre som visste at dette gikk an? Nei, artig dog... du er ikke på topp ti listen i denne tråden, men det er bare såvidt Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 He-he...det har bare blitt en vane å slenge inn en sang der hver dag. Men jeg leser alle postene der (seriøst) Du har forresten ofte flotte poster der, med utfyllende info og linker. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Jo, takk Føler at jeg som oftest snakker til en vegg i den tråden, eller rettere sagt drukner i mengden Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Noen her som har hørt A Perfect Circle plata Emotive? Syntes dere om den? Den er tøff, syntes jeg. ja, de fleste er litt sære synes jeg, liker MDN og 13th Step bedre.. men i 'Pet', hvorfor sier han hele tida Counting Bodies Like Sheep To The Rythm Of The Wardrums? det er jo en sang de senere lagde på eMotive.. hmm. APC Pet? Det er en sang som heter det. Lagd av APC. såklart..silly me. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 /Rope på Zyklon : Enda en nachspiel plate til din noe bizarre samling Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Såg netopp musikk videon til Meshuggah - New Millennium Cyanide Christ, den er like primitivt og enkel som den er geniaal Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Er det den der dei sitter inni ein buss elns? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Meshuggah iz ta scjeit Terminal Illusions er også søpplete kul Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Er det den der dei sitter inni ein buss elns? Jepp, luftgitar forever! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 scarecrow.. you ruin me.. [det er meningen at Kaiern skal ta denne] Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 scarecrow.. you ruin me.. [det er meningen at Kaiern skal ta denne] Now I've caught my hands in the death machine. *tralle med* Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Er du online også? Pent! Fyr opp Peacock Skeleton With Croocked Feathers! /me friend with Kaiern Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Er du online også? Pent! Fyr opp Peacock Skeleton With Croocked Feathers! /me friend with Kaiern Sitter ikke på MSN akkurat nå... *daske Eline* Kommer etterpå *kewze på aero^^* Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Kul skive, det. Indeed. Edit: ARGH fyllepost: GG skjemmes Endret 12. mars 2005 av aero^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg