TLZ Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Mer De Noms Den er deilig. Endret 12. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Liker Thirteenth Step best jeg.. Er også den jeg har hørt mest på.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Åh.. Er ingenting som å få ein god bunke plater i posten. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Åh.. Er ingenting som å få ein god bunke plater i posten. Kan egentlig ikke komme på noe som er bedre, sånn ifarta, nei! Problemet er vel som regel hvor man skal begynne! Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Åh.. Er ingenting som å få ein god bunke plater i posten. Nei, det er det beste! Eneste er når du får en 3-4 kan det bli litt vanskelig å velge hvilken du skal høre på. Tenker på å bestille meg et par nå i nærmeste fremtid, men først må det bli en iPod Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Kan egentlig ikke komme på noe som er bedre, sånn ifarta, nei! Problemet er vel som regel hvor man skal begynne! På toppen slik det ligger i eska. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Sitter og venter på et par og tyve plater selv. Latex - Hammerfuck er en av juvelene, bare pga. coveret Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Sitter og venter på et par og tyve plater selv. Latex - Hammerfuck er en av juvelene, bare pga. coveret Haha, har skikkelig lyst på den jeg også, som en kuriositet! All ære til TAAB som fant tak i den. Satrucci_: Pleier å ta den med det kuleste coveret jeg. Den som ser mest innbydende ut.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Hvordan ser latex - hammerfuck coveret ut? Cd'en er jo ikke å oppdrive noe som helst sted jo edit: fant coveret. hehe åssen type musikk er detta der? Endret 11. mars 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Black Sado Punk eller noe sånnt. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Sitter og venter på et par og tyve plater selv. Latex - Hammerfuck er en av juvelene, bare pga. coveret Ahhhhh....sjølve stearinlys og rødvinsplata :!: Du MÅ poste lydeksempler når du får den! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Den APC plata er ikke den beste, det er jeg jo klar over selv, men den er jo god for det da. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Noen her som har hørt A Perfect Circle plata Emotive? Syntes dere om den? Den er tøff, syntes jeg. ja, de fleste er litt sære synes jeg, liker MDN og 13th Step bedre.. men i 'Pet', hvorfor sier han hele tida Counting Bodies Like Sheep To The Rythm Of The Wardrums? det er jo en sang de senere lagde på eMotive.. hmm. APC Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 jeg har vist forandra snet mitt på det med å kjøpe cd'er. etter litt ettertanke så synes jeg at man bør støtte artister man liker, spesielt hvis de er av de mer ukjente som ikke kommmer til å selge hundretusener av skiver uansett. så jeg har begynt å kjøpe litt plater Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Øyh..over til quizzet takk Video som bør gjenkjennes av alle med et snev av sans for prog. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Hørte netopp Cynic - Focus... FY for en bra plate! Eg har lastet den ned, men denne skal kjøpes!! Endret 11. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Hørte netopp Cynic - Focus...FY for en bra plate! Eg har lastet den ned, men denne skal kjøpes!! Jævlig god trommis Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Jepp! Nå står Dream Theater - Awake for vurdering... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Noen her som har hørt A Perfect Circle plata Emotive? Syntes dere om den? Den er tøff, syntes jeg. ja, de fleste er litt sære synes jeg, liker MDN og 13th Step bedre.. men i 'Pet', hvorfor sier han hele tida Counting Bodies Like Sheep To The Rythm Of The Wardrums? det er jo en sang de senere lagde på eMotive.. hmm. APC Pet? Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Han synger vel ikke det i Pet? Sangen er fra thirteenth step btw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg