kaiern Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Jai å kaiern vare kloke mann.Ugh! *Sende vidare ildvatnet* Selvfølgelig, vi er glupe som få Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Ja, hvis du ikke har noe annet å komme med..? Ikke når det gjelder Rush. Har endelig fått hørt mye på ...And you will know us by the trail of dead. Herlig! Skulle gjerne vært på konserten som var... Endret 8. mars 2005 av nr.4 Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 9. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg hadde ikke hørt om dem før David Letterman show. De er ganske fete! Er spent på å høre mer fra dem! Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 9. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2005 Noen som kan anbefale noe av Arcturus? Likte denne låta godt. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2005 Har endelig fått hørt mye på ...And you will know us by the trail of dead. Herlig! Skulle gjerne vært på konserten som var... Ja, vet. Veldig bittert at jeg faktisk hadde muligheten til å dra på den, men ikke gjorde det. Noen sanger du har merket deg spesiellt? Selv liker jeg "Days Of Being Wild. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2005 Noen som kan anbefale noe av Arcturus? Likte denne låta godt. Du bør sjekke ut de to første albumene deres, Aspera Hiems Symfonia og La Masquerade Infernale, Av det nyere så vil jeg anbefale The Sham Mirrors Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 9. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2005 Spank you. Da tror jeg La Masquerade Infernale er først på kjøpslista. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2005 Har en følgende tråd vært før? "hvilken musikk hører du på når du er fly forbanna?" Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2005 Har en følgende tråd vært før? "hvilken musikk hører du på når du er fly forbanna?" Tror ikke det. Bruker å spørre folk om det selv Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2005 Usj, at folk orker å krangle om Iron Maiden og alt det der hele tida.. Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 9. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg er møkkalei av og høre om Maiden osv. men det er da min mening, men tror at jeg har mange med meg på den. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2005 Hører egentlig kun om Iron Maiden i de postene det krangles om nettopp det bandet jeg Skjønt dette Maiden-oppstyret bør kveles...ødelegger for forumet. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2005 Skjønt dette Maiden-oppstyret bør kveles...ødelegger for forumet. Absolutt. Møkk lei det no. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2005 Tror dere en dedikert musikk-moderator kunna ha gjort noe med det problemet? Fasit: ja. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2005 Har begynt å få sansen for Pain of Salvation eg. Har kun hørt Remedy Lane. Hørte noen(Zyklon?) sa at det nye albumet deres (Be?) var dårlig.. Men hva vil dere anbefale av POS? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2005 Svak for King Crimson for tiden. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 10. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2005 Svak for King Crimson for tiden. Hva hører du på da? Har prøvd, men klarer ikke å få et forhold til KC Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2005 Svak for King Crimson for tiden. Hva hører du på da? Har prøvd, men klarer ikke å få et forhold til KC Hadde skidag idag, så på bussen hjem hørte jeg på "In the Court of the Crimson King" utrolig digg og avslappende. Ble i en sånn rar modus. Jeg var tilstede, men alt jeg gjorde fokuserte seg på sangene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg