TAAB Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Har alltid synes at Amused to death er så poppete/glatt? Han virker litt uinspirert synes jeg. På Pros and cons gir han jo flatt jern hele veien, og synger (etter min mening) som han aldri har gjort hverken før eller etter. Endret 6. mars 2005 av TAAB Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Går for dere? Waters eller Gilmour? Waters her. Waters her også. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Hah! Eg har funne meg ny gitar! Endret 7. mars 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Purify Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Heheh, hvor fant du den, da? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Haha, har nok ikkje kjøpt den. Men hadde vore jævlig artig. Sånn... Berre for å ha den liksom. ^^ Edit: Fant den på finn.no Endret 7. mars 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Haha, noe av det værste jeg har sett.. Ikke negativt ment, nødvendigvis. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Campingvogn-gitaren til Epiphone slår den kaaanskje... Men ein ting som er litt tøft med den der... Sjå for deg at du henger den på veggen. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Er det noen som har peiling på sider som driver med "videresalg" (svartebørs) av konsertbiletter? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 www.svartebørsen.no/konsertbilletter Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 noen som vet om et sted de selger overganger fra mini jack til jack i rent kobber, gjerne gullbelagte eller lignende? jeg har så klart mellom 10 og 20 mini jack-jack overganger liggende hjemme, men ingen av dem er gullbelagte eller lignende. poenget er at jeg trenger en som leder best mulig. noen som vet? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Leder gull og kopper og slikt bedre en sort plast? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Nei. Dt R MeR BlInG bLiNg!11 1IMoemeom! y0y0y!"! assas!! Mesa ebet teeeh ganstsaa"!!! dru'sn dopn'n shittit! !o!!!! YO!!! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Gullbelagte pluggar har bedre kontakt. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Gullbelagte pluggar har bedre kontakt. jepp, var liksom det jeg mente. jeg spør igjen, vet noen om et sted som selger gullbelagte? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) www.Pimp-my-plugs.com/ Endret 8. mars 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Gullbelagte pluggar har bedre kontakt. jepp, var liksom det jeg mente. jeg spør igjen, vet noen om et sted som selger gullbelagte? Er ikkje sikker, men kanskje du finn noko på elfa. Ellers så kan vel kanskje ein HiFi butikk hjelpe deg. Endret 8. mars 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Har alltid synes at Amused to death er så poppete/glatt? Han virker litt uinspirert synes jeg. På Pros and cons gir han jo flatt jern hele veien, og synger (etter min mening) som han aldri har gjort hverken før eller etter. Nja, første delen er ikke noe sånn spesielt mega, men slutten tar meg på senga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg