Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg ble ikke skuffa, men eg hadde ikke skyhøye forventninger heller da...

Bandet har jo skifta helt medlemmer, og musikken er mye enklere. Vokalen har jo blitt hardcore-punk aktig(ikke den "rene", men skrikevokalen).

Eg synes forsatt det funker ganske bra, men ikke så bra som før. Hører også at de har fått litt mer "tilgjengelig" sound, overasker meg ikke om Extol blir store.

Lenke til kommentar

En av fjorårets beste skiver var Neurosis "The Eye Of Every Storm" :thumbup:

(måtte bare få sagt det, kjøpte den først nå)

Drawing on hardcore, industrial, metal, ambient and folk music, Neurosis has consistently created a sound all its own. And with The Eye of Every Storm, the band has reached a new level of sophistication and complexity. But, as one might expect from Neurosis, there's also an edge that reminds us that the group is still primarily interested in heavy music. It is psychedelic and progressive, droning and aggressive. The pervasive mood is tortured and claustrophobic, making the record, for all its trippiness, a difficult listen. In the end, though, there's also a beauty and intricacy to this latest Neurosis incarnation that makes the whole struggle worthwhile.

Lenke til kommentar

O' herre!

Jeg har lånt med meg en kassettspiller som jeg har koblet til lydkortet. Jeg har noen 8-9 år gamle demoer jeg tenkt og digitalisere. Problemet er at jeg ikke husker hvordan kassettene ser ut :p

Herregud så lang tid det tar å høre gjennom alt.

/går og henter en øl og 3kg tålmodighet

post-200-1109619325_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...