Acrid Skrevet 27. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2005 Jepp. "The" må være med np: The Haunted - D.O.A. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2005 np: Cranberries - Promises Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 27. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2005 np: Cranberries - Promises Feil tråd? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2005 np: Cranberries - Promises Feil tråd? Nope, bare for å trosse og vise at jeg skrive bandnavn uten "The". Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) The Gorgoroth - Sorg Edit: Evt. The Gorgoroths - Nei, Så Tjukk Du Har Blitt Endret 27. februar 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2005 Haha Extol - Undeceived.. Eg har sagt det før og sier det igjen! Liker du ekstrem metal, så skaff dette albumet for svingende! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2005 Foretrekker faktisk Synergy Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2005 Synergy er også tøft, men har du hørt Blueprint da? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Seff, har alle tre nevnte album...men Synergy er favoritten fra det bandet Blueprint var en liten skuffelse for min del.. Endret 27. februar 2005 av Zyklon Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2005 Eg ble ikke skuffa, men eg hadde ikke skyhøye forventninger heller da... Bandet har jo skifta helt medlemmer, og musikken er mye enklere. Vokalen har jo blitt hardcore-punk aktig(ikke den "rene", men skrikevokalen). Eg synes forsatt det funker ganske bra, men ikke så bra som før. Hører også at de har fått litt mer "tilgjengelig" sound, overasker meg ikke om Extol blir store. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) aero^^. Dø. Du burde være glad på min vegne. Sorry for at jeg droppa The. Gidder bare ikke å skrive det konsekvent. Edit: jeg virka litt sur, det var ikke meningen. ^^ Endret 28. februar 2005 av aero^^ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2005 Anelse om Ralph Myerz slenger ut noe nytt snart? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2005 Bestilte både Undeceived og Synergy tskjorte her om dagen Geniale cd'er ja. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 28. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2005 En av fjorårets beste skiver var Neurosis "The Eye Of Every Storm" (måtte bare få sagt det, kjøpte den først nå) Drawing on hardcore, industrial, metal, ambient and folk music, Neurosis has consistently created a sound all its own. And with The Eye of Every Storm, the band has reached a new level of sophistication and complexity. But, as one might expect from Neurosis, there's also an edge that reminds us that the group is still primarily interested in heavy music. It is psychedelic and progressive, droning and aggressive. The pervasive mood is tortured and claustrophobic, making the record, for all its trippiness, a difficult listen. In the end, though, there's also a beauty and intricacy to this latest Neurosis incarnation that makes the whole struggle worthwhile. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2005 Blood Brothers er tøffe saker.. Hadde vært digg å fått med seg konserten den 3. April.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Etter å ha hørt litt av Ganglion så vil eg konkludere med at Extol's nye album "bare" er at annet Ganglion album under navnet Extol. Likevel ganske tøft da. =) Endret 28. februar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2005 Er det nye albumet til rotten sound (exit) litt for brutalt, eller er det bare meg?... Det var litt kult alikevel da Lenke til kommentar
Purify Skrevet 28. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Blood Brothers er tøffe saker.. Hadde vært digg å fått med seg konserten den 3. April.. Veldig enig. Går den på Rockefeller? Endret 28. februar 2005 av Purify Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 28. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2005 O' herre! Jeg har lånt med meg en kassettspiller som jeg har koblet til lydkortet. Jeg har noen 8-9 år gamle demoer jeg tenkt og digitalisere. Problemet er at jeg ikke husker hvordan kassettene ser ut Herregud så lang tid det tar å høre gjennom alt. /går og henter en øl og 3kg tålmodighet Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2005 Hoho, lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg