kaiern Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Jeg har råd til én billig CD fra cdon fannt jeg ut. Da var det bare å besteme seg EDIT: trenger hjelp! Maks 100 kr. Endret 22. februar 2005 av kaiern Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Satriani, Faith No More eller Zeppelin. Billibilli! Edit: Satriani har faktisk et par til 49, så då har du råd til TO! Endret 22. februar 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Det ble Rush - Farewell To Kings EDIT: Da la man seg, natta! Endret 22. februar 2005 av kaiern Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Faen, den har eg glømt! *Endre bestillinga for så å herme etter kaiern* Endret 22. februar 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Anelse hvor jeg kan få tak i Sonic Youth - Washing machine t skjorte innenfor norske grenser? Lenke til kommentar
total Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 digg å våkne til seigmen reunite! Dødens Dal, 20. oktober i år (Uka05) billetter på posten.. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Er det noen her som har hørt Ljaa - Skamslåtte Engler? Selve sangen og bandet er helt greit med sine særtrekk, men introen på den sangen er utrolig morsom! Anbefales alle metall-fans med et snev av selvironi. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 For et par minutter siden ble The Mars Volta spilt på P4 Den nye platen deres ble omtalt og fikk en femmer. Programmet het Colosseum tror jeg. Anmelderen kalte TMV for vår tids Led Zeppelin... Tenkte bare jeg skulle nevne det, siden det er mange fanboys her Men det er vel mulig at Tr00-nessen og underground-statusen har forsvunnet litt nå Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Frances the Mute fikk sekser i dagbla'. Intervju og greier også. Kan ikke si anmeldelsen til De-Loused var like lovprisende. Fikk jo en femmer, men anmeldelsen var temmelig nøytral. Da vet vi i hvert fall at db.no har bestemt seg for at TMV er bra. Er jo ikke noe galt med det forsåvidt. Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) De fikk 6 i vg også. Vg om The Mars Volta Synd de ikke har falt i smak i mine ører, siden de lovprises overalt hvor man snur seg. Edit: Leste mer på vg.no, og en fant en sak jeg setter pris på: YEAH ! Seigmen gjør comeback Endret 22. februar 2005 av BiaZ Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Så lenge jeg liker det bryr jeg meg fint lite om hva deg og vg sier. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Så lenge jeg liker det bryr jeg meg fint lite om hva deg og vg sier. Ditto Lenke til kommentar
starfish Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Er det noen her som har hørt Ljaa - Skamslåtte Engler? Selve sangen og bandet er helt greit med sine særtrekk, men introen på den sangen er utrolig morsom! Anbefales alle metall-fans med et snev av selvironi. Klassiker. Det var den introen som gjorde at jeg begynte å høre på Ljaa Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Bare sånn out of the blue: noen andre som synes at Marilyn Manson er styggeste musikk ever. Jeg mener, han kan jo faen ikke synge. Katta mi synger bedre... Noen som er enige, eller er det jeg som er sær? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Liker Antichrist Superstar-plata hans...den er faktisk veldig bra. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Er ikkje serleg glad i Manson sjølv, men du treng jo absolutt ikkje ei veldig god stemme for å lage bra musikk. Ta Ozzy f.eks. Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Er ikkje serleg glad i Manson sjølv, men du treng jo absolutt ikkje ei veldig god stemme for å lage bra musikk. Ta Ozzy f.eks. Liker vel egentlig ikke Ozzy så veldig mye heller da . Har har jo selvfølgelig en del gode låter og, Manson òg har det. Men mye er bare direkte jævlig å høre på... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Ozzy har jo dritkul stemme til tider da. på ozzmosis cd'en f.eks. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Puh! No har eg rippa 130 CD-plater *Sliten* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg