Rykende_Kaffe Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 shit, jeg fant nettop ut at miccen jeg har bestilt leveres med XLR-Jack, noen som vet om det finnes en overgang fra det til mini jack eller no sånt no (sånn man kobler til data)? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 shit, jeg fant nettop ut at miccen jeg har bestilt leveres med XLR-Jack,noen som vet om det finnes en overgang fra det til mini jack eller no sånt no (sånn man kobler til data)? Får vel kjøpt på elkjøp eller biltema tror jeg. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 shit, jeg fant nettop ut at miccen jeg har bestilt leveres med XLR-Jack,noen som vet om det finnes en overgang fra det til mini jack eller no sånt no (sånn man kobler til data)? Får vel kjøpt på elkjøp eller biltema tror jeg. deilig, vet du hva det koster også eller, sånn ca? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) shit, jeg fant nettop ut at miccen jeg har bestilt leveres med XLR-Jack,noen som vet om det finnes en overgang fra det til mini jack eller no sånt no (sånn man kobler til data)? Får vel kjøpt på elkjøp eller biltema tror jeg. deilig, vet du hva det koster også eller, sånn ca? http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=78066 EDIT: det er sånn du mener, right? Endret 18. februar 2005 av kaiern Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 takk, men det er ikke en sånn jeg er ute etter, dette er en XLR-Jack her er det jeg trenger, men jeg vet ikke hvor jeg skal finne det Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 *kaiern skal lære seg å faktisk lese hele posten neste gang* Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Tenker på å kjøpe den nye plata til Keane. Noen "erfaringer" rundt den? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 @ skomaker : Det blir veldig smak og behag. Den verker smaker eller behager meg, så eg ville ha fraråda deg å kjøpe plata. Heller brukt pengane på noke skikkelig musikk, men subjektive meininger er ikkje alltid det beste Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hva mener du er skikkelig musikk da? Metal? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Nei no må ikkje du ta feil av meg og alle andre über-tr00 dark metal folka vi har her inne (les: Satrucci_ ) Høyrer på alt fra pink floyd til Opeth til Chemical brothers til ...tja...Radiohead? Men om du liker Keane, då skal vel band som Matchbox 20, Counting crows og slike band falle i smak? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 De forbinder Coldplay med keane på reklama. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) hva heter nyeste plata til Mark Knofler? Shangri-la, stemmer det? Endret 19. februar 2005 av kolleckio Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Noen som hører på Disturbed her? Synes de er ganske bra. Merkelig, men kul "metal"(?). Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 hva heter nyeste plata til Mark Knofler? Shangri-la, stemmer det? Den er konge. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Noen som hører på Disturbed her? Synes de er ganske bra. Merkelig, men kul "metal"(?). Har to sanger av Disturbed, believe og darkness, synes de er kjempepene EDIT: Ikke hør på darkness når du sitter på bussen på tur hjem fra skolen... du sovner og det resulterer i at du glemmer å gå av... Endret 19. februar 2005 av notalive Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Noen som hører på Disturbed her? Synes de er ganske bra. Merkelig, men kul "metal"(?). Om du liker disturbed bør du skjekke ut deftones. Syns selv deftones er mye bedre enn disturbed som har en litt mer "pop" metal/rock/punk lyd Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Ikke hør på darkness når du sitter på bussen på tur hjem fra skolen... du sovner og det resulterer i at du glemmer å gå av... Egen erfaring? Lenke til kommentar
notalive Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Ikke hør på darkness når du sitter på bussen på tur hjem fra skolen... du sovner og det resulterer i at du glemmer å gå av... Egen erfaring? Kan vel si det slik ja Måtte ikke gå så langt, men uansett, de sangene liker jeg Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Om du liker disturbed bør du skjekke ut deftones.Syns selv deftones er mye bedre enn disturbed som har en litt mer "pop" metal/rock/punk lyd Aye, Deftones er knall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg