aemil Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Nja, knallbra plate, men produksjonen trekker ned. Steve er jo helt borte utenom starten på Lack of Comprehension og litt uti Cosmic Sea. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Einaste minuset er bass-produksjonen, ja. Hadde bassen vore litt høgare i miksen, så hadde skiva vore heilt perfekt. Heilt sinnsjuk skive. Neslepaks: Var igrunn ganske så sikker på at du kom til å sei meg imot, og eg hadde rett, høhø. SBG er på andre plass når det kjem til Death. Leprosy er og knall, men når ikkje opp til topp 3. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Om det var Neslepaks som sier at Rebel Extravaganza er den beste/eneste gode skiva til Satyricon så ville jeg voktet meg for alt annet han sier Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Har for lengst kome til den konklusjonen. Han likar jo ikkje verdas beste skiva (=Cynic - Focus, om du skulle lure), og er generelt meir glad i thrash og black enn eg er, så. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Fy faen som Death - Human sparkar. Lett den beste Death-skiva. Produksjonen, låtskrivinga, vokalen og tromminga er best på den. Enorm skive. 9612649[/snapback] Symbolic er enda bedre Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Men Individual Thought Patterns er bestest. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Men Individual Thought Patterns er bestest. 9612888[/snapback] The Philosopher Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Skuffande, Glintegutt. Hadde trudd du visste betre. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 SILENCE! My metald0m outranks yours. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Jah, det er virkelig VIKTIG å like "rett" metal, altså samme som alle andre. For det er jo sååååå forskjellig fra saueflokken som digger Topp20-liste musikken. Den dagen jeg slutter å høre på musikk jeg liker fordi noen på et eller annet forum sier "det suger, det er nu-metal/ikke black metal nok" fryser helvete over. Endret 1. oktober 2007 av Bytex Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Kva faen er det du gnålar om no? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Uansett hva det var for no; Over til litt gla'nytt. LAIR OF THE MINOTAUR er i studio og spiller inn ny skive nå! Den skal hete War Metal Battle Master og kommer til påska. Avsindig feit albumtittel må jeg si. Dritfett band, blir ikke stort mer karslig enn detta. http://www.myspace.com/lairoftheminotaur Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 @alt i posten til Glint: Quoted for truth. Carnage er noko av det mandigaste som er gjett ut dei siste åra. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Faen så rå Spellbounds nyeste album er! genial go thrash! \../ Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Broren min lurer på om jeg vil låne to plater av Tartaros så jeg lurer på om det er bra musikk? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvorfor tar du ikke da bare å låner platene og hører gjennom? Deretter gjør du deg opp en mening om du likte det eller ikke. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Nei pga gidder ikke og hente det hvis det ikke er så bra, vil bare vite hvilken type det er o.l Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Nei pga gidder ikke og hente det hvis det ikke er så bra, vil bare vite hvilken type det er o.l 9614001[/snapback] http://www.myspace.com/tartaros Skjønner ikke at noen ting kan være så vannskelige.. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 likte det i alle fall. Har de mange plater eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg