Cuneax Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg ser ingen grunn til at en sjangertråd om metal skal være i noen særstilling i forhold til andre sjangertråder. Den burde hete "Metal - [...]", det etter kan diskuteres. TRibal89s eksempel er et greit forslag, kanskje. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Forslaget til Tribal89 var veldig bra. "Metal: A Hedbanger's Guide/Topic". Mye morsommere enn bare "Metal - Anbefaling og diskusjon" samtidig som man skjønner hvordan tråd det er man klikker seg inn på. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hvorfor ha det på engelsk? Bedre med Metall: Hodesmellernes område/territorium, eller? Mye bedre! Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Noen her som har hørt O'Malley og Attilas nye prosjekt, Gravetemple? Fikk et signert ekesmplar igår, men har framdeles ikke hørt på det. Folka på Neseblod utfordra meg til å høre hele skiva i ett, og sa at det var ganske umulig . er spent på å høre dette. Fikk også tak i en Sabbat - blood for the blood gods, signert flexidisc! syns det er så gøy å ha slikt Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Hvorfor ha det på engelsk? Bedre med Metall: Hodesmellernes område/territorium, eller? Mye bedre! 9604779[/snapback] Hodesmellere? Det uttrykket har ikk jeg hørt før. Jeg sier å headbange-headbanger-heabanga-har headbanga. Endret 30. september 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Noen her som har hørt O'Malley og Attilas nye prosjekt, Gravetemple? Fikk et signert ekesmplar igår, men har framdeles ikke hørt på det. Folka på Neseblod utfordra meg til å høre hele skiva i ett, og sa at det var ganske umulig . er spent på å høre dette. 9604792[/snapback] Hm. Høres interessant ut. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Noen her som har hørt O'Malley og Attilas nye prosjekt, Gravetemple? Fikk et signert ekesmplar igår, men har framdeles ikke hørt på det. Folka på Neseblod utfordra meg til å høre hele skiva i ett, og sa at det var ganske umulig . er spent på å høre dette. Fikk også tak i en Sabbat - blood for the blood gods, signert flexidisc! syns det er så gøy å ha slikt 9604792[/snapback] Du FIKK ingenting på Neseblod vel?!?! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Noen her som har hørt O'Malley og Attilas nye prosjekt, Gravetemple? Fikk et signert ekesmplar igår, men har framdeles ikke hørt på det. Folka på Neseblod utfordra meg til å høre hele skiva i ett, og sa at det var ganske umulig . er spent på å høre dette. Fikk også tak i en Sabbat - blood for the blood gods, signert flexidisc! syns det er så gøy å ha slikt 9604792[/snapback] Du FIKK ingenting på Neseblod vel?!?! 9605961[/snapback] Det tvilar eg sterkt på. Makan til blodprisar skal du leite lenge etter! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Det tvilar eg sterkt på. Makan til blodprisar skal du leite lenge etter! 9605972[/snapback] De kan å drive butikk, for folk handler jo der. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Det tvilar eg sterkt på. Makan til blodprisar skal du leite lenge etter! 9605972[/snapback] De kan å drive butikk, for folk handler jo der. 9605981[/snapback] Tydelegvis. Lurar på kva slags folk som betalar 500 kroner for ei Darkthrone-skive fordi Fenriz tok på den. Signert Satyricon-skive! Wooohoo! 750 kroner! Endret 30. september 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) mente selvfølgelig å si at jeg fikk tak i.. fikk den for 150kr Edit : Kan noen her anbefale meg noe har industriell musikk? Tenker da på Industriell Black eller death, eller EBM. Liker/har hørt om: MeZZerschmitt, Blacklodge, Aborym, Black Hole Generator, oOo, Diapsiquir, V.E.G.A Endret 30. september 2007 av svartskog Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Okei, vil dere kanskje enes om hvem som kan ta på seg jobben? Ellers blir det loddtrekning Flott at folk er interesserte! 9604165[/snapback] Yep, vi har tenkt å prøve å samarbeide litt. Har såvidt begynt på et utkast på egenhånd. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Noen her som har hørt O'Malley og Attilas nye prosjekt, Gravetemple? Fikk et signert ekesmplar igår, men har framdeles ikke hørt på det. Folka på Neseblod utfordra meg til å høre hele skiva i ett, og sa at det var ganske umulig . er spent på å høre dette. Fikk også tak i en Sabbat - blood for the blood gods, signert flexidisc! syns det er så gøy å ha slikt 9604792[/snapback] Du FIKK ingenting på Neseblod vel?!?! 9605961[/snapback] Det tvilar eg sterkt på. Makan til blodprisar skal du leite lenge etter! 9605972[/snapback] Makan til neseblodprisar! Lenke til kommentar
ersa Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 For de som er interesserte kan det bekreftes at det er Trinacria skive på vei. Var redd for at det bare skulle bli med konsertene. 9603512[/snapback] Dette var gode nyheter. Siste sangen på konserten(e) var bare herlig. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Melencolia Estatica er fett. Veldig gode saker faktisk, og smakebiter kan finnes her og her (Medatio III er låta fra dem) Må nesten kjøpe skiva snart. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 mente selvfølgelig å si at jeg fikk tak i.. fikk den for 150kr Edit : Kan noen her anbefale meg noe har industriell musikk? Tenker da på Industriell Black eller death, eller EBM. Liker/har hørt om: MeZZerschmitt, Blacklodge, Aborym, Black Hole Generator, oOo, Diapsiquir, V.E.G.A 9606650[/snapback] Industriell Black/Death har jeg liten peiling på, men Psyclon Nine er vel muligens i den gata (vil du ha VIRKELIG ekstrem industriell black, så sjekk ut Deathkey). Angående EBM, så anbefaler jeg heller undersjangeren TerrorEBM/aggrotech enn "old school" EBM. Aggrotechband som anbefales er Agonoize, Suicide Commando, gammel :Wumpscut:, Grendel, Aslan Faction, Tactical Sekt, Feindflug, God Module, Panzer AG, Dawn Of Ashes, X-Fusion, Noisuf-X, The Retrosic, Unter Null, XotoX, Zombie Girl, Reaper, Xentrifuge og Hocico. Combichrist er også fett, men det er vel riktignok mer TBM enn aggrotech. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Backstage vil bli stengt for å bane vei for en ny og mer brukervennlig tråd. 9603457[/snapback] Hvorfor? Det er idioti på høyt nivå å stenge en av forumets absolutt mest sosiale tråder. Få heller en bruker til å lage en ny forside til tråden og la denne stå. Noe annet vil være tullete. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Takker for anbefalingene. Skal sjekke ut Deathkey og noe Aggrotech Endret 30. september 2007 av svartskog Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hvorfor? Det er idioti på høyt nivå å stenge en av forumets absolutt mest sosiale tråder. Få heller en bruker til å lage en ny forside til tråden og la denne stå. Noe annet vil være tullete. 9607329[/snapback] Enig, denne tråden har vært aktiv i over tre år, og jeg synes den fortjener å leve lenge. Basta! Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) må egentlig si meg enig. If it aint broken, dont fix it Endret 30. september 2007 av svartskog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg