:utakt Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Tenkte jeg skulle anbefale en liten godbit til alle Tool-fans. http://cdbaby.com/cd/etchedinred For $13.99 er dette nesten obligatorisk. Kjøpes via cdbaby.com edit: linken var bæsj Endret 29. september 2007 av JLa Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Forumpolitisk innlegg! Hva sier dere til å starte en ny sjangertråd dedikert til metal? Vesentlige, tidligere deler av Backstage inneholder mye annen musikk enn metal ettersom tråden før i tiden egentlig var ment som en generell musikkdiskusjon, som utartet seg til et metalhegemoni. Dette kan gi leserne og brukerne feil inntrykk av tråden og jeg utlyser derfor debatt og en formaning til aktive brukere om at de nå muligens får sjansen til å forfatte og vedlikeholde åpningsinnlegget i en eventuell ny sjangertråd for metal. En ny sjangertråd om metal ("Metal - anbefaling og diskusjon"?) bør inneholde et rikt og informativt åpningsinnlegg. For inspirasjon, ta en titt på sjangertrådene thrash metal og ska, som har glimrende startinnlegg. Hva sier dere? Har noen lyst til å ta på seg dette ansvaret? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Er veldig fornøyd med denne løsningen med Backstage, jeg da. Men for all del, bare den blir utformet likt med samme løsninger, med et mer informativt førsteinnlegg - kjør på! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Backstage fungerer forsåvidt fint, men problemet er at metal er ganske populært og er dermed tjent med et godt informativt førsteinnlegg for alle - leserne, de mer erfarne og de mer uerfarne brukerne. Tråden gir også et feilaktig bilde på aktivitet rundt metal, ettersom den er den desidert mest populære, aktive tråden med flest antall innlegg (en vesentlig prosentandel av disse innleggene er tross alt dedikert til andre typer musikk). Se på det som en fresh start og sjansen til å være ansvarlig for en potensiell og mest sannsynlig populær tråd Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Njaaa ... Synes egentlig Backstage skal være som det er. Er heller ikke behov for et førsteinnlegg som beskriver hva metal er. Kanksje bare en advarsel om at de første noen og hundre sidene inneholder noe diskusjon om annen musikk. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 At det ikke er behov for deg, behøver ikke å bety at det ikke er behov for andre. Er du ikke enig i at forumet vil bli en bedre kvalitativ ressurs med tråder som har gode og informative førsteinnlegg? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 I den nye tråden, så må den som lager den gjøre det klart i førsteposten hvordan metal som skal diskuteres der? Jeg er ganske sikker på at den typen metal som diskuteres nå, i Backstage, vil bli diskutert i den nye posten, så det ikke er vits å lukke tråden min om klassisk rock/metal, er jeg litt sikker på. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Tråden din får stå i fred, Underpants Dette er greie steder å ta utgangspunkt i: Heavy metal music på Wikipedia Heavy metal på All Music Guide Hard rock på All Music Guide, se under "Hard Rock Styles" for liste over metaltyper Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Er det om å gjøre å lage den først, eller om å gjøre å si "JEG KAN GJØRE DET!!11" først? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Den som gir først uttrykk for å være seriøs og genuint interessert i et slikt, lite prosjekt, vil antakelig bli manet til å starte en ny tråd, ja Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg er enig med brukerne over. Det trengs egentlig ingen ny metalltråd. Backstage klarer seg fint i massevis. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 ...men ingen har noen argumenter imot. Å være nostalgisk og holde på det gamle er vanlig, men prøv å se helheten, prøv å se et skritt videre. Backstage vil bli stengt for å bane vei for en ny og mer brukervennlig tråd. Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 For de som er interesserte kan det bekreftes at det er Trinacria skive på vei. Var redd for at det bare skulle bli med konsertene. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Cun om du vil kunne jeg prøve og lage en god og informativ førstepost til den nye metal tråden og sende den til deg over pm Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Om ønskelig kan jeg ta på meg jobben med å opprette en ny tråd, samt skrive info og holde dette oppdatert. Har et lite bilde om hvordan noe slikt bør se ut. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Cun om du vil kunne jeg prøve og lage en god og informativ førstepost til den nye metal tråden og sende den til deg over pm 9604002[/snapback] Om ønskelig kan jeg ta på meg jobben med å opprette en ny tråd, samt skrive info og holde dette oppdatert. Har et lite bilde om hvordan noe slikt bør se ut. 9604028[/snapback] Okei, vil dere kanskje enes om hvem som kan ta på seg jobben? Ellers blir det loddtrekning Flott at folk er interesserte! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Det er snakk om å starte en ny tråd for å bli kvitt mye rusk som nå er off-topic samt å lage en penere introduksjon om metal? Greit for min del. Men vit også at det er veldig brukervennlig her, og den er ikke vanskelig å finne. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg stemmer for en helt ny tråd, men jeg vil ikke at den skal hete noe så kjedelig som "Metal - anbefaling og diskusjon". Backstage er forsåvidt et ganske bra navn. Kanskje vi kan finne på et nytt morsomt navn til den nye tråden, noe som har med metal å gjøre. Jeg vil også ha det veldig tydelig i førsteinnlegget at Google er en nyttig ting og at det er en egen tråd for sjangerhoring. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) kan kalle den "Metal: a headbanger`s guide" i stede for yourny edit: vet det er skrive feil men er ikke flink til og skrive Endret 30. september 2007 av TRibal89 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Enig med Olumvolum at Backstage er et fint navn som man forbinder med metall, og det hadde vært mye finere med et slikt navn, enn med bare "Metal - anbefaling og diskusjon". Jeg kan skrive inn forslag hvis jeg kommer på noen i så fall C: EDIT: TRibal89, det var litt sykt at jeg tenkte på det også! :!: Men det er jo et godt forslag. Endret 30. september 2007 av Underpants Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg