Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var på min andre Lumsk-konsert på onsdag. Fy faen :)

Kan legge til at jeg og gjengen bare gikk på scenen etter at de hadde gått av og spurte scenecrewet hvor de var (ville ha signaturer :p) så forsvant en kis i 5 min. og drog med seg hele gjengen. Var rundt 7 som fikk møte bandet. Fikk signert billetten, et plekter av Eyvind og tusjen de brukte til å signere med.

Er vel kanskje ikke så stort, men digger bandet og det var jævlig fett :)

Endret av BrageC
Lenke til kommentar
Det er er betre enn TPH-driten

9595274[/snapback]

Noen spesiell grunn til at du enten prøver å provosere eller ikke har en sjanse i havet på å vise at du respekterer andre sin musikksmak? Et par brukere hadde jeg ikke forventet annet av, men det hadde jeg forsåvidt av deg.

Vurderer litt å kline på med store deler av Annihilator diskografien når lønnen klimprer inn på kontoen. Er det noen skiver jeg absolutt ikke burde kjøpe?

Lenke til kommentar
Det er er betre enn TPH-driten

9595274[/snapback]

Noen spesiell grunn til at du enten prøver å provosere eller ikke har en sjanse i havet på å vise at du respekterer andre sin musikksmak? Et par brukere hadde jeg ikke forventet annet av, men det hadde jeg forsåvidt av deg.

9597023[/snapback]

Ikke lov til å ha egene meninger lenger nå eller?

Lenke til kommentar
Nei, egentleg ikkje.

9597034[/snapback]

Haha, du er ærlig ihvertfall, det skal du faen meg ha.

Vil råde deg til å droppe Annihilator. Det er så frykteleg mykje betre thrash der ute.

Jeg liker Annihilator. Alice in Hell er en av mine favoritt thrash-skiver gjennom tidene. Men det er ca. det jeg har hørt av bandet også, om vi ikke regner med en konsert i våres.

Forslag for noe lignende som i dine øyne er bedre da? Nei, jeg gidder ikke gå igjennom alle forslagene dine i thrashtråden.

Lenke til kommentar

Vel, alt i den tråden er betre, men kan jo alltid gje deg eit par skiver du kan sjekke ut.

Du er vel av den melodiøse typa. Sjekke ut Artillerys "By Inheritance". Tittellåta og Khomaniac dersom du skal ha enkeltlåtar.

Så kan du jo legge til Demolition Hammer. Det er latterleg tøft! Epidemic Of Violence! Herre jesus for ei tittellåt!!

Endret av Neslepaks
Lenke til kommentar
Vurderer litt å kline på med store deler av Annihilator diskografien når lønnen klimprer inn på kontoen. Er det noen skiver jeg absolutt ikke burde kjøpe?

Alice In Hell og Set The World On Fire er to godskiver ihvertfall.

Ellers så finner du klipp fra de 3 nyeste skivene på Myspace. Metal skiva synes jeg personlig var en nedtur, men både All For You og Schizo Deluxe er bra. Ikke så mye raske thrashlåter å spore helhetlig sett, men gode skiver uansett. Carnival Diablos er også bra. Har ikke fått satt meg så godt inn i 1994-99 perioden dems ennå, men jeg vet det er mye varierende kvalitet der.

http://www.myspace.com/annihilatorofficial

Endret av Azagrath
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...