hylo Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) BTW: http://community.webshots.com/user/thegrooveking Noen har for lite å bruke penger på De ampene der vil jeg ha. EDIT: Da er 60 watts rørbassampen min bare tull iforhold til de der. Endret 17. februar 2005 av Hylo Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Dia Psalma med Gryningstid. Du likte jo Charta, så hvorfor ikke..? Hm. Neste gang kanskje. Får väl lyssna lite mer på dom der svenskarna. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 I morra skal en kamerat til Stange for å hente en forsterker han har kjøpt Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Shoit, så mye dritt det er på de Urørt-greiene... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Er diskane dine fulle snart? =P Om alt det dritet kjem ut på plate, så blir det ikkje billig for deg, Zyklon. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Uff, jeg får vel torpedoer på døra snart... Må slutte å kjøpe så mye dritt. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Rage against the machine.. Men det er et eget band som heter bare 'Rage', eg har hørt om det ikke hørt... Uansett, Rage Against The Machine er digg! Hadde en periode der eg var hekta selv. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Rage against the machine.. Men det er et eget band som heter bare 'Rage', eg har hørt om det ikke hørt... Uansett, Rage Against The Machine er digg! Hadde en periode der eg var hekta selv. Ja jeg tenkte på å edite posten, men Rage Against the Machine er digg! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Så definetivt! "Waaaaaaaaaaaaaakeeee UUuupp!" Endret 18. februar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
embark Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Kan noen anbefale noen kule sanger av Foo Fighters? Rage against the Machine også for den saks skyld... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Rage A. T. M. : Know your enemy Bullet in the head Bulls on parade Gidder eg å sei Killing in the name of? Bombtrack Wake up Vietnow Guerillia Radio Born as Ghosts Testify Mykje å ta av...imo uansett.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Whiteshit, glemte Ashes in the Fall..beste battle of los angeles sangen imo. Foo Fighters hører jeg ikke på..takler ikke Dave Grohl. Elsket Nirvana før, men det var noe som gjorde at jeg distanserte meg mer og mer pga han der Dave..så jeg hører ikke på noen av dave banda. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Kan noen anbefale noen kule sanger av Foo Fighters? Rage against the Machine også for den saks skyld... Foo Fighters - Learn To Fly fra There Is Nothing Left To Lose. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Everlong og Monkey wrench Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Kan noen anbefale noen kule sanger av Foo Fighters? - All My Life - Times Like These - Come Back - This Is A Call - Weenie Beenie - Exhausted - Monkey Wrench - February Stars - Everlong - New Way Home - M.I.A. Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Har noen av dere hørt om Chimaira eller Black Label Society? Gitaristen til Ozzy Osbourne(Zakk Wylde) er forøvrig vokalist og solo gitarist i BLS. Chimaira kan minne om litt heavyer Slipknot blandet med litt As i lay dying;) Knallband begge to! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Chimaira er kjempe! Ny amerikansk thrash er vel et beskrivende ord.. Hvis du liker Lamb of God, The Haunted, Unearth så er Chimaira å anbefale. Egentlig også hvis du liker Metallica, Slayer, Megadeath... vel.. sjekk ut Chimaira uansett! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 "Man kan iallefall ikke si de ikke gir jernet når de opptrer" (Fattern så på System of a down konsert) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Dia Psalma med Gryningstid. Du likte jo Charta, så hvorfor ikke..? Hm. Neste gang kanskje. Får väl lyssna lite mer på dom der svenskarna. Ja, dom er rätt dyktiga! Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Kan noen anbefale noen kule sanger av Foo Fighters? - All My Life - Times Like These - Come Back - This Is A Call - Weenie Beenie - Exhausted - Monkey Wrench - February Stars - Everlong - New Way Home - M.I.A. Learn to fly eller wtf?!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg