Acrid Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Symbyosis har en del kule riff, men har til gode å lage ei bra låt. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Pføy, så uenig, så uenig. Uansett, vi har vel litt forskjellig smak på metal hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Dictius Te Necare Krem ja. elsker vokalen til tider Endret 27. september 2007 av svartskog Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Er det så mange fler på forumet som hører på musikken som blir diskutert her, enn som hører på eldre metal? *sjokkert* Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Det har nok med gjennomsnittsalderen på skrotingene her å gjøre vil jeg tro. np: Anvil Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Skjønner ikke.. Jeg er 14 du 24.. Endret 27. september 2007 av Underpants Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg er også 14 og liker best Mayhem, Emperor, Satyricon, Immortal og den type metal, det har vel ingenting og si hvilken alder? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Glint, mener du at forvirrede fjortisser kun hører på det som er mørkest, raskest og mest gurglende, mens de mer modne hører på tidligere metal? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Jeg er også 14 og liker best Mayhem, Emperor, Satyricon, Immortal og den type metal, det har vel ingenting og si hvilken alder? 9589761[/snapback] Black metal ? folk som liker å brenne kirker, sminke seg og kle seg i svart fra topp til tå ? fårstår meg ikke på deg Endret 27. september 2007 av Addan Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Blackmetal ? folk som liker å brenne kirker, sminke seg og kle seg i svart fra topp til tå ? fårstår meg ikke på deg 9589851[/snapback] Så la være å kommentere ting du ikkje forstår deg på... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg liker ikke kirkebrenningen, mordene og det derre Varg Vikernes tullet jeg liker musikken. Sminken gjør bare sånn at det ser mer "Evil" ut Lenke til kommentar
Addan Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Blackmetal ? folk som liker å brenne kirker, sminke seg og kle seg i svart fra topp til tå ? fårstår meg ikke på deg 9589851[/snapback] Så la være å kommentere ting du ikkje forstår deg på... 9589869[/snapback] nei for all del ! fortell meg hva som er bra med det ! Lenke til kommentar
Addan Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Jeg liker ikke kirkebrenningen, mordene og det derre Varg Vikernes tullet jeg liker musikken. Sminken gjør bare sånn at det ser mer "Evil" ut 9589900[/snapback] Sminken gjør at det ser ut som en gjeng med homser i lær å gjerne høyhelte sko... fysj, nesten værre en kiss Endret 27. september 2007 av Addan Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Det du beskrev der var Kiss, disse har blod og slikt, men mange av dem har ikke sminke og sånn( Anaal Nathrakh os.v) Så sminken har ikke noe og si. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Blackmetal ? folk som liker å brenne kirker, sminke seg og kle seg i svart fra topp til tå ? fårstår meg ikke på deg 9589851[/snapback] Så la være å kommentere ting du ikkje forstår deg på... 9589869[/snapback] nei for all del ! fortell meg hva som er bra med det ! 9589939[/snapback] Fengende rytmer, ofte tøff og barsk vokal, heftige riff og trommeblasts Og så er det jo deilig med musikk som er så kald at man begynner å fryse av å høre på det edit: Jeg er også 14 og liker best Mayhem, Emperor, Satyricon, Immortal og den type metal Endret 27. september 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Addan Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Blackmetal ? folk som liker å brenne kirker, sminke seg og kle seg i svart fra topp til tå ? fårstår meg ikke på deg 9589851[/snapback] Så la være å kommentere ting du ikkje forstår deg på... 9589869[/snapback] nei for all del ! fortell meg hva som er bra med det ! 9589939[/snapback] Fengende rytmer, ofte tøff og barsk vokal, heftige riff og trommeblasts Og så er det jo deilig med musikk som er så kald at man begynner å fryse av å høre på det edit: Jeg er også 14 og liker best Mayhem, Emperor, Satyricon, Immortal og den type metal 9589985[/snapback] Fengende rytmer ? wtf ? synes de skriker litt for mye og noen ganger høres det ut som om de egentlig ikke kan spille i det hele tatt bare står å vræler liksom .. jaja, satyricon har jo noen fete sanger KING for eksempel. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Det er en regel her som sier man ikke skal lage posts som disser andre sin smak. Det blir det bare krangel og trolling av, fordi folk liker helt forskjellige ting, og det må man bare leve med. Tror du virkelig at folk som liker musikk du ikke liker er totalt umusikalske idioter som bare liker noen som står og skriker bare fordi det er "tøft"? Man trenger ikke forstå eller begrunne musikksmak. Det er det altfor individuellt til. Jeg er en av disse eldre du sikter til, btw Endret 27. september 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Glint, mener du at forvirrede fjortisser kun hører på det som er mørkest, raskest og mest gurglende, mens de mer modne hører på tidligere metal? 9589787[/snapback] Nei, jeg mener at flesteparten her har blitt mata med nymotens metal, og har dermed et nærmere forhold til det enn tidligere metal. Ikke vits å la seg affisere av slikt nuskool-søppel. Og kjerkene kan de godt få brenne ned uten noen protester fra min side. Men gravstøttene skal få stå i fred. Og Addan er åpenbart en tosk. Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) nei for all del ! fortell meg hva som er bra med det ! 9589939[/snapback] Det er absolutt ingenting som er voldsomt bra i tinga du trekk fram, som x-nobbit seier sjølv. Du fekk det berre til å framstå som om BM kun handler om kyrkjebrenning, svarte klær og satantull, mens 99% av dei som hører på det bryr seg mest (eller kun) om musikken. Hadde du komt med ein rimelig forsiktig og høflig variant av "musikalsk er det nok altfor ekstremt for meg", hadde eg vore hjertens enig, utan at eg meiner at det er nødvendig å grunnlaust lempe det inn i ein metalltråd allikevel. Endret 27. september 2007 av raspekaker Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 I Metal: A Headbangers Journey så blir det jo snakket om at en sånn homo artist som ville vise at han var homo kledde seg i lær og sminka seg, kledde seg likt som slike Metal folk da Sier dette litt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg