Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk akkurat Black Thrash Attack. Hører på nå. Fyfaen for et jævlig bra album. Må være noe av det beste jeg har hørt innen Thrash!

9567516[/snapback]

Hva av thrash har du hørt da?

9567540[/snapback]

En del Slayer, Metallica, Anthrax, Metal Church, Megadeth og det som kan kalles Thrash av Gojira.

Ikke noen HUGE Thrash fan. Jeg har hørt litt da, men Black Thrash Attack og Reign In Blood er favorittalbumene mine hittil :D

Lenke til kommentar
Fy faen.

Fu Manchu - We must Obey er noe fett. Noe så jævelig fett.

9568457[/snapback]

Har ikke tatt meg tid til å høre den enda. :o Må gjøres noe med. Har jo hørt det meste av eldre Fu Manchu!

9568942[/snapback]

Sitter å hører på det nå (også), og dette her slår f.eks Start the Machine.
Lenke til kommentar

Det var en 1 times lang dokumentar om Anthrax på MTV for et par dager siden, faktisk. Veldig bra, hele bandets historie fortalt av sjefen sjøl. De startet allerede i 1981. Tror ikke det finnes noen band som har vært gjennom så mange kriser og katastrofer som dem, og likevel kommet seg videre.

Nesten alle de store turneene de ble med på på 80-tallet ble avlyst nesten med en gang av diverse grunner. Joey Belladonna (eks-vokalist) drakk seg så full hele tiden at bandet nesten ble oppløst,

60-konserts turneen med Black Sabbath i 1984 f.eks., ble avlyst etter bare 4 konserter fordi BS-fansen bua BS av scenen hver kveld siden det bare var ett orginalmedlem igjen i bandet. Metallica-turneen i 1986 ble avlyst når Cliff døde, og James av utrøstelig. Studioet deres brant ned og alle instrumenter gikk tapt. Og i 2001 kom 9/11-greia, der de var på nippet til å skifte navn, hadde det ikke vært for en brannmann på Ground Zero som sa "Never change your name, fight for what you are"..så dreit de i det og kjørte konserter med overalls det sto "WE WILL NOT CHANGE OUR NAME" på..de holdt en konsert for brannmenn og politimenn i New York også, faktisk.

Også er 2 av medlemmene brødre og har ekstreme søskenkonflikter innimellom der det flyr skateboards og alt mulig gjennom lufta.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Aner ikke, det var en sånn VH1 behind the band-ting.

Kanskje du finner den på VH1 sine nettsider. De har aldri nett-tv på dokumentarer, men du finner hvertfall navnet.

Bring the Noise er gull, de var de aller første som smelta sammen rap og beinhard metal (aerosmith kan knapt regnes som metal). De gjorde noen flere rap-låter også. Det var ikke bare sånn at negrene gjorde sin bit og bandet sang refrengene, hele bandet rappet på de låtene. Anthrax er hip hop fans fremdeles.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...