NightKeeper Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hvilket band er det som har albumet Black Thrash Album? 9567572[/snapback] Aura Noir. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hvilket band er det som har albumet Black Thrash Attack? 9567572[/snapback] Aura Noir 5 sec med google gav meg det svaret. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hvilket band er det som har albumet Black Thrash Attack? 9567572[/snapback] Aura Noir 5 sec med google gav meg det svaret. 9567598[/snapback] Gogole? Neida, bare litt småtrøtt så er ikke helt klar i knollen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Fikk akkurat Black Thrash Attack. Hører på nå. Fyfaen for et jævlig bra album. Må være noe av det beste jeg har hørt innen Thrash! 9567516[/snapback] Hva av thrash har du hørt da? 9567540[/snapback] En del Slayer, Metallica, Anthrax, Metal Church, Megadeth og det som kan kalles Thrash av Gojira. Ikke noen HUGE Thrash fan. Jeg har hørt litt da, men Black Thrash Attack og Reign In Blood er favorittalbumene mine hittil Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Fy faen. Fu Manchu - We must Obey er noe fett. Noe så jævelig fett. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) qxdS9jL1xVg Endret 25. september 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Den vokalisten var jo...hmm... flink Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Fy faen. Fu Manchu - We must Obey er noe fett. Noe så jævelig fett. 9568457[/snapback] Har ikke tatt meg tid til å høre den enda. :o Må gjøres noe med. Har jo hørt det meste av eldre Fu Manchu! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Fy faen. Fu Manchu - We must Obey er noe fett. Noe så jævelig fett. 9568457[/snapback] Har ikke tatt meg tid til å høre den enda. :o Må gjøres noe med. Har jo hørt det meste av eldre Fu Manchu! 9568942[/snapback] Sitter å hører på det nå (også), og dette her slår f.eks Start the Machine. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Åh! Jeg har det så bra nå. Har akkurat fått meg Megadeth: Greatest Hits og Anthrax' Amoung The Living Jeg koser meg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Det var en 1 times lang dokumentar om Anthrax på MTV for et par dager siden, faktisk. Veldig bra, hele bandets historie fortalt av sjefen sjøl. De startet allerede i 1981. Tror ikke det finnes noen band som har vært gjennom så mange kriser og katastrofer som dem, og likevel kommet seg videre. Nesten alle de store turneene de ble med på på 80-tallet ble avlyst nesten med en gang av diverse grunner. Joey Belladonna (eks-vokalist) drakk seg så full hele tiden at bandet nesten ble oppløst, 60-konserts turneen med Black Sabbath i 1984 f.eks., ble avlyst etter bare 4 konserter fordi BS-fansen bua BS av scenen hver kveld siden det bare var ett orginalmedlem igjen i bandet. Metallica-turneen i 1986 ble avlyst når Cliff døde, og James av utrøstelig. Studioet deres brant ned og alle instrumenter gikk tapt. Og i 2001 kom 9/11-greia, der de var på nippet til å skifte navn, hadde det ikke vært for en brannmann på Ground Zero som sa "Never change your name, fight for what you are"..så dreit de i det og kjørte konserter med overalls det sto "WE WILL NOT CHANGE OUR NAME" på..de holdt en konsert for brannmenn og politimenn i New York også, faktisk. Også er 2 av medlemmene brødre og har ekstreme søskenkonflikter innimellom der det flyr skateboards og alt mulig gjennom lufta. Endret 25. september 2007 av Bytex Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Anthrax er et flott band ja. Among The Living er en perle. Digger også da de gjorde "Bring the Noise" med hip hop-gigantene Public Enemy, bare skyt meg Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hva het denne dokumentaren? Hørtes veldig interessant ut. Mulig for oss dødelige uten MTV å få den med oss også? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Aner ikke, det var en sånn VH1 behind the band-ting. Kanskje du finner den på VH1 sine nettsider. De har aldri nett-tv på dokumentarer, men du finner hvertfall navnet. Bring the Noise er gull, de var de aller første som smelta sammen rap og beinhard metal (aerosmith kan knapt regnes som metal). De gjorde noen flere rap-låter også. Det var ikke bare sånn at negrene gjorde sin bit og bandet sang refrengene, hele bandet rappet på de låtene. Anthrax er hip hop fans fremdeles. Endret 25. september 2007 av Bytex Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Bring the Noise har en LITT annen sjvung enn Linkin Park sammen med Jay-Z Endret 25. september 2007 av Arrosiach Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Jau, de sier at hadde det ikke vært for Bring the Noise, hadde neppe band som Rage Against the Machine eller red hot chili peppers eksistert senere. Den åpnet liksom døra mellom hardcore metal og hardcore rap-fans. Endret 25. september 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Anthrax er knallbra! Fistful Of Metal Spreading The Disease Among The Living State Of Euphoria Persistence Of Time Kjøp, kjøp, kjøp, kjøp, kjøp! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Trodde bare det var meg som likte "Bring the Noise" med Public Enemy og Anthrax jeg :!: PS: Orginalen til Public Enemy er jævlig bra den og. http://youtube.com/watch?v=NoLkaGcpJFA Hvordan lager man YouTube-link btw? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Du bruker bare det etter = tegnet om jeg ikke husker feil. altså [Youtube]NoLkaGcpJFA Endret 25. september 2007 av Anathema Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg