Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med når man finner en artist som man bare liker én bestemt sang av? Sksl man kjøpe en hel platre til 159 spenn for å få høre den ene sangen? :(

Jeg er en synder, men musikk er livsviktig!

9566618[/snapback]

Liker man bare en sang av bandet liker man ikke bandet. Liker man ikke bandet kjøper man ikke plate.

Eventuelt kan du håpe at albumet vokser etter noen gjennomhøringer.

Selv er jeg et albummenneske. Klarer ikke sette på en sang. Må sette på album.

Lenke til kommentar
Hva med når man finner en artist som man bare liker én bestemt sang av? Sksl man kjøpe en hel platre til 159 spenn for å få høre den ene sangen? :(

9566618[/snapback]

Det er svært lite sannsynleg. Du må ikkje betale 159 kroner for ei plate. Halv pris på nettet.

Endret av Neslepaks
Lenke til kommentar

9566618[/snapback]

Det er svært lite sannsynleg. Du må ikkje betale 159 kroner for ei plate. Halv pris på nettet.

9566677[/snapback]

Ja, me nskal jeg uansett betale 80 kroner for ei plate man liker en sang av? Waste...

Lenke til kommentar

9566618[/snapback]

9566677[/snapback]

Ja, me nskal jeg uansett betale 80 kroner for ei plate man liker en sang av? Waste...

9566722[/snapback]

Kan aldri tenkje meg at det er mange skiver det er snakk. Korleis er det mogleg å kun like éin sang frå ei skive? Da likar du ikkje bandet, og kan like greit drite i å handle skiva.

Lenke til kommentar

9566618[/snapback]

9566677[/snapback]

9566722[/snapback]

Kan aldri tenkje meg at det er mange skiver det er snakk. Korleis er det mogleg å kun like éin sang frå ei skive? Da likar du ikkje bandet, og kan like greit drite i å handle skiva.

9566735[/snapback]

Hender ofte at jeg finner en sang jeg liker jævlig godt og så laster jeg ned litt, men så finner jeg ut at alt annet bandet har laget var piss. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

9566618[/snapback]

Liker man bare en sang av bandet liker man ikke bandet. Liker man ikke bandet kjøper man ikke plate.

9566658[/snapback]

Da er vi to :thumbup:

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

9566618[/snapback]

9566658[/snapback]

Da er vi to :thumbup:

9567099[/snapback]

Jeg er også sånn. Selv om jeg har det nedlasta liker jeg å høre gjennom et helt album istedetfor bare en sang.

Har nettopp begynt å jobbe så da blir det mer penger til musikk. Litt synd at jeg ikke kan bestille på nettet, da jeg er under 18 år.

Mp3-spilleren min ble ødelagt i pøsregnet i stad :cry:

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar
Mp3-spilleren min ble ødelagt i pøsregnet i stad  :cry:

9567345[/snapback]

Stakkars deg! Er det verste jeg vet når mp3 min ikke funker, kan godt gå uten data og slikt, men aldri uten mp3. Da er jeg på grensen til å skrive emo dikt å kutte megselv.

9567502[/snapback]

Det er heller ikke noe garanti på den hvis den er vannskadet. Kosta 2000kr. Tenkte jeg skal lyve og bare si at den slutta å virke. Kan ikke komme inn i morra og si det for da vil de skjønne at det er pga. regnet. Får den heller ikke fiksa til høstferien. Da skal jeg være en uke på hytta, uten musikk :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...