Programvare Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 CoB består mesteparten av dritfete soloer og hylende vokal, men jeg kan si meg enig i at de suxx0rz til å skrive låter. Btw. Hører gjennom Black Thrash Attack og det er faen meg etc dritfett album! \m/ Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hvorfor i allverden skulle han nevne at han har sittet inne for vold da? Og hvorfor nevne at det var den tredje gangen? 9558138[/snapback] Eller for å oppklare falske rykter. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Og falske rykter er det faen meg nok av. Pubertale tenårings-"metallere", med HDen full av nedlastede diskografier, som sitter på nett og kokkelerer alt de makter uten å vite et fnugg av realitetene. Wipe them out. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 CoB er tøff musikk, men tekstene på siste skiva er mildt sagt latterlige. Mine favoritter av de er Follow The Reaper og Hatecrew Deathroll. Liker spesielt godt låta "Everytime I Die". Der hører man hvertfall at Laiho kunne å skrive tekster. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 CoB er like drit som CoF. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 CoB er like drit som CoF. 9560092[/snapback] Godt noen får sagt det! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Fikk en nydelig start på dagen. Først løp jeg rett opp og spiste et par skiver med jordbærsyltetøy og deretter løp jeg rett ned hit og satt på Funeral Fog med Mayhem. De Mysteriis Dom Sathanas Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Folk som liker Mastodon vil jeg anbefales på det sterkeste og høre den nye plata til Baroness med navnet "Red album". Hør låta "Wanderlust" på myspace http://www.myspace.com/yourbaroness Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Og falske rykter er det faen meg nok av. Pubertale tenårings-"metallere", med HDen full av nedlastede diskografier, som sitter på nett og kokkelerer alt de makter uten å vite et fnugg av realitetene. Wipe them out. 9558453[/snapback] Jeg er en pubertal tenårings-"metaller" med HDen så godt som full av nedlasta diskografier Nå prøver jeg å bruke så mye penger jeg kan på musikk da. Liker ikke å laste ned egentlig. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Og falske rykter er det faen meg nok av. Pubertale tenårings-"metallere", med HDen full av nedlastede diskografier, som sitter på nett og kokkelerer alt de makter uten å vite et fnugg av realitetene. Wipe them out. 9558453[/snapback] Jeg er en pubertal tenårings-"metaller" med HDen så godt som full av nedlasta diskografier Nå prøver jeg å bruke så mye penger jeg kan på musikk da. Liker ikke å laste ned egentlig. 9561176[/snapback] Jeg kjente meg også delvis igjen der, men nå er jeg ikke tenåring lenger. Sitter uansett med mange nedlasta diskografier. En utrolig fordel å ha alt inne på lista, så kan du bare skrive in deler av hvilken som helst sang eller video, og vips kan du høre. Dette overgår det å putte på cd hver gang man vil høre musikk. Jeg liker denne friheten. Jeg liker også cd-samling bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Folk som liker Mastodon vil jeg anbefales på det sterkeste og høre den nye plata til Baroness med navnet "Red album". Hør låta "Wanderlust" på myspace http://www.myspace.com/yourbaroness 9561168[/snapback] Utrolig fett. Tror jeg kommer til å kjøpe plata fra play.com! Takk for tipset! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Nå prøver jeg å bruke så mye penger jeg kan på musikk da. Liker ikke å laste ned egentlig. 9561176[/snapback] Haha, snakk om å føle seg truffet. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Og falske rykter er det faen meg nok av. Pubertale tenårings-"metallere", med HDen full av nedlastede diskografier, som sitter på nett og kokkelerer alt de makter uten å vite et fnugg av realitetene. Wipe them out. 9558453[/snapback] Jeg er en pubertal tenårings-"metaller" med HDen så godt som full av nedlasta diskografier Nå prøver jeg å bruke så mye penger jeg kan på musikk da. Liker ikke å laste ned egentlig. 9561176[/snapback] En ting: Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Og falske rykter er det faen meg nok av. Pubertale tenårings-"metallere", med HDen full av nedlastede diskografier, som sitter på nett og kokkelerer alt de makter uten å vite et fnugg av realitetene. Wipe them out. 9558453[/snapback] Jeg er en pubertal tenårings-"metaller" med HDen så godt som full av nedlasta diskografier Nå prøver jeg å bruke så mye penger jeg kan på musikk da. Liker ikke å laste ned egentlig. 9561176[/snapback] Der traff du meg, jeg liker ikke å laste ned musikk, men jeg har rett og slett ikke råd til cd'er. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Og falske rykter er det faen meg nok av. Pubertale tenårings-"metallere", med HDen full av nedlastede diskografier, som sitter på nett og kokkelerer alt de makter uten å vite et fnugg av realitetene. Wipe them out. 9558453[/snapback] Jeg er en pubertal tenårings-"metaller" med HDen så godt som full av nedlasta diskografier Nå prøver jeg å bruke så mye penger jeg kan på musikk da. Liker ikke å laste ned egentlig. 9561176[/snapback] Der traff du meg, jeg liker ikke å laste ned musikk, men jeg har rett og slett ikke råd til cd'er. 9563915[/snapback] Samme her. Jeg eier ikke nåla i veggen Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jobb! CD'er eier mp3/wma tbh, plata høres så mye bedre ut når man vet at man har kjøpt den ærlig og redelig. også er det mye tøffere å skryte av CD samlinga enn av harddisken men med det sagt, så er det ikke lenge siden jeg selv fikk penger til å begynne stor innkjøp av CD'er. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jobb! 9564280[/snapback] Finn meg en jobb da! Alle rutene for reklame og aviser er tatt der jeg bor, hvis ikke jeg vil stå opp kl.7 hver søndag, sykle 10++km for å så sykle en 20km lang løype og dele ut aviser. Det er også umulig å jobbe på ukedager etter som jeg jobber på fritidsklubben frivillig, trener 4 ganger i uken og har lekser og slikt. Også skal jeg ha litt fritid, veldig lett og presse inn en jobb der da! Også har man selfølgelig konfirmasjon. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Musikk er musikk, om den kjem frå ei CD-plate eller nettet. Eg er ein syndar sjølv, men må jo ha musikk! Eg har ein plan om ein dag å legge inn bestilling på alle nedlasta album som er verdt å ta vare på. Ikkje at det er så mykje, men det blir nokre tusen. Vil sjølvsagt oppfordre alle til å kjøpe musikken sin, men det er sjølvsagt ikkje lett når du kan hente ned ein heil diskografi på timen over nettet. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Musikk er musikk, om den kjem frå ei CD-plate eller nettet. Eg er ein syndar sjølv, men må jo ha musikk! Eg har ein plan om ein dag å legge inn bestilling på alle nedlasta album som er verdt å ta vare på. Ikkje at det er så mykje, men det blir nokre tusen. Vil sjølvsagt oppfordre alle til å kjøpe musikken sin, men det er sjølvsagt ikkje lett når du kan hente ned ein heil diskografi på timen over nettet. 9566354[/snapback] Jeg har allerede den plannen klar, full discography av alle band på denne listen skal kjøpes til våren. A Perfect Circle Arch Enemy A.F.I ( <- omg, emo! ) Bloodhound Gang Cannibal Corpse David Bowie Disturbed Dope Dream Theater Edguy Enslaved Emperor Faith No More Frank Zappa In Flames Ingenting Iron Maiden Jokke Og Valentinerne Killswitch Engage Korn Led Zeppelin Lenny Kravitz Madrugada ( R.I.P Robert Burås. ) Manowar Marilyn Manson ( Før han bejynnte me d emo tolle. ) Meshuggah Metallica <3 Nine Inch Nails Opeth Pain Pantera Paperboys Pink Floyd <3333333 Placebo Postgiro Bygget Queen Queen's of the stoneage Roger Waters Slayer Slipknot Tenacious D <3 Tool<33333333333333333333333333333333333 Kopiert fra nettby listen min. Nå skal det nevnes at jeg har en god del av dem allerede da Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hos meg var valget mellom å kjøpe musikk eller film, valgte film. Har ikkje råd til begge deler. Flac er jo fint viss du ikkje har råd, men vil ha god kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg