Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og falske rykter er det faen meg nok av. Pubertale tenårings-"metallere", med HDen full av nedlastede diskografier, som sitter på nett og kokkelerer alt de makter uten å vite et fnugg av realitetene. Wipe them out.

9558453[/snapback]

Jeg er en pubertal tenårings-"metaller" med HDen så godt som full av nedlasta diskografier :p

Nå prøver jeg å bruke så mye penger jeg kan på musikk da. Liker ikke å laste ned egentlig.

Lenke til kommentar
Og falske rykter er det faen meg nok av. Pubertale tenårings-"metallere", med HDen full av nedlastede diskografier, som sitter på nett og kokkelerer alt de makter uten å vite et fnugg av realitetene. Wipe them out.

9558453[/snapback]

Jeg er en pubertal tenårings-"metaller" med HDen så godt som full av nedlasta diskografier :p

Nå prøver jeg å bruke så mye penger jeg kan på musikk da. Liker ikke å laste ned egentlig.

9561176[/snapback]

Jeg kjente meg også delvis igjen der, men nå er jeg ikke tenåring lenger. Sitter uansett med mange nedlasta diskografier. En utrolig fordel å ha alt inne på lista, så kan du bare skrive in deler av hvilken som helst sang eller video, og vips kan du høre. Dette overgår det å putte på cd hver gang man vil høre musikk. Jeg liker denne friheten. Jeg liker også cd-samling bare så det er sagt.

Lenke til kommentar

9558453[/snapback]

9561176[/snapback]

En ting: :innocent:

Lenke til kommentar

9558453[/snapback]

9561176[/snapback]

Der traff du meg, jeg liker ikke å laste ned musikk, men jeg har rett og slett ikke råd til cd'er.

Lenke til kommentar

9558453[/snapback]

9561176[/snapback]

Der traff du meg, jeg liker ikke å laste ned musikk, men jeg har rett og slett ikke råd til cd'er.

9563915[/snapback]

Samme her. Jeg eier ikke nåla i veggen :thumbdown:

Lenke til kommentar
Jobb!

9564280[/snapback]

Finn meg en jobb da! Alle rutene for reklame og aviser er tatt der jeg bor, hvis ikke jeg vil stå opp kl.7 hver søndag, sykle 10++km for å så sykle en 20km lang løype og dele ut aviser. Det er også umulig å jobbe på ukedager etter som jeg jobber på fritidsklubben frivillig, trener 4 ganger i uken og har lekser og slikt. Også skal jeg ha litt fritid, veldig lett og presse inn en jobb der da! Også har man selfølgelig konfirmasjon.

Lenke til kommentar

Musikk er musikk, om den kjem frå ei CD-plate eller nettet. Eg er ein syndar sjølv, men må jo ha musikk!

Eg har ein plan om ein dag å legge inn bestilling på alle nedlasta album som er verdt å ta vare på. Ikkje at det er så mykje, men det blir nokre tusen.

Vil sjølvsagt oppfordre alle til å kjøpe musikken sin, men det er sjølvsagt ikkje lett når du kan hente ned ein heil diskografi på timen over nettet.

Lenke til kommentar
Musikk er musikk, om den kjem frå ei CD-plate eller nettet. Eg er ein syndar sjølv, men må jo ha musikk!

Eg har ein plan om ein dag å legge inn bestilling på alle nedlasta album som er verdt å ta vare på. Ikkje at det er så mykje, men det blir nokre tusen.

Vil sjølvsagt oppfordre alle til å kjøpe musikken sin, men det er sjølvsagt ikkje lett når du kan hente ned ein heil diskografi på timen over nettet.

9566354[/snapback]

Jeg har allerede den plannen klar, full discography av alle band på denne listen skal kjøpes til våren.

A Perfect Circle

Arch Enemy

A.F.I ( <- omg, emo! )

Bloodhound Gang

Cannibal Corpse

David Bowie

Disturbed

Dope

Dream Theater

Edguy

Enslaved

Emperor

Faith No More

Frank Zappa

In Flames

Ingenting

Iron Maiden

Jokke Og Valentinerne

Killswitch Engage

Korn

Led Zeppelin

Lenny Kravitz

Madrugada ( R.I.P Robert Burås. )

Manowar

Marilyn Manson ( Før han bejynnte me d emo tolle. )

Meshuggah

Metallica <3

Nine Inch Nails

Opeth

Pain

Pantera

Paperboys

Pink Floyd <3333333

Placebo

Postgiro Bygget

Queen

Queen's of the stoneage