Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Har hørt gjennom Children of Bodom - Follow The Reaper og Satyricon - Nemesis Divina.

Jævla bra skiver as.

9553160[/snapback]

Enig.

9554959[/snapback]

Synes du ikke noe om Follow the reaper eller CoB generelt? Jeg synes CoB er et virkelig genialt band som kan instrumentene sine. Spesielt Janne Wirmann på synth.

Edit: 1. inlegg på side 1111

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hørt gjennom Children of Bodom - Follow The Reaper og Satyricon - Nemesis Divina.

Jævla bra skiver as.

9553160[/snapback]

Enig.

9554959[/snapback]

Synes du ikke noe om Follow the reaper eller CoB generelt? Jeg synes CoB er et virkelig genialt band som kan instrumentene sine. Spesielt Janne Wirmann på synth.

9555134[/snapback]

Bare så synd at det virker på de siste albumene som om Alexi blir dårligere og dårligere til å spille gitar..

Lenke til kommentar

Jævla bra skiver as.

9553160[/snapback]

Enig.

9554959[/snapback]

9555134[/snapback]

CoB er kansje gode på instrumentene, men dem kan faen ikke lage noe god musikk fordeom.

Lenke til kommentar
CoB er kansje gode på instrumentene, men dem kan faen ikke lage noe god musikk fordeom.

9555293[/snapback]

De er ikke akkurat så veldig gode til å skrive sanger, eneste grunnen til at jeg hører på dem er at de virkelig kan intrumentene sine. Gitarsoloene er ikke spesielt dårlige.

Lenke til kommentar
Har også hørt de er dårlige live. Godeste Mr. Laiho har visst en tendens til å ta et glass for mye før han skal runke gitaren sin.

9556068[/snapback]

De var elendige på Unholy Alliance ihvertfall. Ikke at jeg ønsket å se de i det hele tatt, men han jeg var på konserten med ville se noe av de. Dårlig, dårlig og dårlig.

Lenke til kommentar
Taake skal ha konsert på Garage Bergen 8 november, for de interesserte. Jeg stiller hvertfall.

Høst slapp ut for 3 dager siden :p

9556943[/snapback]

Hvorfor satt han inne?

9557111[/snapback]

Wikipedia er din venn

In 2006 the activity in Taake came to a meantime halt, since Høst was imprisoned for a violent assault. On July 30th, 2007 the Taake website announced that the plans for the coming world wide tour was put on hold "due to a certain band member's imprisonment". Details regarding the last imprisonment are not yet publically known.
Lenke til kommentar
Taake skal ha konsert på Garage Bergen 8 november, for de interesserte. Jeg stiller hvertfall.

Høst slapp ut for 3 dager siden :p

9556943[/snapback]

Hvorfor satt han inne?

9557111[/snapback]

Wikipedia er din venn

In 2006 the activity in Taake came to a meantime halt, since Høst was imprisoned for a violent assault. On July 30th, 2007 the Taake website announced that the plans for the coming world wide tour was put on hold "due to a certain band member's imprisonment". Details regarding the last imprisonment are not yet publically known.

9557215[/snapback]

Eventuelt deres offisielle hjemmeside..

"There`s been a lot of rumours and misunderstandings lately, so to make things a bit more clear: This was my 3rd incarceration for violence.

All material for the next Taake album has been complete for a while and will be recorded as soon as possible.

Furthermore, we will perform at Garage (Bergen) on the 8th of November. Updates for more concerts around Tellus will be posted soon…"

Angående konserten har jeg sinnsykt lyst til å dra.. Får håpe far gidder å joine sånn at jeg har verge. ^^

Lenke til kommentar
Hvorfor i allverden skulle han nevne at han har sittet inne for vold da? Og hvorfor nevne at det var den tredje gangen?

9558138[/snapback]

Hahaha, jeg bare tøysa. ^^ Japp, det er vel litt skryting i det. Syns det er helt idiotisk at han gjør sånt, for han måtte skvise vekk noen konserter pga det pisset der.

Nytt Taake-album om ikke så altfor lenge da. Blir artig å se hvordan det blir. =)

Lenke til kommentar

9555293[/snapback]

De er ikke akkurat så veldig gode til å skrive sanger, eneste grunnen til at jeg hører på dem er at de virkelig kan intrumentene sine. Gitarsoloene er ikke spesielt dårlige.

9555360[/snapback]

De første gitarsoloene er ikke så dårlige nei, men når mr.Laiho trenger hjelp til å spille dem er det litt dumt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...