Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men jeg digger sjangertråden din. Skulle ønske flere kunne lage så gjennomførte førsteinnlegg på sjangertrådene sine :thumbup:

9537076[/snapback]

Det var faktisk ikkje fyrsteinnlegget. Den blei kraftig oppussa for ei stund tilbake. Nå er den i alle fall litt betre. Flott at du likar den. Sjekk ut alle banda du har tid til. Skjuler seg mange thrashperler der, ikkje berre Slayer, Metallica, Testament og alle andre verdskjente band.

Lenke til kommentar
I det siste har HBB bare sendt VH1-metal shows. "Best 40 metal anthems" eller "Worst 40 metal songs ever" og sånt..har de fått noe programleder igjen? Vet Pete er opptatt med turnering med Blood Tsunami nå.

9539181[/snapback]

ooo Blood Tsunami.. Isj.. på grensa til metlcår.

Hvertfall det jeg har hørt :p

Lenke til kommentar
I det siste har HBB bare sendt VH1-metal shows. "Best 40 metal anthems" eller "Worst 40 metal songs ever" og sånt..har de fått noe programleder igjen? Vet Pete er opptatt med turnering med Blood Tsunami nå.

9539181[/snapback]

ooo Blood Tsunami.. Isj.. på grensa til metlcår.

Hvertfall det jeg har hørt :p

9539277[/snapback]

Her også. Triste saker. Hørte folk sa det var bra, og dermed blei konserten på Inferno ein gedigen nedtur. Låtane eg har hørt i etterkant har også vore svært skuffande.

Lenke til kommentar
Sammen karen som tykkjer at "The Black Album" er den beste skiva, og som meiner at Nothing Else Matters er den beste låta? Trur du er inne på noko.

9539947[/snapback]

Nettopp :p Det er denne type "fan" jeg stort sett treffer. Samme karen som egentlig ikke hører på metal.

Endret av Griffar
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...