Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva vil dere si er tidenes Thrash Metal-album?

Jeg har veldig liten peiling på Thrash, men jeg har litt Slayer (Reig in Blood og Christ Illusion) og så har jeg Kill 'Em All av Metallica.

9531983[/snapback]

Tidenes thrashalbum? Uavgjort mellom Ride the Lightning, Master of Puppets og ...And Justice For All. Metallica selvsagt. Kill'Em All av nevnte band kommer litt etter, sammen med Reign in Blood og Seasons in The Abyss av Slayer, Beneath the Remains og Arise av Sepultura, Peace Sells og Rust in Peace av Megadeth.

Hva mener folket er tidenes thrash-låt da? Og hvilket er tidenes thrash-band?

9533031[/snapback]

Tidenes thrashlåt? Blackened, The Thing That Should not Be, Disposable Heroes av Metallica. Angel of Death, Jesus Saves, Raining Blood av Slayer, Holy Wars av Megadeth, Dead Embryonic Cells og Arise fra Sepultura

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Enig, virker som mange Slayer fans glemmer Jeff noe som kan ha noe med at King er litt mediahore.

Men som sagt synes jeg Angel of Death er tidenes thrash sang. Album derimot, er det flere som ikke har noen over, men fullt av dem ''ved siden''. Noen album er Ride the Lightning og Master of Puppets av Metallica, Rust in Peace av Megadeth, Reign in Blood av Slayer, Agent Orange av Sodom, Taking Over av Overkill, Seven Churches av Possessed and the list goes on. Det finnes ikke et eneste definitivt beste thrash album imo.

Lenke til kommentar
Ja guuud, la oss ha en Hammet vs King vs Hetfield vs whatever krangel!

"Min tiss er størst", "neeeida min tiss er enda større" er minst like interessant.

9536079[/snapback]

Eller ein Metallica vs Megadeth-debatt. Det er alltid like artig.

9536668[/snapback]

Plz nei. Alle vet svaret :)

9536767[/snapback]

Ja, alle bortsett frå Nyhus.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...