Supernaut_ Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hva mener folket er tidenes thrash-låt da? Og hvilket er tidenes thrash-band? 9533031[/snapback] Hadde ikke neslepaks akuratt oppe en STOR thrash-tråd for ikke så lenge siden? Nye Witchcraft plata er elsk så btw. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=545017&hl= Her har du nok å henge fingrane i, MH. Burde ikkje ta altfor lang tid å sjekke ut banda, da dei har kvar sin myspace-link. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Hva vil dere si er tidenes Thrash Metal-album? Jeg har veldig liten peiling på Thrash, men jeg har litt Slayer (Reig in Blood og Christ Illusion) og så har jeg Kill 'Em All av Metallica. 9531983[/snapback] Tidenes thrashalbum? Uavgjort mellom Ride the Lightning, Master of Puppets og ...And Justice For All. Metallica selvsagt. Kill'Em All av nevnte band kommer litt etter, sammen med Reign in Blood og Seasons in The Abyss av Slayer, Beneath the Remains og Arise av Sepultura, Peace Sells og Rust in Peace av Megadeth. Hva mener folket er tidenes thrash-låt da? Og hvilket er tidenes thrash-band? 9533031[/snapback] Tidenes thrashlåt? Blackened, The Thing That Should not Be, Disposable Heroes av Metallica. Angel of Death, Jesus Saves, Raining Blood av Slayer, Holy Wars av Megadeth, Dead Embryonic Cells og Arise fra Sepultura Endret 20. september 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
H-e-l-l-o Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Tidenes thrash låt synes jeg er Angel of Death, ingen over, ingen ved siden. Derimot er det flere sanger i thrash sjangeren som har langt bedre soloer enn det Slayer noensinne har kommet med, One og Tornado of Souls er to eksempler. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Ja, Angel of Death sin solo er jo bare kattegnåling omtrent. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Ja, Angel of Death sin solo er jo bare kattegnåling omtrent. 9535603[/snapback] Herleg kattegnåling, i så fall! Slayer sine soloar er herlege! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Ja, Angel of Death sin solo er jo bare kattegnåling omtrent. 9535603[/snapback] Herleg kattegnåling, i så fall! Slayer sine soloar er herlege! 9535619[/snapback] Syntes Slayer sine soloer er for kaotisk, foretrekker de melodiøse soloene til Kirk Hammet. F.eks på To Live Is To Die. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Tror ikke Kirk sine soloer ville ha passet i en Slayer sang, i alle fall ikke riffene hans fra Metallica. ....synes jeg da, Slayer riffene nå er som de burde ha vært, og bør være. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg liker både soloene til Metallica og Slayer, men soloene til Slayer er kanskje litt kaotiske og ville. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) King eier Hammet lett edit: dette er kun min egen mening, jeg vil ikke starte noe krangel, og gidder heller ikke diskutere dette videre Endret 20. september 2007 av Torpern Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Ja guuud, la oss ha en Hammet vs King vs Hetfield vs whatever krangel! "Min tiss er størst", "neeeida min tiss er enda større" er minst like interessant. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Beste thrashalbum: Kill em all. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 King eier Hammet lett 9536068[/snapback] Nå har jeg aldri hevdet dette heller da. King er ikke den beste gitaristen i Slayer engang. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hva mener folket er tidenes thrash-låt da? Og hvilket er tidenes thrash-band? 9533031[/snapback] Hadde ikke neslepaks akuratt oppe en STOR thrash-tråd for ikke så lenge siden? Nye Witchcraft plata er elsk så btw. 9533472[/snapback] LAMB OF GOD! Lenke til kommentar
H-e-l-l-o Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Enig, virker som mange Slayer fans glemmer Jeff noe som kan ha noe med at King er litt mediahore. Men som sagt synes jeg Angel of Death er tidenes thrash sang. Album derimot, er det flere som ikke har noen over, men fullt av dem ''ved siden''. Noen album er Ride the Lightning og Master of Puppets av Metallica, Rust in Peace av Megadeth, Reign in Blood av Slayer, Agent Orange av Sodom, Taking Over av Overkill, Seven Churches av Possessed and the list goes on. Det finnes ikke et eneste definitivt beste thrash album imo. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hvis du tror jeg er personen som bryr meg tar du grundig feil 9532899[/snapback] Jeg ler like kraftig, enten du bryr deg eller ikke. LAMB OF GOD! ? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Ja guuud, la oss ha en Hammet vs King vs Hetfield vs whatever krangel! "Min tiss er størst", "neeeida min tiss er enda større" er minst like interessant. 9536079[/snapback] Eller ein Metallica vs Megadeth-debatt. Det er alltid like artig. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Ja guuud, la oss ha en Hammet vs King vs Hetfield vs whatever krangel! "Min tiss er størst", "neeeida min tiss er enda større" er minst like interessant. 9536079[/snapback] Eller ein Metallica vs Megadeth-debatt. Det er alltid like artig. 9536668[/snapback] Plz nei. Alle vet svaret Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Ja guuud, la oss ha en Hammet vs King vs Hetfield vs whatever krangel! "Min tiss er størst", "neeeida min tiss er enda større" er minst like interessant. 9536079[/snapback] Eller ein Metallica vs Megadeth-debatt. Det er alltid like artig. 9536668[/snapback] Plz nei. Alle vet svaret 9536767[/snapback] Ja, alle bortsett frå Nyhus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg