Abigor Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Cheesy satantekster er alltid moro. TPH gjør det langt bedre enn mange andre. Hadde det bare ikke vært for den katta! Forresten, jeg ser din TPH og høyner med Blood Red Throne. Jævli brutal konsert de hadde på Southern Discomfort på fredag! Endret 18. september 2007 av Griffar Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) De fokuserer ALT for mye på Blasfemi! Det var kult på 90-tallet.. 9518780[/snapback] Blir aldri ukult... Endret 18. september 2007 av neitakk Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Cheesy satantekster er alltid moro. TPH gjør det langt bedre enn mange andre. Hadde det bare ikke vært for den katta! Forresten, jeg ser din TPH og høyner med Blood Red Throne. Jævli brutal konsert de hadde på Southern Discomfort på fredag! 9520058[/snapback] Dei fleste band slår TPH. Litt skuffa over Come Death etter dei fyrste rundane. Det er ei god skive, men den svakaste i katalogen til nå. Den grimvokalen dei rotar inn øydelegg frykteleg mykje. Konserten på Southern Discomfort var meget bra! Synd dei ikkje fekk tid til å spele Unleashing Hell. Endret 18. september 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Har ikke noe problem med at de fokuserer på satan og det derre der, men jeg takler ikke når det blir så overfladisk som teksten over. Fremstår som en billig gimmick. 9519904[/snapback] Det virker som de kun gjør det for å prøve å tøffe seg. Syns det viriker for billig. Som at de ikke har noe å skrive om så da prøver de å finne på det mest skumle de kan tenke på. Blir bare dumt syns jeg. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Nei huffa meg så teite dem er da... Hvis det er forseggjort blir det både bra og skremmende fortsatt. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Nei huffa meg så teite dem er da... Hvis det er forseggjort blir det både bra og skremmende fortsatt. 9520497[/snapback] Se nederst på plaktaten Nyhus nettopp posta. '..signed and satanically beautiful if you wish' De drar den for langt uten å ha noe å dra i. Blir et alt for desperat forsøk syns jeg. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Noen som har album/band som ligner stilen som er på Ahabs album «The Call of the Wretched Sea»? Liker det veldig godt, skikkelig "chill-musikk" Takk, takk. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Noen som har album/band som ligner stilen som er på Ahabs album «The Call of the Wretched Sea»? Liker det veldig godt, skikkelig "chill-musikk" Takk, takk. 9520785[/snapback] Ahab - The Oath (demo) Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Nå tenkte jeg egentlig på andre artister (har allerede en god del fra Ahab), men takk likevel - redigering - Ja, vet jeg skrev "album", tenkte på album fra andre artister. Heh. Endret 18. september 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Cheesy satantekster er alltid moro. TPH gjør det langt bedre enn mange andre. Hadde det bare ikke vært for den katta! Forresten, jeg ser din TPH og høyner med Blood Red Throne. Jævli brutal konsert de hadde på Southern Discomfort på fredag! 9520058[/snapback] Du var der ja, syntes Dødheimsgård leverte mye mer. Veldig over forventningene min faktisk. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Nå tenkte jeg egentlig på andre artister (har allerede en god del fra Ahab), men takk likevel - redigering - Ja, vet jeg skrev "album", tenkte på album fra andre artister. Heh. 9520874[/snapback] Catacombs - In the Depths of R'lyeh Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Noen som har album/band som ligner stilen som er på Ahabs album «The Call of the Wretched Sea»? Liker det veldig godt, skikkelig "chill-musikk" Takk, takk. 9520785[/snapback] Tyranny Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Ah, pent Hva med Evoken eller Skepticism? Hvordan er det? Endret 18. september 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Det er nå godt at vi liker forskjellige ting, i det minste. Da er alt som det skal være. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Fy faen nye til Ephel Duath er virkelig the dogs bollocks! Vanligvis er dette jazzete schitzofren blackdeathcore, men nå er det psykotisk elektronica-EBM! 9515562[/snapback] Fy faen, det var årets skuffelse. Ville så jævlig gjerne like den, men etter fire låtar så orka eg ikkje meir, og sletta skiten. Sinnsjukt rævva, men Ephel hadde sjølvsagt ei stor fallhøgde frå The Painter's Palette og Pain Necessary To Know. Følelsen av å høyre Pain Remixes to Known er som å bli skoten i mellom føtane av nokon i familien din, dvs. eit stort svik. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hvor mye penger kan jeg regne med å bruke på Wacken? Billetter, transport ned, mat og drikke..? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hvor mye penger kan jeg regne med å bruke på Wacken? Billetter, transport ned, mat og drikke..? 9522712[/snapback] 2000 for billett + buss/ferje osv opp og ned (screamtilbudet) 3000 til mat/drikke + litt stæsj evt mer penger til mer drikke og mer stæsj Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hvor mye penger kan jeg regne med å bruke på Wacken? Billetter, transport ned, mat og drikke..? 9522712[/snapback] 2000 for billett + buss/ferje osv opp og ned (screamtilbudet) 3000 til mat/drikke + litt stæsj evt mer penger til mer drikke og mer stæsj 9522774[/snapback] Ålreit, takker for svar. =) Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ang Ephel Duath Jeg har tiligere hørt svært lite av bandet, og hvis remixes er dårlig til dem å være, så er det faenmeg på tide at jeg sjekker dem litt grundigere ut Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Bestilte meg nettopp følgende fra Opeth's diskografi: Deliverance Damnation Blackwater Park Ghost Reveries Still Life Har Lamentations fra før, har planer om å skaffe meg alle platene så fort som mulig. Brygger store planer om å lage et eget Opeth-alter i huset, med levende lys og staslig oppstilling av albummene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg