Caress_the_Pale Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ikke for å være grinete. Men hvorfor skrives så mange trash?! Går meg på nervene. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ikke for å være grinete. Men hvorfor skrives så mange trash?! Går meg på nervene. 9517242[/snapback] Samme her. Blir faktisk ganske provosert. Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Søppel er det hvertfall ikke. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg så ikke forskjell på skrivemåtene før for noen få uker siden (skrev til og med "trash metal" for sjangertråden i lista i sticky) Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ikke for å være grinete. Men hvorfor skrives så mange trash?! Går meg på nervene. 9517242[/snapback] Enig, irriterende Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Ikke for å være grinete. Men hvorfor skrives så mange trash?! Går meg på nervene. 9517242[/snapback] LoG er nok ikke thrash, men musikken har thrashunflytelser. Derfor ofte referert til som postthrash. Å finne en bestemt sjanger er vanskelig så jeg tror heller vi kun skal referere til Lamb of God som ekstremmetall med tidevise thrashtendenser. edit: Ahahah, jeg bommet virkelig på den der. Trodde det var snakk om hvorfor folk kalte LoG thrashmetal. Og ja, det er en ganske stor bommert å glemme den siste h-en i thrash. Endret 17. september 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Ikke for å være grinete. Men hvorfor skrives så mange trash?! Går meg på nervene. 9517242[/snapback] LoG er nok ikke thrash, men musikken har thrashunflytelser. Derfor ofte referert til som postthrash. Å finne en bestemt sjanger er vanskelig så jeg tror heller vi kun skal referere til Lamb of God som ekstremmetall med tidevise thrashtendenser. 9517286[/snapback] Tror ikke jeg engang har hørt Lamb of God, og jeg kommenterte selvfølgelig ikke bandet heller, men den typiske skrivefeilen. Edit: hehe, jepp Endret 17. september 2007 av Caress_the_Pale Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg vet det heter "thrash", det kom bare av seg selv Henger sikkert litt igjen fra da jeg skrev "trash" hele tiden før også. Hah. Ikke for å være grinete. Men hvorfor skrives så mange trash?! Går meg på nervene. 9517242[/snapback] LoG er nok ikke thrash, men musikken har thrashunflytelser. Derfor ofte referert til som postthrash. Å finne en bestemt sjanger er vanskelig så jeg tror heller vi kun skal referere til Lamb of God som ekstremmetall med tidevise thrashtendenser. edit: Ahahah, jeg bommet virkelig på den der. Trodde det var snakk om hvorfor folk kalte LoG thrashmetal. Og ja, det er en ganske stor bommert å glemme den siste h-en i thrash. 9517286[/snapback] ;p Uansett, merker selv det er vanskelig å sette en bestemt sjanger på LoG. Ikke for å være grinete. Men hvorfor skrives så mange trash?! Går meg på nervene. 9517242[/snapback] LoG er nok ikke thrash, men musikken har thrashunflytelser. Derfor ofte referert til som postthrash. Å finne en bestemt sjanger er vanskelig så jeg tror heller vi kun skal referere til Lamb of God som ekstremmetall med tidevise thrashtendenser. 9517286[/snapback] Tror ikke jeg engang har hørt Lamb of God, og jeg kommenterte selvfølgelig ikke bandet heller, men den typiske skrivefeilen. Edit: hehe, jepp 9517304[/snapback] Da er det på tide å sjekke de ut Men god natt, nå skal jeg sovne til Anaal Nathrakh (ja seriøst, jeg elsker å sovne til slik musikk) Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Tror IKKE det er på tide at jeg sjekker ut dem nei. Med mindre noen med hånda på hjertet kan si at det er noe for meg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Etter hva jeg har lest du hører på Caress_the_Pale, tror jeg ikke LoG er noe for deg. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Den der er litt lei... Da får det nok bli med mp3ene en stund til tenker jeg. 9517234[/snapback] Polsk eBay. ingen bud enda... Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Den der er litt lei... Da får det nok bli med mp3ene en stund til tenker jeg. 9517234[/snapback] Polsk eBay. ingen bud enda... 9517495[/snapback] Evt. med eit litt lettare språk. Fem dagar igjen. Denne sprett nok opp på ganske mange dollar til slutt. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...rksid=p3907.m29 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Klar over at det skriver thrash med "h", men finner meg sjølv at eg ofte uttaler ordet uten "h"... Skyt meg! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Fullversjonen av And damntion is forced upon the weak er postet av Philipson på TPH-forumene. Jeg har aldri gledet meg så mye til en cd noen gang. Den er sluppet, men jeg må vente med å kjøpe til etter releasepartyet, slik at jeg får en signert av hele bandet. Fantastisk. Tekstene er tr00 som alltid: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ashes to ashes, into the earthBow your heads, you sheep of god As we take you down with us I bow my head, for Satan, my master, my all I bow my head in respect, my lord They shalt not speak of you, those spineless, worthless fools I stand before Him to end this war I drink the blood then concentrate on your death I killed your god and watched him take his last breath Ave... Ave... In hora mortis nostrae Ave... Ave... In hora mortis nostrae Ave... Ashes to ashes In hora mortis nostrae Ave... Ashes to ashes In hora mortis nostrae We walk the promised land, with fire in our hands They bow their heads in respect They shalt not speak to me, they shalt not walk with me They should only die for me And damnation is forced upon the weak And damnation is forced upon the weak I'll be your revelation I'll be your revelation, as it's told Ave... Jesus Christ reborn, to be ripped and torn And feel the rush inside, we share the blood of Christ Jesus Christ reborn, to be ripped and torn We are the sinners of the flesh We share the blood of Christ, and feel the rush inside Oh, how sweet his death I'll bring you death with every memory This kiss of life will seal the end Revelation - it is my name, it's what I am Revelation - I'm insane, it's what I am Revelation - I bring the nails, I steal the crown Revelation - In aeons of blood he will drown Ashes to ashes, into the earth Bow your heads, you sheep of god As we take you down with us Father, open up the pearly gates, in hora mortis nostrae My mission's not complete until all the saints are dead With every breath that I can muster, in hora mortis nostrae I speak in the name of insanity I'll take you in and let you bleed with me... You come inside and see what I have seen... Rip off their wings and see them fly no more Pour the salt of defeat into the wound of the whore Revelation - it is my name, it's what I am Revelation - I'm insane, it's what I am And when damnation is forced upon the followers of Christ I have executed my birthgiven right All this carnage is justified for what you've done to me Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Jeg vedder på at den plagsomme kvinnevokalen skal inn og whine på det albumet også. Death metal klarer seg best uten clean vocals! Herlige tekster har de uansett! Endret 18. september 2007 av Griffar Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg blir nok aldri helt kompis med TPH jeg heller. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Jeg har aldri gledet meg så mye til en cd noen gang. 9517745[/snapback] Oi -- Over til tung musikk. Om du vil ha noe veldig klassisk har jo tidlig Black Sabbath noen perler. Electric Funeral f.eks Endret 18. september 2007 av Torpern Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Jeg vedder på at den plagsomme kvinnevokalen skal inn og whine på det albumet også. Death metal klarer seg best uten clean vocals! 9517804[/snapback] Selvfølgelig skal hun det. TPH uten Jonna Enckell hadde ikke rocket like mye i mine ører. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Faen ta flytting og ny jobb. edit: Daniel Moilanen har virkelig imponert meg. Synd Engel ikke griper tak i meg slik som TPH gjør, for trommespillingen hans er nesten nok til å høre musikken alene Endret 18. september 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 De fokuserer ALT for mye på Satan, Satanisme, Blasfemi og Ev0lz! Det var kult på 90-tallet.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Har ikke noe problem med at de fokuserer på satan og det derre der, men jeg takler ikke når det blir så overfladisk som teksten over. Fremstår som en billig gimmick. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg