Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Nja, det er greit nok.

Det spelar høgt, ikkje spesielt fint. To store Cerwin Vega med kvar sin 15". Det som ikkje har behov for spesielt volum, men ekstreme detaljer, tar eg med hovudtelefonane. Forsterkar, forforsterkar og CD-spelar er i merket Rotel. Funkar flott!

9515128[/snapback]

CV er virkelig underholdende! Men ikke noe til finlytting. Men når du har headphones så er det mer enn levelig! Rotel spiller bra!

Selv kjører jeg B&W stativ + sub, NAD står for elektronikken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noe med Trøkk, noe med Power med stor P. Metal selvfølgelig. Noen tips?
Mitt tips: Hold deg unna det.
Jeg mener ikke nødvendigvis power som i metalsjangeren med samme fornavn, jeg sikter vel mer til ordets ordets reelle betydning; kraft. Det var ment for å akkompagnere ordet trøkk, men jeg regner med at det er power som i ”Power metal” du ønsket å fraråde meg? Dersom det ikke er tilfelle seg ser ingen grunn til å unngå og/eller fraråde musikk innen metalsjangeren som innehar nøkkelelementene jeg er på utkikk etter?

9514363[/snapback]

Jeg aner ikke egentlig ikke hva du er ute etter, men det første som slo meg akkurat nå

var 3 inches of blood

Lenke til kommentar
Noe med Trøkk, noe med Power med stor P. Metal selvfølgelig. Noen tips?

9514163[/snapback]

Gojira. Mer trøkk finner du ikke.

9516263[/snapback]

Dersom man beveger seg litt bort fra nymotens stoppriffing og hengir seg til de virkelig tunge sakene, så finner man en helvetes mye som får Gojira til å høres ut som Savoy i sammenligning. Sludge, doom, stoner og death.

Lenke til kommentar
Fy faen nye til Ephel Duath er virkelig the dogs bollocks!  Vanligvis er dette jazzete schitzofren blackdeathcore, men nå er det psykotisk elektronica-EBM!

9515562[/snapback]

Hmm, det hørtes jo ganske interessant ut, må sjekkes ut seinere! (Akkurat nå er 100% av lyttertiden dedikert til Ulver)

Lenke til kommentar
Fy faen nye til Ephel Duath er virkelig the dogs bollocks!  Vanligvis er dette jazzete schitzofren blackdeathcore, men nå er det psykotisk elektronica-EBM!

9515562[/snapback]

Hmm, det hørtes jo ganske interessant ut, må sjekkes ut seinere! (Akkurat nå er 100% av lyttertiden dedikert til Ulver)

9516583[/snapback]

Bur du på svenskegrensa?

Lenke til kommentar
Anbefal et virkelig tungt album.

9516457[/snapback]

Mange sier Electric Wizard - Dopethrone er tidenes tyngste. Vanskelig å være uenig, men tror nesten Warhorse - As Heaven Turns To Ashes veier like mye, om ikke enda mer.

Ellers er alt dette tyngre enn noe jævla tungt:

Moss - Cthonic Rites

Wijlen Wij - s/t

YOB - The Unreal Never Lived

Thorr's Hammer - Dommedagsnatt

Graves at Sea - Documents of Grief

Sunn O))) - Black One

Ahab :love:

Lenke til kommentar
Bur du på svenskegrensa?

9516595[/snapback]

Nei, bor i bartebyen \m/ (osv)

Må nesten skrive opp alle anbefalingene her. Mtp denne trådens hyppige posting nytter det ikke å lete opp noe :p

Tenkte å sjekke ut mer tung og brutal metal etter min nogenlunde overraskende omfavnelse av Eschaton.

PS: Notepad ftw

Endret av cun
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...