kaiern Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 hva har skjedd med multma.no? skulle liksom kjøpe mic derfra og så plutselig er det ikke noen side lenger Da kjøper du ett annet sted Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 hva har skjedd med multma.no? skulle liksom kjøpe mic derfra og så plutselig er det ikke noen side lenger Da kjøper du ett annet sted jeg søkte litt på google, men jeg fant ingen butikker med like god pris, det var ikke snakk om noe mer enn en femtilapp mer eller no menn det er fortsatt litt surt. men vet noen om et annet sted jeg kan få kjøpt Shure PG48 til ca 450kr? eller muligens Shure PG58 for ca 650? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Ja Rett og slett helt forferdelig dårlig. Radiostemmer som preiker inn i det uendelige og andre ulyder, gospel...og utrolig dårlige låter (når de først dukker opp blant alt mølet). Møkk kaller vi dette her. Det hele er så grandiost og pretensiøst at det rett og slett bare er latterlig. Styr unna. Rar plate, greit nok, men syns mange av låtane der er meget bra. Spor 3 som ikkje ligner på noke PoS i det heile tatt er ei perle av ei låt. Smaken er som baken. Kritikkane for denne plata har vore blanda også. Men skal du ha "vanlig" PoS musikk bør en nok styre unna denne her Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Humm.. Nokon som veit om ein webshop (helst norsk) som selger Enslaved merch? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Humm.. Nokon som veit om ein webshop (helst norsk) som selger Enslaved merch? Tror ikke det er så mange, gitt. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 w00t ..while dining on Indian cuisine the other night at the Bollywood Café, Danny told me that they’d knocked out another song that very afternoon. In describing it, he mentioned something or other about Maynard’s vocals – something that he seemed excited about.. Fra toolband.com Betyr dette at vi er enda et skritt nærmere Tools 5. album? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Humm.. Nokon som veit om ein webshop (helst norsk) som selger Enslaved merch? www.plastichead.com Får ikke kjøpt offisiell Enslaved-merch andre steder etter hva jeg vet... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Betyr dette at vi er enda et skritt nærmere Tools 5. album? Nytt Tool album hadde vært konge! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 digg, jeg fant mic tabs.no, tenker det blir Shure PG58 i stedet for PG48 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Woho, At The Hearth Of Winter er så utrolig bra. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Humm.. Nokon som veit om ein webshop (helst norsk) som selger Enslaved merch? www.plastichead.com Får ikke kjøpt offisiell Enslaved-merch andre steder etter hva jeg vet... Takker! Nydelig! Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hva slags program bruker folket til å lage klipp fra mp3-filer? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 w00t ..while dining on Indian cuisine the other night at the Bollywood Café, Danny told me that they’d knocked out another song that very afternoon. In describing it, he mentioned something or other about Maynard’s vocals – something that he seemed excited about.. Fra toolband.com Betyr dette at vi er enda et skritt nærmere Tools 5. album? Femte og femte.. Blir digg, snakk om neste januar. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hva slags program bruker folket til å lage klipp fra mp3-filer? Tror engang noen linka til mp3DirectCut, har ikke prøvd det selv. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Takk, akkurat det jeg trengte Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Kanskje ikke den letteste plata å få solgt i disse dager...... LINK Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Ein godbit for Zyklon kanskje? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hmm, men hva slags musikk er det snakk om? Tsunami.. Har hørt Bukkake Tsunami, men ikke Tsunami Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Aner ikke hva slags musikk det er. Fikk bare assosiasjoner til noe (merklig nok ) Anyhooo...jeg sitter og hører på Genesis av alle ting. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle bli fan av det bandet, men frem til nå har jeg stort sett hørt tingene som ble utgitt etter at Gabriel og Hackett ga seg. For en stund siden snublet jeg over en rimelig utgave av dobbelt lpen "The lamb lies down on Broadway". Ett konseptalbum fra 1974. Første gang jeg hørte skiva tenkte jeg "greit det der". Andre gangen "hmm..det er jo ganske bra". Tredje gangen satt jeg meg ned med innercovrene og hørte begge lpene i strekk mens jeg leste teksten.. Jeg ble helt solgt. Nå er jeg klar for å genierklære plata for alle som vil høre på, og det hadde jeg ALDRI trodd skulle skje for bare noen måneder siden. Dere som liker ett snev av 70 talls prog : løp og kjøp! Hvis du har 10 min å slå i hjel, så les hva andre synes om skiva : LINK En mp3 der også. Måtte bare få det ut Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Du er ikke den første som har blitt fascinert av den plata, for noen har det blitt en besettelse -> link. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg