LarsP Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Gi kisen et jetfly, en tanks eller hva han måtte begjære. Så lenge han leverer varene så kan han for min del fortsette å være verdens største drittsekk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Er rart hvordan slike personer som får så mye oppmerksomhet og som egentlig er så utrolig smart kan oppføre seg så idiotisk. Berømmelse kan gjøre noe med en hver og en.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Var på konsert her i..hm..den 16. og der selgte de noen cder der jeg kom over et band som heter Cult Of Luna. Vil anbefale metal folk å høre på de, for det var absolutt musikk som traff meg. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Hvor var du på konsert, og hvor kom bandet fra? Lenke til kommentar
Svin Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Var på konsert her i..hm..den 16. og der selgte de noen cder der jeg kom over et band som heter Cult Of Luna.Vil anbefale metal folk å høre på de, for det var absolutt musikk som traff meg. Hmm. Kurant svensk death/doom. Hadde aldri hørt bandet før, men den nye plata som kommer i august virker spennende. Slettes ikke verst Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Hvor var du på konsert, og hvor kom bandet fra? BlaBlaFestivalen. Liten festival på sortland med band fra lokaldistriktet. @Svin, det jeg har hørt sålangt er i allefall meget spennende. Lenke til kommentar
Maynard Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Lurer på hvor det blir av den etterlengtede Tool-dvden jeg som egentlig skulle komme i fjor høst, men ble nå i senere tid stadfestet til sensommeren. Har ikke hørt et døyt om det! Men det er jo typisk Tool også..liker å overraske. Sjekk ut disse albumene: Onesidezero - Is This Room Getting Any Smaller? 30 Seconds To Mars - 30 Seconds To Mars. Pulse Ultra - Headspace Dessuten kommer Chevelle TRUSTcompany, Stutterfly, APC, SOAD, og muligens Audioslave og Tool ut med nye album i år. 2004 har hittils vært et jævlig bra musikkår, og slik det ser ut nå, så blir det i hvert fall ikke dårligere. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 ...APC, SOAD, og muligens Audioslave og Tool... Dessuten skal Zack De La Rocha(of RATM) komme med solo plate... har ikke hørt så mye om den men... noen som vet? Lenke til kommentar
Maynard Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 ..og en ting til..det med utskeielsene om at Mike Portnoy i Dream Theater er verdens beste trommis kan stemme, innen populærmusikken.=) Men han har en kar med seg på delt 1 plass, nemlig Danny Carey i Tool. Men disse to spiller helt ulikt, og de er best på det de driver med. Men vi har en sjanger som heter Jazz, hvor verdens beste trommiser befinner seg i. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) The Mars Volta ( ) kommer med ny plate, samt gitaristen i TMV (Omar Rodriguez-Lopez) kommer med soloplate. Endret 24. juli 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Maynard Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 ..Ikke fastsatt noen release dato på soloprosjektet til Zack enda.. men det kommer vel snart..har holdt på med det i en god tid nå. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 TMV trommisen er faktisk overraskende god. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 TMV trommisen er faktisk overraskende god. Salsa, baby. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Pulse Ultra - Headspace I'd second that. Faen så deilig metal de spiller. Skikkelig party-party. Et annet sinnsvakt bra band er det svenske bandet Eclipse. Her kan du laste ned en free sample fra deres hjemmesider. Anbefaler deres nye album "Second to none" til alle metalfans. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Dissse platene har eg tenkt å skaffe meg, men økonomien tilater meg ikke å skaffe alt på en gang. Så hvilke bør eg investere i først mener dere? Lag gjerne en prioterings liste. In Flames - Reroute to Remain In Flames - Soundtrack to your Escape Pink Floyd - Pulse Nightwish - Ceantury Child Metallica - S&M Metallica - Master of Puppets Dream Theater - Train of Thought Dream Theater - Awake Theatre of Tragedy - Assembly Led Zeppelin - How The West Was Won Led Zeppelin - IV Rage Against The Machine - Battle of Los Angeles Rage Agaisnt The Machine - Evil Empire Soufly - Prophecy Tool - Undertow Tool - Aenima Amen - We Have Come for Your Parents Asian Dub Foundation - Enemy of The Enemy Bobby Conn - The Golden Age Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 P.U.L.S.E HTWWW The Golden Age Ænima (og Lateralus, om du ikke har den) Battle of L.A Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Ok, da har eg sikkert nok til SOAD og APC utgivelsene som kommer senere i år Forøvrig: Har faktisk den ene pulse plata men finner ikke den andre eller koveret... Endret 25. juli 2004 av TLZ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Jeg hadde kjøpt disse tre: 1. Metallica - Masters of puppets 2. Dream Theater - Awake 3. Tool - Undertow Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 LIES. Undertow er langt fra like god som Ænima og Lateralus. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Tror eg går etter HalTan anbefalinger eg. Kunne godt tenke meg lit rolig musikk, dessuten så har eg god erfaring med å følge musikksmaken hans. Men LarsP's forslag kommer i prioriteringen etter da.. EDIT: Lasta ned litt Mars Volta... tøffe saker dette og! Hvilke album vil du anbefale der? Endret 25. juli 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg