Soundchaser Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Trinacria er vel Nesten hele enslaved + Fe-Mail Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Trinacria er vel Nesten hele enslaved + Fe-Mail 9504319[/snapback] Var Ivar, Grutle, Isdal og Fe-mail på Inferno ja i alle fall. Og igår fikk jeg bekrefta at Trinacria skal spille på Notodden av alle plasser, om to uker. Med Leprous som oppvarming. Heldigvis dagen etter Magma i Oslo... Endret 16. september 2007 av Caress_the_Pale Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Trinacria er vel Nesten hele enslaved + Fe-Mail 9504319[/snapback] "For to år siden henvendte Rikskonsertene seg til Enslaved med et forslag om et samarbeid mellom Enslaved og Fe-mail. Omrisset av planen var et 60-minutters bestillingsverk skrevet i samarbeid mellom Ivar Bjørnson (Enslaved), Hild Sofie Tafjord og Maja Solveig Kjelstrup Ratkje (begge Fe-mail). Bjørnson og Fe-mail tente på ideen, og startet å utforske hverandres uttrykk, ideer og tilnærming til musikk. Enslaved beveget seg fra sitt ståsted innen ekstrem-metal, Fe-mail fra sitt i støyverdenen, og sammen fant de Trinacria – et mytisk, vakkert, aggressivt og energisk område i det musikalske landskapet. " Pokker! Eg som håpa det var Enslaved+support. Da gidder eg ikkje ta turen. Endret 16. september 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Ah, herlig. E-kortet til den nye Vicious Art skiva er oppe! http://www.mightymusic.dk/ecard/viciousart/ Endret 16. september 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Nye Nightwish ligger ute, men er tydeligvis en promodisk rip, siden det er en kar som avbryter i sangene og forteller navnet på låta, ganske irriterende i grunn. Men, man får da et godt inntrykk av hvordan plata er. Har hørt noen låter nå, og må si det fungerer bra med den nye vokalisten. Man hører jo at det ikke er gamle Nightwish mer, men den epoken er vel over. Til glede for noen, mens andre sikkert vil sverge til den gamle stilen. Synspunkter? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg fordrar ikke promoskiver med voiceover midt i låtene. Det gjør ikke de fleste anmeldere som får dem heller. Du sitter og konser og prøver å sette deg inn i skiva, da trenger du faen ikke å bli påmint at "This is the new album by Nightwish, released blabla" midt i hver låt. En uting. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg fordrar ikke promoskiver med voiceover midt i låtene. Det gjør ikke de fleste anmeldere som får dem heller. Du sitter og konser og prøver å sette deg inn i skiva, da trenger du faen ikke å bli påmint at "This is the new album by Nightwish, released blabla" midt i hver låt. En uting. 9507723[/snapback] Nei, det er rimelig irriterende! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Ahh.. Nye Prostitute Disfigurement skiva blir herlig! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Gleder meg til å se Nightwish i desember, jeg. Så dem på en av de siste konsertene med Tarja, og det var helt hinsides fett. Lyden var kanon, de brukte dritmye pyro på scenen, og hadde 2 kanoner som skjøt glitter ut over publikum flere ganger, og Tarja var dritfin. Endret 16. september 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Nesten at jeg har lyst til å se Nightwish bare for å se hvordan de har blitt. Så de i Hell, og det var en drittøff konsert. Og dere må sjekke ut NOmeansno. Ikke metal, men fy satan som det er tøft. Gutta i bandet er vel også snart 60 eller mer! EaxV3c5Hc0I Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Er det noen som veit om en oversikt over band som skal gi ut plate/dra på tour neste år? Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Sorry, leste feil. Endret 16. september 2007 av Thriven Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Gleder meg til å se Nightwish i desember, jeg. Så dem på en av de siste konsertene med Tarja, og det var helt hinsides fett. Lyden var kanon, de brukte dritmye pyro på scenen, og hadde 2 kanoner som skjøt glitter ut over publikum flere ganger, og Tarja var dritfin. 9507759[/snapback] I 04/05(husker ikke) da de skjøt glitter over publikum og hadde vannstråler rennende foran publikum ved scenen? Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Er det noen som veit om en oversikt over band som skal gi ut plate/dra på tour neste år? 9509067[/snapback] Ta-da! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=644847 Edit: var visst for i år det gitt.. men det er da fortsatt noen måneder igjen Endret 16. september 2007 av Kaospike Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 @ Nightwish Glitter Thing Glitter er kjedelig. Black Debbath skjøt Sodd over publikum på Storås. Beats glitter anyday. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jepp, trøndersodd slår det meste. Et lokalt band i Harstad stekte vafler på scenen og kasta på folk, faktisk. I was there. Ingen slår lukta av nystekte vafler midt i en rockekonsert! Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Vaffler slår jo alt! Hør og lær bandkidz. Gi publikum mat. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Vaffler slår jo alt! Hør og lær bandkidz. Gi publikum mat. 9509852[/snapback] eller øl! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Vaffler slår jo alt! Hør og lær bandkidz. Gi publikum mat. 9509852[/snapback] eller øl! 9509916[/snapback] Ja til pils og whiskey! Mat kan du ete etter konserten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Jeg hadde vært kjempehappy hvis f.eks. Metallica hadde kasta litt mat ut til publikum. Mange av oss var helt utsultet etter å ha stått i varmen i kanskje 7-8 timer allerede før konserten. De hadde sikkert noen rester backstage. Endret 16. september 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg