Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken er den heftigste, værste, styggeste metal sangen?

Hvis dere skulle velge en sang for å vikelig gi mora di bakoversveis, hviken skulle det vært?

9488147[/snapback]

Slayer - Angel Of Death

Den ultimate metallåt.

9490795[/snapback]

Støttes!

9491035[/snapback]

det er en classic <3

Hvis du skulle gi morra de bakoversveis ville æ spillt bring me the horizen med Balck and blue! Heavy til tusen.

Endret av Haarvekst
Lenke til kommentar
Fransk BM på sitt (nesten) beste

9492839[/snapback]

Merker det. Liker det veldig godt også. Nå laster jeg ned et par skiver av Graveworm. Et par ord om bandet?

9492856[/snapback]

De har en par gode coverlåter iallfall. Et ok, men ikke sensasjonelt band. såvidt jeg husker.

Lenke til kommentar
1349 Klikka som faen på Wacken. Gleder meg til Oktober! HELL YEAH!

9490699[/snapback]

Ja, til tross for at de var forsinka deluxe 2000. Jævla apefyrn som spilte før de hørte ikke hjemme på wacken i det hele tatt. Klarte faen ikke å stå etter konserten. Skal si det var godt å legge seg.

Lenke til kommentar
Hva hører du på når du ikke hører på død og faenskap (også kalt metal)?

For min del går det mye i......

Dead Moon

Frank Zappa

Roky Erickson

Tom Waits

du skjønner tegninga

9495539[/snapback]

Ulver, Boards of Canada, Gyorgi Ligeti, Aphex Twin, Bohren & der Club of Gore, Magma, Lustmord, Univers Zero, Portishead, 16 Horsepower, Squarepusher, Diamanda Galas, Shostakovich, med flere. Takk som spurte.

Lenke til kommentar
Ja fy faen, det er et av tidenes råeste riff. Arise er så forbanna bra. Cavalera sin vokal på denne skiva røsker hardt, hvertfall på tittellåta.

9495827[/snapback]

Ja, Arise er heilt klart eit av dei beste albuma deira, og ein klar thrash-klassiker. Stappfull av feite riff.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...