Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem var det som covret Metal Church sangen? En stund siden jeg har hørt den, men det var noe death metal lignende.

9478593[/snapback]

Det er Panzerchrist, frå skiva Roomservice. Jævla rå skive, men ikkje like bra som Soul Collector! Det er ei skjult perle i daumetallverda.

MySpace - Panzerchrist

9480080[/snapback]

Jajajaja! Når du sier Roomservice husker jeg det. Konge! Takker for det.

Lenke til kommentar
Hvilken er den heftigste, værste, styggeste metal sangen?

Hvis dere skulle velge en sang for å vikelig gi mora di bakoversveis, hviken skulle det vært?

9488147[/snapback]

Motohead-Overkill

sier seg selv :)

Tenker nok hårfestet flytter seg et par hakk bakover... :!:

Når det kommer til stygginger så er nok Gorgoroth med "procreating satan" en vinner

Lenke til kommentar

Joa, jeg så dem live på Rockin, jeg. DET var bråkete. Men de hadde faktisk bedre livelyd enn platelyd, bortsett fra at stakkars Ravn var fullstendig ute av miksen. Nesten komisk, man så han sto og skreik ballene av seg og hørte ikke et pip med mindre man sto helt inntil ham. Hørte ikke forskjell på låtene egentlig, ble bare ei smørje av snerrende gitarer og skarptromme.

Men det ble jo en grei instrumental-svartmetall-konsert, da.

Og av en eller annen grunn ble jeg stående og råkline med ei fremmed dame mesteparten av tida. Akk, så romantisk setting :roll:

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Joa, jeg så dem live på Rockin, jeg. DET var bråkete. Men de hadde faktisk bedre livelyd enn platelyd, bortsett fra at stakkars Ravn var fullstendig ute av miksen. Nesten komisk, man så han sto og skreik ballene av seg og hørte ikke et pip med mindre man sto helt inntil ham. Hørte ikke forskjell på låtene egentlig, ble bare ei smørje av snerrende gitarer og skarptromme.

Men det ble jo en grei instrumental-svartmetall-konsert, da.

Og av en eller annen grunn ble jeg stående og råkline med ei fremmed dame mesteparten av tida. Akk, så romantisk setting  :roll:

9490653[/snapback]

1349 Klikka som faen på Wacken. Gleder meg til Oktober! HELL YEAH!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...