Neslepaks Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Tid for litt brutal faenskap og kveldskos! Her er Mortician. Enjoy! yHLR6Wd-KeE Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Mortician er fett.. så de live på Elm sammen med Blood Red Throne og Akercocke... herlig kveld! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hvilken film er det hentet fra? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Det er hentet fra mange forskjellige filmer, bl.a. Hannibal og Braindead. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Det er hentet fra mange forskjellige filmer, bl.a. Hannibal og Braindead. 9486364[/snapback] Er vel bare Evil Dead og Braindead, og litt Hannibal. Endret 13. september 2007 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Det er hentet fra mange forskjellige filmer, bl.a. Hannibal og Braindead. 9486364[/snapback] Er vel bare Evil Dead og Braindead, og litt Hannibal. 9486545[/snapback] Takk Så litt... hmm... Interssant ut Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hvem var det som covret Metal Church sangen? En stund siden jeg har hørt den, men det var noe death metal lignende. 9478593[/snapback] Det er Panzerchrist, frå skiva Roomservice. Jævla rå skive, men ikkje like bra som Soul Collector! Det er ei skjult perle i daumetallverda. MySpace - Panzerchrist 9480080[/snapback] Jajajaja! Når du sier Roomservice husker jeg det. Konge! Takker for det. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Har ikke fulgt med her på ei stund. Noen som er i det lune hjørnet og har noe god metal å anbefale? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Har hørt litt på Persefone og Saturnus i det siste. http://www.myspace.com/saturnus http://www.myspace.com/persefoneband Anbefales. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hvilken er den heftigste, værste, styggeste metal sangen? Hvis dere skulle velge en sang for å vikelig gi mora di bakoversveis, hviken skulle det vært? Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hvilken er den heftigste, værste, styggeste metal sangen?Hvis dere skulle velge en sang for å vikelig gi mora di bakoversveis, hviken skulle det vært? 9488147[/snapback] Motohead-Overkill sier seg selv Tenker nok hårfestet flytter seg et par hakk bakover... :!: Når det kommer til stygginger så er nok Gorgoroth med "procreating satan" en vinner Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Er mange sanger som passer godt inn der. Men Anaal Nathrakh - Pandemonic Hyperblast er uansett svært høyt oppe på den listen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Ja, Pandemonic Hyperblast ligger høyt på min liste og. The Drudenhaus Anthem av Anorexia Nervosa er ganske tøffe saker, men ikke på langt nær like rått som Anaal Nathrahk edit: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Sear...lite=%2Bondeste Endret 13. september 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Det meste fra den første 1349-plata er så drøyt at selv jeg som liker necro svartmetall må skru ned lyden. Det er nesten bare diskant og vræling. I breathe Spears f.eks. Endret 13. september 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Pitch Black fra det albumet er en genial sang. Liberation er et herlig album Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Joa, jeg så dem live på Rockin, jeg. DET var bråkete. Men de hadde faktisk bedre livelyd enn platelyd, bortsett fra at stakkars Ravn var fullstendig ute av miksen. Nesten komisk, man så han sto og skreik ballene av seg og hørte ikke et pip med mindre man sto helt inntil ham. Hørte ikke forskjell på låtene egentlig, ble bare ei smørje av snerrende gitarer og skarptromme. Men det ble jo en grei instrumental-svartmetall-konsert, da. Og av en eller annen grunn ble jeg stående og råkline med ei fremmed dame mesteparten av tida. Akk, så romantisk setting Endret 13. september 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Joa, jeg så dem live på Rockin, jeg. DET var bråkete. Men de hadde faktisk bedre livelyd enn platelyd, bortsett fra at stakkars Ravn var fullstendig ute av miksen. Nesten komisk, man så han sto og skreik ballene av seg og hørte ikke et pip med mindre man sto helt inntil ham. Hørte ikke forskjell på låtene egentlig, ble bare ei smørje av snerrende gitarer og skarptromme. Men det ble jo en grei instrumental-svartmetall-konsert, da. Og av en eller annen grunn ble jeg stående og råkline med ei fremmed dame mesteparten av tida. Akk, så romantisk setting 9490653[/snapback] 1349 Klikka som faen på Wacken. Gleder meg til Oktober! HELL YEAH! Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Og av en eller annen grunn ble jeg stående og råkline med ei fremmed dame mesteparten av tida. Akk, så romantisk setting 9490653[/snapback] Haha, go Bytex. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hvilken er den heftigste, værste, styggeste metal sangen?Hvis dere skulle velge en sang for å vikelig gi mora di bakoversveis, hviken skulle det vært? 9488147[/snapback] Slayer - Angel Of Death Den ultimate metallåt. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Nesten komisk, man så han sto og skreik ballene av seg og hørte ikke et pip med mindre man sto helt inntil ham. 9490653[/snapback] :!: Nuh, hva er det med Boney M som gjør at de er ekstremt cover-bare? Ma Baker Rasputin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg