Neslepaks Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Nye Obituary er bra den ja, likte man Frozen In Time så liker man nok denne. Man vet hva man får med Obituary forsåvidt. De er ikke akkurat bandet som varierer veldig mye når det gjelder stilretning. Det er forsåvidt sant, men dei har også hatt sine svake dagar. Dei to nye låtane på MySpace sparkar balle, noko eg reknar med at resten av skiva også gjer. Kan anbefale Frozen Alive i samme slengen. Ein fordømt god DVD. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 De var litt ute og syklet på Back From The Dead bl.a, sant nok det. Låtene på Myspace er godt representivt for hele skiva, så den skuffer nok ikke da nei. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Noen som har hørt Vehemence? Skamfett! Sjekk ut myspacen deres. She Never Noticed Me er en herlig sang. Hele det første albumet er fantastisk. Synd de splittet opp med bare to album ute.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Lurer på om noen kan anbefale noen bands? For tiden hører jeg på Killswitch Engage, machine made god, ensiferum, dream theater, Trivium og kanskje litt Megadeth. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Er det bare jeg som synes at Return of The Night Creatures av Old Man's Child er et av de deiligste riffene noensinne? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Er det bare jeg som synes at Return of The Night Creatures av Old Man's Child er et av de deiligste riffene noensinne? 9476541[/snapback] Nei. Fantastisk bra. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Denne har et HERLIG riff: Metal Church-Metal Church: http://youtube.com/watch?v=4YuStqEZ1fQ&mode=related&search= God gammal thrash. Metal church, unholy church, who'll be the sacrifice Metal church, the only, don't you know the time is right Metal church will find you, can't run very far Metal church inside you, knows just who you are Du kommer til å nynne på daaa-daggadidaggadidaggadi-daa-da-daaa-daa i dagesvis. Obligatoriske riff for alle som starter med el-gitar på gutterommet. Endret 11. september 2007 av Bytex Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Lurer på om noen kan anbefale noen bands? For tiden hører jeg på Killswitch Engage, machine made god, ensiferum, dream theater, Trivium og kanskje litt Megadeth. 9476445[/snapback] Norther burde være bankers. Både gammelt og nytt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Denne har et HERLIG riff:Metal Church-Metal Church: http://youtube.com/watch?v=4YuStqEZ1fQ&mode=related&search= 9476721[/snapback] Fet låt, men litt for slitsomvokal for meg. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Kva!? Slitsom vokal? Metal Church er fantastisk på alle måter, inkl. vokalen. Thrash metal på (kanskje) sitt beste... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Edit: Feil Endret 11. september 2007 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Metal Church er elsk! R.I.P David Wayne Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Ja, har fått dilla på dem i det siste..liveplata fra 1986 ruller og går nesten hver dag her. Deilig vokal og de riffer seg rett inn i hjerterota mi. Angrer som satan på at jeg ikke så dem når jeg var på Wacken i 1999. Prioriterte vel et anna band når de spilte. Går jo 6-7 konserter parallellt der. Endret 12. september 2007 av Bytex Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hvem var det som covret Metal Church sangen? En stund siden jeg har hørt den, men det var noe death metal lignende. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) -sletta dobbelpostskit- Endret 12. september 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Det finner jeg ikke ut, det er så mange amatørband som har covret den låten, at Google hjelper lite.. En til kanonlåt, Badlands. Litt treig i starten men tar helt av. Ordentlig video denne gangen. (Finner ikke ut hvordan youtube-video greia virker her) MC-lore sier at Kirk Hammett var med i bandet på de første demoene, før han joina metallica. På den tiden hadde de et par låter som er mistenkelig lik senere Metallica-hits. "Die by this Hand" er nesten klin lik Creeping Death. Kirk tok den vel med seg i bagasjen når han dro til Metallica De ble aldri offisiellt utgitt på MC-plate, bare demo, så han fikk vel "låne" låten, da med et annet navn og tekst. Endret 12. september 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Ein anna obligatorisk Metal Church video, ! Første videoen. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hvem var det som covret Metal Church sangen? En stund siden jeg har hørt den, men det var noe death metal lignende. 9478593[/snapback] Det er Panzerchrist, frå skiva Roomservice. Jævla rå skive, men ikkje like bra som Soul Collector! Det er ei skjult perle i daumetallverda. MySpace - Panzerchrist Lenke til kommentar
sekt Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Nye Obituary er bra den ja, likte man Frozen In Time så liker man nok denne. Man vet hva man får med Obituary forsåvidt. De er ikke akkurat bandet som varierer veldig mye når det gjelder stilretning. 9474703[/snapback] Ble litt skuffet jeg. Ikke av Obituary i seg selv. De leverer vel det man er vandt til.. Men når de fikk med seg Ralph Santolla forventet jeg egentlig litt mere nyskapende ting.. Deicide fikk en ganske ålreit oppløfting på stench of redemption.. Og Santolla brakte mye.. Man hører jo forsåvidt at han er med, men ikke i like stor grad.. Men helt kurrant, dog ikke helt min greie. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Lurer på om noen kan anbefale noen bands? For tiden hører jeg på Killswitch Engage, machine made god, ensiferum, dream theater, Trivium og kanskje litt Megadeth. 9476445[/snapback] Du skal sjølvsagt sjekke ut Atheist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg