Azagrath Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hva syns folk om denne godsaken? Musikken er grei nok. Lydbildet er derimot altfor klinisk og sterilt. Trommene for langt fram i miksen. Vokalisten eier dessuten ikke variasjon. Man kan faktisk få inn veldig mange nyanser i growling som ofte hever vokalen mye, men det klarte absolutt ikke han her. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Nokon som har fått den i hus? Har jævla trua. Frozen In Time var eit fantastisk comeback, og på høgde med dei gode gamle. Skiva skal inn i løpet av veka. Slår vel til på den limiterte saken med poster og bonuslåt. Som vanleg eit fordømt stygt cover av Obituary, men kven bryr seg? Slår til med ein video frå den forrige skiva. Faen, så fordømt bra! vs2qpRPs-YY Endret 10. september 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Noen som har hørt på/om denne plata? Har nettopp bestilt den og er utrolig spent. Uansett, det jeg har hørt av dem er utrolig kult. Verdt å skjekke ut. http://www.myspace.com/rwake Endret 10. september 2007 av PiratKamerat Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 er det noen som kan anbefale meg noe i retning Faustcoven? Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 er det noen som kan anbefale meg noe i retning Faustcoven? 9468089[/snapback] Altså, du er ute etter rimelig standard Black Metal? Eller har Faustcoven forandra seg i det siste? Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Altså, du er ute etter rimelig standard Black Metal? Eller har Faustcoven forandra seg i det siste? 9468453[/snapback] Jævli doomy black metal. Er noe med stemninga til faustcoven. blir noe annet en xasthur og lignende http://www.myspace.com/Faustcoven Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Vet ikke om dette hjelper, men det er psykt fett fordet. WOLFMANGLER Ambient/doom/black. Sjekk ut albumet 'Dwelling in a Dead Raven for the Glory of Crucified Wolves' http://www.myspace.com/wmangler Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Altså, du er ute etter rimelig standard Black Metal? Eller har Faustcoven forandra seg i det siste? 9468453[/snapback] Jævli doomy black metal. Er noe med stemninga til faustcoven. blir noe annet en xasthur og lignende http://www.myspace.com/Faustcoven 9468506[/snapback] Helt greit forsjåvidt. Har vel Halo of Burning Wings liggende en plass hjemme. Ikke hørt den på over ett år i alle fall. Holder meg til Celtic Frost gitt. Sikkert noen andre som har noen bedre tips på lager. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Greit nok at du ikke likte det, men å kalle det Metalcore er jo heilt feil? Det er jo helt klart Death Metal. Ting blir ikke death av å være fort alene. Faktisk er en av mine favoritt death metal sanger relativt treg(Nile - Sacrophagus) Det er melodiene, feelingen... og det holder heller ikke å være "hard". (og ser ikke hva som er hardt med å spille grisegrise fort, eller uvarierte klisje metalcore breakdowns spilt av hyperaktive). MySpace - Benighted Fleire (og betre) sangar her. 9461983[/snapback] Dette var fett. Endret 10. september 2007 av TLZ Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Her er litt glimrande Black Metal. Kanskje kjent for dei fleste. Damnation - Destructo Evangelia Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 MySpace - Benighted 9461983[/snapback] Ikke så ille de. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Benighted er fett! Damnation er dritkjett! Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Noen som har hørt om Insense? Skal på konsert på Samfundet på fredag, gleder meg litt kjenner jeg. Har hørt det nye albumet "The Silent Epidemic" og må si jeg liker det jeg hører. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Nå er billetter til Satyricon også bestillt. =) Blir artig å se dem, håper de spiller mye fra Nemesis Devina.. Samt Hvite Krists Død. Litt under 2 uker etter Satyricon blir det også Behemoth. =D Lenke til kommentar
aemil Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Nokon som har fått den i hus? Har jævla trua. Frozen In Time var eit fantastisk comeback, og på høgde med dei gode gamle. Skiva skal inn i løpet av veka. Slår vel til på den limiterte saken med poster og bonuslåt. Som vanleg eit fordømt stygt cover av Obituary, men kven bryr seg? Slår til med ein video frå den forrige skiva. Faen, så fordømt bra! 9465819[/snapback] Ja, den må bli bra! Frozen In Time er den feteste seige DM-en jeg har hørt siden Mental Funeral. EDIT: Fjerna bilde i quote. Endret 11. september 2007 av AnR Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Noen som har hørt om Insense? Skal på konsert på Samfundet på fredag, gleder meg litt kjenner jeg. Har hørt det nye albumet "The Silent Epidemic" og må si jeg liker det jeg hører. 9473582[/snapback] Jeg så dem spille på Musikkens Dag i Oslo. Ganske rått og vokalisten eier. Så forresten vokalisten på Carl Berners plass her om dagen Kjøpte meg denna i dag: Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Et bra album, selv om jeg ikke er så godt inne i Opeth. Kjøpte den selv for rundt 90,- på Apollon for en stund sida. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 99kr. kosta det på Free Record Shop. De hadde Damnation også, men jeg kan jo ikke bruke altfor mye penger Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Nokon som har fått den i hus? Har jævla trua. Frozen In Time var eit fantastisk comeback, og på høgde med dei gode gamle. Skiva skal inn i løpet av veka. Slår vel til på den limiterte saken med poster og bonuslåt. Som vanleg eit fordømt stygt cover av Obituary, men kven bryr seg? Slår til med ein video frå den forrige skiva. Faen, så fordømt bra! 9465819[/snapback] Ja, den må bli bra! Frozen In Time er den feteste seige DM-en jeg har hørt siden Mental Funeral. 9474601[/snapback] Nye Obituary er bra den ja, likte man Frozen In Time så liker man nok denne. Man vet hva man får med Obituary forsåvidt. De er ikke akkurat bandet som varierer veldig mye når det gjelder stilretning. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hva syns folk om denne godsaken? cC-4ZRkVnOM Jeg personlig har blitt helt betatt av denne sangen. 9461319[/snapback] Snadder. Minner om: http://www.youtube.com/watch?v=GVFHMO1KrHM http://www.youtube.com/watch?v=oy33EoHZQho Endret 11. september 2007 av pwd3679 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg