Olum Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hvordan skal man uttaler SunnO))) ? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Uttaler det som "sun", altså [sønn] Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Nei, som jeg skrev. Les mer her: http://en.wikipedia.org/wiki/Sunn_o%29%29%29 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Heh, har lurt på samme sak sjølv.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Enkelte sier "Sunn O", men vi som har peil uttaler navnet på akkurat samme måte som vi uttaler navnet på Sunn-forsterkerne de tok navnet fra. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Noe som har noe ideer om hva man skal starte med fra Wintersun ? Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hva syns folk om denne godsaken? cC-4ZRkVnOM Jeg personlig har blitt helt betatt av denne sangen. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Noe som har noe ideer om hva man skal starte med fra Wintersun ? 9461276[/snapback] De har vel bare et album? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Enkelte sier "Sunn O", men vi som har peil uttaler navnet på akkurat samme måte som vi uttaler navnet på Sunn-forsterkerne de tok navnet fra. 9461259[/snapback] En ting som jeg faktisk vurderte å kjøpe en stund tilbake. Hirr Hirr. edit: fårresten spiller også KTL i Bergen. 18 Oct is the date, Kunsthallen is the place. Endret 11. september 2007 av Torpern Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hva syns folk om denne godsaken? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor cC-4ZRkVnOM Jeg personlig har blitt helt betatt av denne sangen. 9461319[/snapback] Det der var dritrått. Hvem var det? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hvis du går inn på lenken, står det: Beneath The Massacre - Society's Disposable Son Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hva syns folk om denne godsaken? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor cC-4ZRkVnOM Jeg personlig har blitt helt betatt av denne sangen. 9461319[/snapback] Det der var dritrått. Hvem var det? 9461407[/snapback] De heter Beneath The Massacre. Sangen heter Society's Disposable Son. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Benighted is back from studio. The new album « Icon » is recorded! Here’s the final track-list: 1. Complete Exsanguination 2. Slut 3. Grind Wit 4. Saw It All 5. Forsaken 6. Smile Then Bleed 7. Pledge Of Retaliation 8. Icon 9. Human Circles 10. Invoxhate 11. The Underneath 12. Blindfolded Centuries Det her kan bli bra! Smakebit frå ei tidlegare skive: czl8-PRaV-w Endret 9. september 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hva syns folk om denne godsaken? 9461319[/snapback] Låta er fet, men vokalen er litt slitsom i lengden. Det er triggerne på trommene også. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hva syns folk om denne godsaken? 9461319[/snapback] Noe av den dårligste metalcore/technical metal jeg har hørt noen gang. Hvis du skal ha litt kaotisk(og teknisk, blir vel i hvertfall ofte kalt det) metal så er ting som Meshuggah, Sikth, og Spiral Architect tingen. Tesseract vil jeg også anbefale. Men det der. Det saug. Fy faen så fantastisk sjelløst, kjedelig og atter kjedelig. Ca. like interessangt som de uberkjappe gitarspillingen til Batio. Kjedelig. Kjedelig. Det her kan bli bra! Synes ikke sangen var heeelt overbevisende(muligens produksjonen på trommene distraherte meg ), da særlig introen var ikke såååå imponerende, men sangen tok seg veldig opp etter det. Likte veldig godt de lyse skriken, (de lave gutterale ble fort kjedelige i lengden, men litt funka jo.) Uansett, synes det var mye potensiale i dette, så skal sjekke ut mer fra den fronten når det kommer. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 MySpace - Benighted Fleire (og betre) sangar her. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Sunn går jo i studio neste måned om jeg husker rett... 9457756[/snapback] aaah digg! Sunn LO)))VE Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Hva syns folk om denne godsaken? 9461319[/snapback] Noe av den dårligste metalcore/technical metal jeg har hørt noen gang. Hvis du skal ha litt kaotisk(og teknisk, blir vel i hvertfall ofte kalt det) metal så er ting som Meshuggah, Sikth, og Spiral Architect tingen. Tesseract vil jeg også anbefale. Men det der. Det saug. Fy faen så fantastisk sjelløst, kjedelig og atter kjedelig. Ca. like interessangt som de uberkjappe gitarspillingen til Batio. Kjedelig. Kjedelig. Greit nok at du ikke likte det, men å kalle det Metalcore er jo heilt feil? Det er jo helt klart Death Metal. Jeg syns det var fett jeg, men alle har sin egne mening. Endret 9. september 2007 av Kjobben Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hva syns folk om denne godsaken? cC-4ZRkVnOM Jeg personlig har blitt helt betatt av denne sangen. 9461319[/snapback] Uff. Klarer ikke å skjønne at sånnt fenger folk. Altfor hardt og kjappt. Bare "spill så fort du kan"-stil på hele sangen. Nei skal det være metal så skal det være tungt som faen. Tunge gode riff som funker å headbange til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg