Azagrath Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Det ser ut som de har norske flagg på scenen. Hvorfor i all verden har de det? http://en.wikipedia.org/wiki/Vinland http://en.wikipedia.org/wiki/Vinland_flag "The Vinland flag is a contemporary flag first used by the musical group Type O Negative to encompass a variety of front man Peter Steele's interests and political beliefs, including his own Icelandic heritage." Endret 7. september 2007 av Azagrath Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Stilig. Trodde det bare så grønt ut pga alle lyskasterne. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Er ikke Vinland de øyene langt nord i Canada? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Noen som kan si meg et bra Sunn O)))-album og et godt Type O Negative album? Fine band Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 For min del er nesten samtlige Sunn O))) album helt suverene, kun et par liveutgivelser som fremstår som litt bleke. Black One er nok den beste introduksjonen til Sunn O))), så gå for den til å begynne med. Så spørs det hvilket aspekt som faller best i smak; liker du den tunge gitardrønningen best så kjøp ØØ Void og The Grimmrobe Demos. Om de mer eksperimentelle sakene med noise, ambience og sånt viser seg å være din greie, bør du kjøpe White-platene og Oracle-tolvtommeren. Altar, som de gjorde sammen med Boris, er også fett som fy, men skiller seg ganske markant ut fra resten av diskografien. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Void og White 2 er vel de som står høyest i kurs her. For min del foretrekker jeg Sunn stort sett uten vokal, men det er nå bare meg. Altar skiva er også et mesterverk, dog skiller seg litt ut fra resten. Mer tilgjengelig, kortere låter og mer variasjon. Kommer vel helt an på hvor godt man kjenner sjangeren fra før, og om man vil kastes ut på dypt vann fra første stund. Når det gjelder Type O Negative er Bloody Kisses og October Rust ganske sikre valg. Kremskiver begge to. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 noen som har en "lumsk" cd og anbefale for meg?? skal til byen etterpå og så de litt på youtube og vurderer og kjøpe cd fra de.... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Plata Åsmund Frægdegjevar har de to beste sangene deres, Ormin Lange og I Lytinne Två. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Plata Åsmund Frægdegjevar har de to beste sangene deres, Ormin Lange og I Lytinne Två. 9450855[/snapback] Enig. Gå for AF. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Lumsk Gå heller for skikkelig folkemetall som Månegarm \m/ Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Eventuelt gje faen i folkemetal, og kjøp Big Business - Here Comes the Waterworks. Så JÆVLA tungt, konge og fuckings brutal musikk er det lenge sidan eg har høyrd. Grounds for Divorce er ein jævla konge song! Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Man gir ikke faen i folkemetall. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Man gir ikke faen i folkemetall. 9451286[/snapback] Jo, for det er drit. Bortsett frå Isengard, da. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Neslepaks, har du noen meninger om Biomechanical? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg har nylig skaffet meg Sunn O))) - Black One, liker den meget godt, fantastisk stemmning på den. Loerand: Enig, det gjør man bare ikke. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Neslepaks, har du noen meninger om Biomechanical? 9451436[/snapback] Kva er det for noko? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Neslepaks, har du noen meninger om Biomechanical? 9451436[/snapback] Kva er det for noko? 9451466[/snapback] http://www.myspace.com/biomechanical etter min mening Thrash som er verdt å sjekke ut, jeg synes det høres rått ut iallefall. Endret 8. september 2007 av NiXx Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Eventuelt gje faen i folkemetal, og kjøp Big Business - Here Comes the Waterworks. Så JÆVLA tungt, konge og fuckings brutal musikk er det lenge sidan eg har høyrd. Grounds for Divorce er ein jævla konge song! 9451220[/snapback] Huff, det var triste saker. Sjekk heller ut Benighted [FRA]. Da får du smaken på brutalitet. Evt. Vital Remains Dechristianize. MySpace - Vital Remains Dechistianize. Satan, for ei låt! MySpace - Benighted Herleg miks av thrash, daumetall og heavy. Start med låta Nemesis. http://www.myspace.com/biomechanical etter min mening Thrash som er verdt å sjekke ut, jeg synes det høres rått ut iallefall. Det sugde hest. Og thrash var det slettes ikkje. Endret 8. september 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Her skal dere høre folkemetall, Månegarm: Månegarm har de kanskje beste coverene for viking metall noensinne: Havets Vargar Vredens Tid Endret 8. september 2007 av Griffar Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Når det gjelder Type O Negative er Bloody Kisses og October Rust ganske sikre valg. Kremskiver begge to. 9450797[/snapback] Jepp, denne støttes kraftig. Jeg liker spesielt "Christian Woman" fra Bloody Kisses og "Love You to Death" og "Be My Druidess" fra October Rust. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg